Evet bazı oyunlar vardır ki bu oyunların etkisinden çıkmak vakit alır hatta oyun bittiğinde boşluğa düşebilirsiniz. (Ben şimdi ne oynayacağım? )
Genel olarak popüler oyunlar oynamış olsam da sevdiğim oyunlardan bir liste hazırlamak istedim üstelik gecenin bu saatin de :)
1- The Witcher 3: Wild Hunt
The Witcher 3 CD PROJEKT RED tarafından geliştirilen ve yayımlanan bir rol yapma oyunudur.
Ben de etki yaratan 3. oyunu ve DlC'leri olmak ile birlikte oyun senaryosuna tam hakim olmanız için.
1. ve 2. oyunları oynamanızı da tavsiye ederim ancak 1. oyun çok keyif alabileceğiniz bir oyun olamayabilir maalesef çünkü ilk oyun yapımcı firmanın hem düşük bütçesi olması hem de bu konudaki ilk oyunları olması sebebi ile sonraki oyunları olan Witcher 2 ve 3 de ki tadı alamayabilirsiniz. O yüzden ben 2'den başlamıştım.
Gaza getiren müziği ve hala oyunu oynamayan dostlarımız var ise oyun içi videolarında harmanlandığı videomuz da burada.
2- The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls serisinin 5. oyunu Skyrim Bethesda tarafından geliştirilen ve yayımlanan bir rol yapma oyunudur. Tabi yine serinin ortasından girdim konuya ancak başlıkta da belirttiğim gibi zevk alarak oynadığım Rol yapma oyunlarını paylaşıyorum sizlerle.
Bu oyundan önce The Elder Scrolls III: Morrowind ve The Elder Scrolls IV: Oblivion bulunmak ile beraber devam oyunu ise 2024 de çıkması planlanan The Elder Scrolls VI olucak. Oyun videomuz burada tabi bu oyundan sonra dovakin dovakin diye dolaşabilirsiniz. (Dovahkiin)
3- Diablo Serisi
Evet bu oyunda direk tüm seriler var çünkü tüm serisi muazzam.
Bu oyun ile tanışmam gariptir sene 2007 o zamanlar dayımın internet cafesi var ve bir müşteri oturup saatlerce bu oyunu oynardı. İlk başta bu nasıl oyun böyle oyun mu olur derdim çünkü o zaman tek yaptığımız dükkan kapanınca gece saatlerindeCs 1.6 Warcraft ya da Unreal Tournament oynamaktı. Daha sonra bir merak uğruna başladığım bu oyun devamında beni kendine aşık edecek bir seriye dönüştü.
4- Fallout Serisi
Arkadaşıma bir oyun öner bana dememle bana bu yukarıdaki sarışın dostumuzun resmini atması ve benle dalgamı geçiyorsun Mario, istesem onu oynardım diyerek ön görü ile resimden yola çıkarak oyun içerine bakmadan hadi sende dediğim oyundur kendisi.
Daha sonra arkadaşımın "Oğlum aç trailer izle sonra konuş canımı sıkma" demesi üzerine önce videolara, sonra da oyuna aşık olduğum yapımdır kendisi. Sonuçta oyun yapımcısı Bethes boru değil. Bu arada seride en sevdiğim oyun New Vegas'dır.
Şimdilik bu kadar umarım beğenirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Birincisi, gerçek Elder Scrolls oyunu Morrowind'dir. Skyrim her ne kadar lore açısından çok zengin olsa da, o oyundaki immersion hissini verememiş, berbat bir büyü sistemi olan, bitmeden piyasaya sürülmüş ve modlarla adam edilmiş bir oyundur.
İkincisi, Witcher 1 Bioware'in motoruyla hazırlanmış bir oyundu ve yapı olarak combat üzerine kurulu değildi. Sonradan kendi oyun motorunu oluşturan CD Project Red Witcher 2'deki atmosferi oluşturmayı başardı ama onda da harita falan limitliydi, ama grafikler dönemine göre muazzamdı.
Witcher 3'de artık oyun motorunu da iyice düzeltip gelmiş geçmiş en iyi rpglerden birini çıkardılar. Ama Witcher'dan gerçekten keyif almak istiyorsanız, kitapları kesinlikle okumanız lazım. 2. oyunda 4. kitaba çok fazla gönderme var mesela (Thanedd katliamından ötürü)
The Witcher 3 gayet güzel bir oyun. Pek oynamadım ama seveni için kesinlikle hafızam silinse de tekrar oynasam dediğimiz türden bir oyun. Aldığı övgüleri hak ediyor.
aslında Witcher 2 de güzeldi hikayeyi anlamak için oynanmalı :))
Detroit: Become Human
Life is Strange
ve diğer iki oyunda oldukça hoşuma gitmişti benim
Ve en son oynadığım Red dead redemption 2 harikaydı :)
assasın creed odysey kesınlıkle bu hayatımda ılk kez bı oyunu pc m tam kaldırıyordu bende sonuna kadar keyıf alarak oynamısıtm hem dovus mekanıklerı olsun hem sılah cesıtlılıgı keyıflıydı ve mıtolojık canlılar vs olması
Diablo bu konunun mihenk taşıdır ilk oyunu 1996 senesinde çıktı ve oyuncuları heyecan korku hırs ile sürükledi
Sonrasında örnek alınarak yapılan oyunları oynadım ama aklımda bile yok
Skyrim ve Fallout güzel oyunlar sarıyor. Bağımlılık derecesine gelmediği sürece sorun yok. Skyrim bu konuda bana göre tehlike arzeden bir oyun. 🤣🤣
Güzel oyunlar. Battlefield 4 ve 5’in senaryolarıda efsaneydi. Keşke 10-15 kere unutabilseydim. 🙂
Witcher dizisini sevdigimden oyununu bir ara oynamayi düsünmüstüm
Sonra? Oynadın mı peki
oyun oynamayı seviyorum, çok sevdiğim tekrar tekrar oynamak istediğim oyunlar da var tabi
Witcher 3
Life is strange
Detroit become human
Galiba biraz oyun seviyorum:)
life is strange bayağı iyi, witcher da fena değil zevkini sevdim.
detroit ilgimi çekiyor aslında ama david cage'in iğrençliğini öğrendikten sonra elimi sürmem
@MayaNull bence kesinlikle detroite şans vermelisin
bakayım bari, korsan indiririm hehe
Sanırım ben resident evil hayranıyım ondan başka bir şey bilmiyorum 🙃
Silent Hill serisi... Ah unutabilsem de tekrardan o atmosferi tatsam.
Eskilerden Baldurs Gate yenilerden Divinity de eklenir listeye
The Witcher 3 lemesi kesinlikle ve ayrıca okuduğum Türkçeye çevrilmiş 4 kitap. Hafızam silinse bu seriyi tekrar oynar ve kitaplaırını en baştan bir daha okurum
Senin bacağına skyrim (özür dilerim yapmasam olmazdı)
Detroit: Become Human
Life is Strange
Birde yanina witcher 3 tamam :)
oyun için pek vaktim olmuyor ama müsait bi zamanda denemeyi düşünüyorum. teşekkür ler güzel bilgilendirme için.
Keşke havsam silinsede şu çevremdeki güler yüzlü pamuk yürekli kirli insanları unutsam en büyük rol sahnesi onlarda
Gta5 roleplay... o kadar sağlam ki
Rol yapmayı sevmem ve yapamam za4en
Black Desert de iyi baya
İlk defa duyduğum oyunlar
resident evilden başkası sarmıyo ya
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık
Crysis 3 farcry 4 team shift, 🥳
Red dead redemption 2 😭😭😭😭
Skyrim çok iyi oyun
Kardeş sen de böyle şeylere baya kafayı takmışsın
Güzel oyunlar özellikle skyrim
Çok güzel bence olmuş
Oynamam ama bu oyunlar oynanası
Çok güzel bir derleme
disco elysium
Syberia , Silent Hill ve A Plague Tale Innocence
Saol bakalım.
Faydalı bilgi ve tavsiye olmuş
Elinize sağlık 😊
skyrim ve minecraft
Elinize sağlık 😊
Güzel oyuna benziyor
Elinize sağlık 😊
Garip bi post olmuş
cyberpunk?
Güzel bir şey
the witcher 3
Güzelmiş