Bizimkisi kara sevda mı gerçekten yoksa alışkanlık mı?

2 senelik bir ilişkim var iyisiyle kötüsüyle herşeyi yaşadık önceleri ondan vazgeçemezdin bana her kızdığında her kavgamızda onu haklı bulur yalvarırı yakarır bedne ayrılma derdim

ama şimdi baktığımda bazen onu özlemiyorum bile ayrılalım diyorum tamam diyor ayrılalım sonra mesaj atıyor arıyor boynunu büküyor kıyamıyorum ama bana yaptıklarını söylediği sözleri hatırladıkça kaçmak istiyorum

evlenelim diyorum ben daha önce evlenip boşandığım için onuda kabul etmiyor sinirlendiğinde bana en ağır sözleri kullanabiliyor

ama ben ayrılçam dediğimde beni bir daha arama dediğimde süt dökmüş kediye dönüyor bende kıyamıyorum ama artık çok sıkıldım bu karanlıktan artık önümü görmek istiyorum

ne yapmalıyım korkuyorum beni gerçekten seviyor ben gidersem onu bırakırsam hayat küsecek diye vicdanımı bi sustursam onu da bitireceğim yoksa onu çok seviyorum da itiraf mı edemiyorum ...

ayrılmak mı doğru karar vermek mi sizce...
Bizimkisi kara sevda mı gerçekten yoksa alışkanlık mı?
Cevapla