cafede karsı masada oturan kızla bakısıyoruz nasıl ayarlamalıyım sizce ;)?

ee bide 4 kişiler ben ve arkadas takılıyoruz cok tatlı oyle sevimliki al eve camla kaplattır sadece bak :D
Güncellemeler
+1 yıl
bugun yine gittim o kafeye ve gelmedi 4 saat durdum. sanırım dun okullar tatil diye cafedeydi bugunde okul
cafede karsı masada oturan kızla bakısıyoruz nasıl ayarlamalıyım sizce ;)?
Cevapla