Sessiz, sakin, utangaç kimseyle konuşmayan kızla nasıl muhabbet kurmalıyım?

Çok tatlı bir kız var. Kızla aynı sınıftayız. Temiz bir kıza benziyor ama sanki içi paramparça olmuş da hiç kimseyle konuşmuyor. İnsanlara güvenemiyor gibi. Ya da çok sessiz, sakin, utangaç, ikili ilişkilerde veya erkeklerle ilişkilerde tecrübesiz. Sosyal medya hesabı bile yok kızın. Büyük ihtimal dediğim gibi utangaç çekimser bir karakter yapısı var. Bir kaç erkek konuşmaya gidince soğuk davranmış yüzlerine bakmamış falan. Kız da önlerde oturuyordu son 10 gündür bir arka sıramda oturuyor. Bir kaç kez bana baktığını gördüm yandan. Göz göze geldiğimiz çok oldu. Sınıfa girerken falan hep bakarım gözlerinin içine o da bakar. Tabii ki bu büyük bir kıstas değil. En azından diğer erkeklere yapmadığı şeyi yapıyor. Yüzüme bakabiliyor yani :) Yanına falan gidince de çok heyecanlanıyor. Heycanlanırsın da ellerini birbirini geçirirsin;oynarsın ya aynen öyle. Kız sadece 1 kişiyle konuşuyor. O da yanındaki kız. Kafamda belirlediğim bir kaç şey var ama burdan da öneriler gelse fena olmaz.. Nasıl yaklaşayım kıza acaba. Özellikle bu tarz kızlar varsa yazarlarsa çok iyi olur :)
Sessiz, sakin, utangaç kimseyle konuşmayan kızla nasıl muhabbet kurmalıyım?
Cevapla