zencileri çekici bulanlar kimler , hiç sevgili oldunuzmu bir zenciyle ne gbi deneyimleriniz oldu?


hiç sevmem zencileri
ayy ben çok severim zencileri olsada çıksam..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

sevimli tatlı oluyolar ama ben yinede beyaz tenli kız severim ben daima beyaz ten ya da açık kumral ten beğenirim. çinli japon taylandlı endonezyalı kızları begenirim orta avrupai kızlarında hayranıyım.. kıllı ve esmer kızlardan nefret ederim :D kız dediğin kılsız olcak
birçok zenci tanığım var arkadaş vs iyiside var kötüsü de
bayanları güzelli çok güzel çirkini de beter
ama iş cinsel ilişkiye gelirse sadece bir defa ilişkiye girer
beyaz olsun ne olursa olsun dersiniz
Bu tendeki adamlara asigim asiri cekiciler dua ediyorum yani hep kocam boyle olsun diye tenleri cok hos purussuz harikalar yani fazla soze gerek yok
Zencileri çok tatlı ve çekici buluyorum nedenini bende bilmiyorum :)
Cevap
6Cevap
beş metre ötede dursun hemde zencilerin tenlerinin pis koktuklarını duymuştum, o yüzden dislike
Zenci kadınlar bir hastalık ve izmirdekiler marjinal olmuş aşığım
Hayatta 2 şeyden nefret ederim. Biri IRKÇILIK diğeri ZENCİLER. imza Emre BELÖZOĞLU :D
çok cool ve rahatlar severim..
yok yahu çıkacak kadar değil ben tavır olarak severim.. sevgili olarak düşünmedim hiç :)
Zenci kız arkadaşım olmuştu çok harika insanlar
valla zenci kızlarının bazıları seksi oluyor
hiç sevmem zencileri
hiç sevmem zencileri
hiç sevmem zencileri
hiç sevmem zencileri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar