25 yaşını geçen bir kız erkeklerden artık eskisi kadar talep görmemeye başlıyor, yaş daha da ilerledikçe de erkeklerin gözünde giderleri sıfırlanıyor.
Zamanında birini bulamamışlarsa sonları ya evde kalmak oluyor ya da en kötü erkeğe razı olmak durumunda kalıyorlar.
Bu yaştan sonra kızların vücutları da eskimeye başlıyor. Kilo alıyorlar, kalçalar büyümeye, göğüsler sarkmaya, basenler yağ bağlamaya, ayaklar toynaklaşmaya, ses tonu kartlaşmaya başlıyor.
25 yaşından itibaren doğurganlıkta da azalma durumu söz konusu oluyor.
Zamanında en yakışıklı erkeği bile beğenmeyen, en iyi erkeklerin bile kendilerine layık olmadığını düşünen prenseslerimiz 25 yaşını geçince kendilerine olan talebin bir daha artmayacak şekilde azalmaya başladığını fark edip panik içinde koca aramaya başlıyor, adam gibi adam arıyorum ama yok moduna giriyorlar.
Bir süre sonra da en eciş bücüş erkeği bulsalar bile şükredecek kadar aşağı durumlara düşebiliyorlar.
Hiç bulamazlarsa da kafayı yiyor, sorunlu bir birey olup çıkıyorlar.
Yani artık gerileme dönemine girdiklerini psikolojik olarak kabul etmiş oluyorlar, her ne kadar bunu kendilerine itiraf edemeseler de.
Bir nevi ilahi adalet, bir başka deyişle kızların zamanında içinde bulunduğu prenses sendromu yüzünden Allah tarafından cezalandırılması olarak bakabiliriz bu duruma.
Siz de kızların 25 yaşından sonra değer kaybetmeye başladığı düşüncesine katılıyor musunuz?
Zamanında birini bulamamışlarsa sonları ya evde kalmak oluyor ya da en kötü erkeğe razı olmak durumunda kalıyorlar.
Bu yaştan sonra kızların vücutları da eskimeye başlıyor. Kilo alıyorlar, kalçalar büyümeye, göğüsler sarkmaya, basenler yağ bağlamaya, ayaklar toynaklaşmaya, ses tonu kartlaşmaya başlıyor.
25 yaşından itibaren doğurganlıkta da azalma durumu söz konusu oluyor.
Zamanında en yakışıklı erkeği bile beğenmeyen, en iyi erkeklerin bile kendilerine layık olmadığını düşünen prenseslerimiz 25 yaşını geçince kendilerine olan talebin bir daha artmayacak şekilde azalmaya başladığını fark edip panik içinde koca aramaya başlıyor, adam gibi adam arıyorum ama yok moduna giriyorlar.
Bir süre sonra da en eciş bücüş erkeği bulsalar bile şükredecek kadar aşağı durumlara düşebiliyorlar.
Hiç bulamazlarsa da kafayı yiyor, sorunlu bir birey olup çıkıyorlar.
Yani artık gerileme dönemine girdiklerini psikolojik olarak kabul etmiş oluyorlar, her ne kadar bunu kendilerine itiraf edemeseler de.
Bir nevi ilahi adalet, bir başka deyişle kızların zamanında içinde bulunduğu prenses sendromu yüzünden Allah tarafından cezalandırılması olarak bakabiliriz bu duruma.
Siz de kızların 25 yaşından sonra değer kaybetmeye başladığı düşüncesine katılıyor musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar