Merhaba. Arkadaşlar sormak istediğim şu. bursalıyım. Bursaspor ve antalyaspor maçına gittiğimde antalyasporda oynayan bir futbolcudan çok hoşlandım. bulunduğumuz yerin ön tarafında ısınıyordu. ve gerçekten hoşlandım. formasındaki numarasından kim oldugunu falan buldum internetten. şu an bursada yaşıyorum. ama onunla çokta tanışmak istiyorum. o da gurbetçi bir ailenin çocuguymuş ve almanyada yaşıyormuş. antalyasporla anlaşma yaptıgı için şu an türkiyede. düşündüm taşındım. kesinlikle bir kere görmek tanışmak istiyorum. ama bu tanışmanın" ben sizin hayranınızım- sizi çok seviyorum " tarzında olmasını istemiyorum. (Biraz gurur olayı var :D ) sizce tanışmalı mıyım. tanıştık diyelim bir futbolcunun sözüm ona iyi parada kazanıyomuş iyi bir hayatı var internetten gördügüm kadarıyla. E bir de adam futbolcu. Sizce normal biriyle ilgilenme olasılığı ne? nasıl bir tanışma durumu oluşturmalıyım çarpışayım mı adres mi sorayım nasıl bişey olsun. bu arada fiziğim ve dış görüntüm olarak özgüvenim tam. açık kumral saçlı mavi gözlü biriyim 1.70 boyum var ve 52 kiloyum. Yüzümün güzel oldugunu düşünüyorum öyle oldugunu söylerler. ama olay şu ki esmerlerden hoşlanıyosa yandık :). He bide ben 19 yaşındayım oda 23 yaşında. herneyse durum bu lütfen argo olmayacak şekilde yorum bırakırsanız düşüncenizi söylerseniz çok sevinirim. şimdidennn çoook teşekkür ederiiimm canlarım.
tanış bir şekil şansını dene.
tanışıp nabıcan boşver
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar