Kızlar, Bir kız "Abi" diye hitap ederse bütün kapıları kapatmış mı sayılır? Nasıl bir anlam çıkarmalı bundan?

Diyelim ki hoş bir hatun ve sizi de çekiyor.. Ama hitabet ofsayt.. :) Ee naapcaaz şimdi kızlar? Geri vites mi yoksa devam mı? Ne demek istiyor bu hatun?
Kızlar, Bir kız "Abi" diye hitap ederse bütün kapıları kapatmış mı sayılır? Nasıl bir anlam çıkarmalı bundan?
Cevapla