AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Saçma sapan bi' düşünce tarzı hiç hazzetmiyorum
Söyleyende bi' kendine baksa hani
Türkler kendilerini beğenemedi gitti. Kimse sorsanız Türk'e benzemiyor, Avrupalıya benzetiliyordur (!). Mesela.
link
Ben de o 'tulumbacı'lara uyuzum... Ukala olmaya gerek yok...
bir lafa bakarlar laf mı diye bir de söyleyene bakarlar adam mı diye
bunlara kezban diyoruz
Gözüne kaçıcak arpacık çıkacak sonra:))
Hımm.
Bostancı -Caddebostan tarafında oturanlar hiç de kezban değiler :)
Amannn diyim hacııı cadde kızı derler ona.. ocağına incir ağacı dikerler düşman başına :D
bi kezban bilirim o da halam oluyo bilse nette kezbanın anlamı kötü oldugunu intihar ederdi garibim::DD
Gününüzde hanım efendi olan, kurallara uyan, mantıklı düşüne , gelenek ve göreneklkere bağlı açık saçık giyinmeyen kızlara kezban deniyor ama o kezbanlar bizim kültürümüz keşke hepsi kezban olsa
bizim buralarda kezban tabirine görmemişin bir oglu olmus tutmus cukunu koparmıs derler...
görmemiş kişiler için kullanıyorlar...
5 parmağın 5 i bir değildir ama türk kızlarının çoğu kompleksleri olan cahil anne adayları!
Kezban bakımsız kötü giyinene denir eğer kezban görmek istiyorsan googleye kezban yazıyorsun görsellere tıklıyorsun zeksi kızlar çıkıyor
bence herkesin kezban anlayışı farklı, Türk kızllarının bazılarının kendi kendini kezbana dönüştürdüğünü düşünüyorum
kezbanın kelime manası yalancı demektir.ama şimdiki gençler kafasına göre uydurmuşlar.saçma sapan tabirler düşünüyorlar kezban derken
Eski Türk filmlerindeki köylü kızları gibi giyinen, öyle davranın ve o kafada olan kızlar için günümüz Türkçesinde kullanılıyor.
Bu saflığı temsil ediyor madem, hem temiz insan arayıp, hem dalga konusu etmekte nedendir.
O açıdan değil, köyde yaşan kızlardan bahsedilmiyor orada, eski Türk filmlerinde onların gösterildiği saçma sapan şekildeki karakterlerden bahsediliyor.
hımm peki. teşekkür ederim.
:)))
sana
-merhaba... (derken hemen teklif edecek , yavşayacak sanan) en yakın postane nerede deyince (bak bak nasıl da kıvırıyor) şeklinde düşünen kız
İnsanlar alısmıs onu bunu asagılamaya..
Kezban kro köylü vs almıs basını gidiyor..
Sanki pasa sultan kendileri..
Can sıkıntısı işte, Eğlenmeye çalışıyor insanımız :/
egosu yüksek, insnalara tepeden bakan kız-erkek fark etmez hakkında iyi düşünmüyorum.
ama Türkiye'de bu oran kızlarda hayli fazla.
Ben kro olan hatunlara denildigini biliyorum piyasa takilan ama kro
hemen hemen aynı şeyler
bebelerin sınıflandırmak için kullandığı bir tabir.
Bence bu sıralar ''kezban'' kelimesi; kendini güzel sanan kızlar için kullanılıyor gibime geliyorrr
Kezbanın kelime manasını sormuyorsun heralde, e sen çocukta değilsin, nedir öğrenmek istediğin?
Okadar çok kezban tanımlaması var ki, suçlarken kezban, eleştirirken kezban ilginç olan kız arayışlarında bile kezban. Merak ettiğim şey gerçekten erkekler ne istediğinimi bilmiyor da hem eleştiri olarak kullanıyor bu tanımı, hem de kezban olarak tanımladıkları kızları ayarlama peşinde. kıscası kezban kimdir ki hem talep görüyor, hem hakaret boyutunda eleştiriliyor.
her erkeğin kezban tanımlaması farklı demekki..
sanırım öyle. teşekkür ederim cevap için.
"erkek dediğin beni sahiplenmeli, beni taşıyabilmeli, bana hiçbir zaman para harcatmamalı" diye sayıklar durur.
aynalı tahir'e ne dersin?
Ben de erkek dediğin beni sahiplenmeli, beni taşıyabilmeli, arkamda olduğunu bilmelkiyim, gerekirse masaya da yumruğunu vurabilmeli diyorum, para meselesine gelince yıllardır kendim kazanırım ve kendi ödememi de kendim yaparım. yarı kezbanım demekki :)
herşey tamamda yoluncak kaz gibi olmam arkadaş para harcamakta bir yere kadar...
hani erkeklere de kamil diyolarla kizlarada kezban diyolar kamil & kezban. D:
Kızlardaki orantısız davranış biçimi kezbanlıkmış :D
kötü kadın demek galiba. kuranda öyle geçiyomuş. böyle kötü bi anlamı varmış.
Hülya Koçyiğit'in Kezban serisini izleyin. Kezban, sınıf atlamak isteyen bir kızdır. Ciks tiki concon olmak isteyen bir köylüdür, haddini bilmez
bu açıklama ögretti :)
çok abartıldığını düşünüyorum bu konunun.rencide etmeye,aşağılamaya ne kadar açık bir milletiz ki fütursuzca, düşünmeden yorumlar yapılıyor.
Erkeklerin Kezban diyerek kendi anneleri dahil Türk kadınlarını sokmaya çalıştıkları salak saçma terim.
Nasil çikti bilmiyorum tarihcesini arastirmak hic aklima gelmedi kisaca sakali biyikli giyinmesini bilmeyen kiza denir :)
hakketen ha eskiden kezbanlık üzerinden prim yapmaya çalışan trollcükler vardı artık pek yok o tarz tipler
sürekli başka erkeklerle çıkan , bir ton makyaj yapıp saça şekil verince kendini güzel sanan halbuki ağız kokusu için dişlerini bile fırçalamayan kızlar kezbandır.boş boş konuşan , kendini güzel sananlar da kezbandır.kızlardan tiksinme sebebidir.
erkege güzelik vayda etmiyoki
herkesle oluyolar delik olusunda
hepimizin icinde bir kezban var :'(
hizmetinizdeyim
:)
:) ben kezbanlığı hep yanlış algılamışım erkeklerin eleştirilerinden, küçük görme sözcüğü olarak kullanmalarından. Oysa yazanların hepsi saflık olarak adlandırmış. Evet ben bir kezbanım bu durumda :)
otur olmadı
herkesin gorusu farklı, fazla takılmamak lazım
bye bye
Köy hayatından gelip şehir hayatına ayak uyduramayıp ben şekilliyim havasına giren insan tipidir. :)
Yakışıklı erkekler kezbanlara bakmaz kezbanlarda ben kolay lokma değilim die avunur bu böyledir
şu topuklu ayakbılı fotolar bu sitede sadece 1 kişiye yakışıyor.. <3
Yok demiyorum ben kezban falan en fazla varoş ya da tiki derim bunu erkekler içinde diyorum ama.
hepinizin canı cehenneme demek ve kendi komplexlerinize boğulmuşsunuz demek istiyorum.
elallllllllll+
ha ha ha komedi :D Öyle bir şey yok ama olabilirde :D
erkeklerde KAMİL dediğimizin kız versiyonu KEZBAN cahil, köylü, kro
Köylü ?
öyleee
bencede köylüleri aşagılamayak şimdi ama digerli tamam
ıyyyy görünce kendi cinsimden utandığım kızlardır...
bir barış manço şarksıdır
https://www.youtube.com/watch?v=sikvuJbACME&feature=kptumblr kızları ne ırk mı bunlar? ben sadece burda ne hediye alsam gibi tarzı sorulara ordan kolye resmine filan bakıyorum. kızlar mı var orda?
kezban olayı incinin işleri aynı SABRİ gibi. trend olmak için insanların egolarııı tatmin edip aşağılatıcak bişeyler buluyolar
Peygamber efendimizin yasakladigi isimlerden bi tanesi!
Kezban: Yalanci anlamı vardır ve haram isimlerdendir.
Köy hayatından şehir hayatına terfi edip '' gardaş ben herşeyi biliyorum cool um ben havasına girmek''.
İnci Sözlüğün ergenler üzerinde başarısı diye düşünüyorum.
inci sözlükten önce de akıllı erkeklerin bildiği bir tanımdı bu dostum... ayrıca kezban sözünün nette yayılmasının sebebi inci değil ekşi sözlüktür.
Haklısın panpa.
:) cok eskiyi ozlemissin fazla degil 2000 lerin basini ozlesen yeter
kendini ifade edemeyenlerin ağız gürültüsü takmayın ya
ne olduğunu bilmiyordum biraz araştırma yaptım ama daha fazla dayanamadım araştırmaya o ne beee
kedi uzanamadığı ciğere mundar der. aynı bu hesap onların ki
ben bitek kezmanı bilirim oda futbolcu kezman onun dışında polemige girmem (:
ilk defa duyuyorum ...örenmiş oldum bende yorumları takıp edıcem...
ben de gıcık oluyorum, terbiyesizlik, başka birşey değil:)
aynen
sanırım herkesin kendine göre yüklediği bir anlam var :) bende ki algı ise kaba kültürsüz gibi
al sana kezban
çok güzel :)
Kezban arapçada yalancı demektir bu kadarını biliyorum ben Kuran-ı kerimde geçiyor diye koyuluyor ama anlamını da araştırmak lazımdır...
Kezbanlar prensestir. Biriciktir, bitaneciktir onlar. Wafflelar ile pizzalar ile fotoğraflarını çekinip facebooka koyarlar allahın fukaraları.