Ben ve kız arkadaşım 19 yaşındayız.Ocak ayında ikinci yılımızı devirdik.Çıkmaya başladıktan sonra yakınlaşmalarımız hep artarak devam etti.En son Haziran ayında ilk defa birlikte olur gibi olduk ve bu olay bir defa daha gerçekleştikten sonra geçtiğimiz hafta pazartesi birlikte olduk.Bekaretini bozan ben oldum.Pişman olmadı hiç ki ben de olmadım.İki yıla rağmen hala ilk günkü gibi seviyorum onu.O, benim onu sevdiğimden çok daha fazla seviyor beni.İnanılmaz bir şekilde bağlı bana.Çok iyi bir kız kesinlikle.
Geçen sene en yakın iki arkadaşım bana birşey söyleyeceklerini söyleyerek yanlarına çağırdılar.Bana söyledikleri eski erkek arkadaşının onun hakkında birilerine birşeyler anlatmış olduğu ve bir şekilde de bizim iki oğlanın kulağına geldiği.Benim birtanem için "O kız göründüğü gibi değil.Biz biraz ileri gittik onunla." demiş.Benim içime oturan bu lafa ben kesinlikle inanmadım.Arkadaşlarım da biz de inanmıyoruz dediler ve biz o konuyu kapattık.Çünkü ben yakıştıramadım o tanıdığım, hayatımın anlamı olan kıza.
Dün gece küçük bir kıskançlık krizinden dolayı bir kavga çıktı aramızda.Küstük birbirimize mesaj atmadık.Sonra bana "Birşey sormam lazım sana ama bununla ilgili değil." dedi."Diyelim ki sana daha önce birisiyle birlikte olduğumu söylesem ne yapardın?" dedi.Beklemediğim bir soruydu ve "Bilmiyorum." dedim."Düzgün cevap ver lütfen" dedi.Sonra da "Yada çok yakınlaştığımızı söylesem ?" dedi."Kaldıramazdım bu yükü her ikisi için de.Nerden çıktı bu?" dedim."Ben ayrılmak istiyorum." dedi.Ne oluyo felan derken "Sana kaldıramayacağın bir yük vermek istemiyorum." dedi.Anlat diye zorladım.Aradım.Kafayı yememe az kalmıştı.Zorla söylettirdim.Zamanında "Öptün mü onu?" diye sorduğumda "Evet ama biz onunla hiç sevgili gibi değildik.Neden böyle birşey yaptığımı bilmiyorum." dediği kişiye "Oral seks" yapmış bir defa.Ya da bana öyle söyledi bilmiyorum.Bunları söylerken doğru düzgün konuşamıyordu bile.Devamlı "Allah belamı versin benim.Ben seni haketmiyorum." diyip durdu.Devamlı ağladı.Bu sırada ben sinir krizine girdim.Duvarları yumrukladım.Tırnaklarımı etime geçirmeye çalışmışım hep.Şimdi her yerim iz içinde.Bacağımda morluklar var.Bu kadar tepki verdim çünkü o benim ilkimdi.Her ilkimi onunla yaşadım ben.İlerideki karım olması için her şey yapmaya hazırdım ki ailem onu istememesine rağmen.
"Ben sana meleğim derken hiç mi vicdan azabı çekmedin?" dedim.Benim gözümde çok saf, çok beyazdı.Devamlı özür dileyip durdu.Köpek gibi pişman olduğunu söyledi hep.Geçmişte yaptığı bir hata yüzünden beni kaybetmek istemediğini söyledi.En son ondan bana birkaç gün vermesini istedim.Görüşmeyeceğiz birkaç gün.
Dün gece sadece birkaç saat uyudum.Ne yapacağımı bilmiyorum. Şu an şu sıcak havada tir tir titriyorum.Üşüyorum resmen.Aklımda hep o sahne var.Ayrıca şöyle de bir durum var: İkimiz de LYS'ye hazırlanıyoruz.Artık son düzlüğe geldik sayılır.İKimizin de dereceleri çok güzel.Tam bu zamanda bu olay çıktı.Gerçekten yardım edebilecek, fikir verebilecek birileri var mı?
Geçen sene en yakın iki arkadaşım bana birşey söyleyeceklerini söyleyerek yanlarına çağırdılar.Bana söyledikleri eski erkek arkadaşının onun hakkında birilerine birşeyler anlatmış olduğu ve bir şekilde de bizim iki oğlanın kulağına geldiği.Benim birtanem için "O kız göründüğü gibi değil.Biz biraz ileri gittik onunla." demiş.Benim içime oturan bu lafa ben kesinlikle inanmadım.Arkadaşlarım da biz de inanmıyoruz dediler ve biz o konuyu kapattık.Çünkü ben yakıştıramadım o tanıdığım, hayatımın anlamı olan kıza.
Dün gece küçük bir kıskançlık krizinden dolayı bir kavga çıktı aramızda.Küstük birbirimize mesaj atmadık.Sonra bana "Birşey sormam lazım sana ama bununla ilgili değil." dedi."Diyelim ki sana daha önce birisiyle birlikte olduğumu söylesem ne yapardın?" dedi.Beklemediğim bir soruydu ve "Bilmiyorum." dedim."Düzgün cevap ver lütfen" dedi.Sonra da "Yada çok yakınlaştığımızı söylesem ?" dedi."Kaldıramazdım bu yükü her ikisi için de.Nerden çıktı bu?" dedim."Ben ayrılmak istiyorum." dedi.Ne oluyo felan derken "Sana kaldıramayacağın bir yük vermek istemiyorum." dedi.Anlat diye zorladım.Aradım.Kafayı yememe az kalmıştı.Zorla söylettirdim.Zamanında "Öptün mü onu?" diye sorduğumda "Evet ama biz onunla hiç sevgili gibi değildik.Neden böyle birşey yaptığımı bilmiyorum." dediği kişiye "Oral seks" yapmış bir defa.Ya da bana öyle söyledi bilmiyorum.Bunları söylerken doğru düzgün konuşamıyordu bile.Devamlı "Allah belamı versin benim.Ben seni haketmiyorum." diyip durdu.Devamlı ağladı.Bu sırada ben sinir krizine girdim.Duvarları yumrukladım.Tırnaklarımı etime geçirmeye çalışmışım hep.Şimdi her yerim iz içinde.Bacağımda morluklar var.Bu kadar tepki verdim çünkü o benim ilkimdi.Her ilkimi onunla yaşadım ben.İlerideki karım olması için her şey yapmaya hazırdım ki ailem onu istememesine rağmen.
"Ben sana meleğim derken hiç mi vicdan azabı çekmedin?" dedim.Benim gözümde çok saf, çok beyazdı.Devamlı özür dileyip durdu.Köpek gibi pişman olduğunu söyledi hep.Geçmişte yaptığı bir hata yüzünden beni kaybetmek istemediğini söyledi.En son ondan bana birkaç gün vermesini istedim.Görüşmeyeceğiz birkaç gün.
Dün gece sadece birkaç saat uyudum.Ne yapacağımı bilmiyorum. Şu an şu sıcak havada tir tir titriyorum.Üşüyorum resmen.Aklımda hep o sahne var.Ayrıca şöyle de bir durum var: İkimiz de LYS'ye hazırlanıyoruz.Artık son düzlüğe geldik sayılır.İKimizin de dereceleri çok güzel.Tam bu zamanda bu olay çıktı.Gerçekten yardım edebilecek, fikir verebilecek birileri var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar