Ozellikle birine bakmamak icin caba gosteren kisi, aslinda o kisiyle ilgileniyordur?

Istisnai durumlarda bu soz dogru olabilir bence. Hoslanmadigimiz veya nefret ettigimiz kisilere de bakmayiz ama durum icab eder yine gerekli sekilde muhattap oluruz. Ama sirf bir insana bakmamak icin kasmak, farkli bir durumun gostergesi olabilir.

sizler ne dusunuyorsunuz bu konuda?
Güncellemeler
+1 yıl
Farklari da sayabilirsiniz:) nefret ediyorsa soyle davranir, hoslanip kasiliyorsa soyle diye
Ozellikle birine bakmamak icin caba gosteren kisi, aslinda o kisiyle ilgileniyordur?
Cevapla