Beni mest eden, bir kere oynadıktan sonra asla bırakmadığım PS4 oyunlarını sizin için derledim. Umarım beğenirsiniz. :)
1- The Last of Us Part 2

Kusurları ve tartışmaları (hem geçerli hem de samimiyetsiz) bir yana, meselenin gerçeği, The Last of Us Part 2'nin bir yetenek gösteri oyunu olmasıdır. Burada övgüye değer çok şey var. 2013'ün tüm zamanların en çok beğenilen oyunlarından biri olan The Last of Us kadar heyecan verici olduğunu söyleyebilirim.. Zaten 2. oyunu :)
2- Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima, "daha önce yapılmış şeylerden" oluşan benzer karma bir oyun gibi görünüyor. Bunu düşünmekte haksız sayılmayız ama oyun oyundur. Aslında Ghost of Tsushima, konsol oyunlarının en iyi fikirlerinden bazılarının müthiş bir birleşimi diyebiliriz. Açık bir dünya var, ancak Ubisoft'taki her şeyden daha yönetilebilir ve daha çekici bir şekilde parsellere ayrılmış durumda.
3- Horizon Zero Dawn

İlk bakışta, Horizon Zero Dawn fazlasıyla tanıdık gelebilir. Uncharted platformu, gizli ve işçiliği olan bir Far Cry açık dünyası, Tomb Raider üçüncü şahıs yay dövüşleri ve devasa robot dinozorlara karşı Monster Hunter tarzı savaşlar var. Fazla tanıdık gelmedi mi? Tüm bunları düşündüğünüzde harika bir oyun. :)
4- Red Dead Redemption 2

Baştan sona, Red Dead Redemption 2, derin ve görkemli bir yapım. Oyuncuları güçlendiren oynanış ve coşkulu kahramanlıklar yoluyla değil, onları acımasızca çürüme ve umutsuzlukla yüzleşmeye zorlayarak harekete geçirmeyi amaçlayan, gişe rekorları kıran ender video oyunudur. Kahramanları yoktur, yalnızca kendilerini yok edecek gibi görünen bir dünyada hayatta kalmak için şiddetle savaşan kusurlu erkekler ve kadınlar vardır.
5- Nier: Automata

Nier: Automata muhtemelen sizi şaşırtacak. Bayonetta veya Devil May Cry damarında hızlı hareket eden bir aksiyon oyunu olarak başlar ve harap olmuş bir geleceği keşfeden sıcak robotlar hakkında bir hikaye anlatır. :)
Benden bu kadar.. En güzel bulduğum oyunları derledim. Sevgiler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Bu liste içerisindeki tüm oyunlar PS tarihine adını altın harflerle yazdırmış oyunlar. Ama bu liste içerisinde en beğendiğim oyun Ghost of Tsushima olmuştu. O ne görsellikti arkadaş. Yağlı boya tablosu gibi muazzam manzaraları içerisinde bulunduran bir oyun Ghost of Tsushima. İmkanı olan herkes denemeli bence. Emeğinize sağlık.
Görsellik arıyorsanız PC'ye bakacaksınız beyler. Ne zaman öğreneceksiniz şunu?
@Ragnar_Lodbrok Ben ne dedim?
Okuyamadın herhalde
last of us pc'ye gelirse kesin oynucam, çok merak ediyorum. spoiler yememek için hiç izlemedim bile :D
çok güzel oyun gerçekten :)
senaryosu güzel olan oyunların hastasıyız
Fortnite uzun zaman en çok izlediğimdi ama her sezon daha kötüye gitmeyi başarıyor
Fortnite sevmiyorum ben ya :D
Artık benim de ilgimi çekmiyor :D
Ps ile pek aram yok. Ama paylaşımına baktığımda saran bir oyun olduğu belli.
PS iyidir ama ya :)
Elbette iyidir şüphem yok. Ama akıllı telefonlar çıktığından beri bilgisayar oyunlarıyla ilgim kalmadı.
Guzel derleme olmus eline saglik ama ben pes tarafindayim 😂
Teşekkür ederim :)
Rica ederim lutfen
Son 3 oyun PC ye zaten çıktı. İlk iki oyunsa Yakın bir zamanda PC ye port edilecek. Konsolun iy tarafı taşınabilir olması , dezavantajı ise fşyatı ve de oyunlarda ki fiyat saçmalığı , aynı zamanda Sony Türkiyenin başında beş para etmez insanların olması , Sony Globalin Türkiyeyi 3 üncü dünya ülkesi yerine koyarken nedense satış ve de oyun fiyatlandırma konusudna Avrupaya (ingiltere) PSN e bağlaması.
Red dead redemption 2 ve days gone ( oyunu bitirdim ama yeniden başladım)
Far cry 5 de iyidir o bence.
days gone , The Last of Us Part 2, uncharted serileri, tadına doyulmaz oyunlar
PS de değilde, PC de RDR2 oynadım grafikleri gerçekten çok güzel.
Gerçeğe o kadar yakın grafikler yapmışlarki, oynarken o zevki alabiliyosun.
Eveett bağımlı ol diyorsun, teşekkürler paylaşım için 🦋
seçtiğiniz oyunlar kesinlikle çok başarılı..
ama gözüm bir uncharted aramadı değil.. :)
Emeğinize sağlık..
god of war
spiderman
uncharted 4
call of duty
ghost of tsushima
vay be ne oyunlar çıkmıuş bizim zamanımızda sadece half-live vardı :D
offline oyunun hikayesı ne kadar ıyı olsada bırdaha oynamayacagım oyuna para vermem
Ps'in çıkış oyunlarından infamous second son da çok keyiflidir tavsiye ederim
Bunca Yıllık Oyuncuyum :) God Of War Eksikliği beni üzdü
şu the last of us serisi pc ye de gelseydi çok güzel olurdu ya
Güzel oyunlar beğendim
teşekkür ederim :)
Rica ederim ☺️
Nier Automata hakkında şöyle bir şey diyeyim, oyunu bitirdikten sonra birkaç kere daha bitirin...
Ellerine sağlık çok güzel bir bence olmuş
teşekkür ederim :)
Nier güzel ama captain Tsubasa neden içlerinde yok 🙂 Sims 4 Sims 3 far cray GTA 5 resident evil 2 remake
Emeğimizi sağlık. Teşekkürler 🌸✨🌸
Mortal kombat göremedim
Hep oynamak istemişimdir
3 numara bana hitap ediyor
Red Dead Redemption 2 der susarım
Gerçekten bu listeye god of War u koymadiniz mı?
koymadım :D
Horizon Zero Dawn sevmedim ben ya 😂😂
neden :(
Gizliklik unsurunu ben yönetemedim. Ayrıca taktikselliği de bana hitap etmedi. Döneminde belki de çok iyiydi. Ben yeni oynadım daha. Geç kalıp daha iyilerini görünce olmadı. Bunlar arasına AC Odyysey ekleyebilirim ama
işte bu yüzden bir kere bile denemeyecem :)
Neden ki?
bağımlılık yapmasını istemem oyunların
elinize sağlık gerçekten güzel olmuş
Bilgisayar oyunlarını daha çok seviyorum.
kaldırdım 1 senedir kutusunda duruyor
Oyunlar harika gözüküyor deneyeceğim
The Last of Us Part 2 bence 1 efsaneydi 2 leşş
ps4 oynamaya fırsatım yok :(
Oyun sevenler için güzel bir paylaşım
Batman arkham oyunlari da guzel
Bence PES açık ara önde
İlgim yok oyunlara
Bağımlılık ediyor zaten oyunlar
İlgi çeken oyunlar
Psp yok :D
Güzel oyunlara benziyor elinize sağlık.
Super Mario
Horizon Zero Dawn
Kalemine sağlik...
The last of us
Emeğinize sağlık 🙂
sevmem
Oyun oynamam nette.
Hic oynamadım
gold of war :)
oyunlar güzeldir
çok oynardım en cokta pes ama artık yoruldum
Kesinlikle Uncharted 4 ü tek geçerimmm
Bu oyunların hiç biri iyi değil
ne iyi?
Fakirik alamadik :)
Pes yok bende 🥴🥴
oyunlar guzel
Gta5