Eve misafir gelince odaya saklananlardanım !!

Benim icin bu eylem eve gelen misafirin kim olduguna bagli. sevilmeyen bir insansa ve gelecegi onceden belliyse, yanıma bir miktar yemek alip odaya girerim ve kesinlikle evde olduguma dair bir hayat belirtisi vermem. habersiz gelen sevilmeyen misafirde de adresim odadir. ama bu cinse odada ac kalmamdan oturu ayri bir gicik olurum. hem zaten habersiz gelinir mi oyle, zaten evimize habersiz gelebilecegin kadar yakin olsaydik, sen sevilen misafir kategorisinde olurdun. neyse efendim ac kalmamak kritik, uygun miktarda yemek ve suyla misafir gidene kadar odamda takilirim, internetim de varsa degmeyin keyfime!

Başta insanlar onları sevmediğimi, onlardan utandığımı felan zannediyordu ama sonra alıştılar. kardeşim beni a.. koduğumun evinde rahatsız etmeyin ya, bana gelmiyosunuz ki zaten anneme geliyosunuz. benle edeceğiniz muhabbet 2-3 sorudan ibaret o da zaten dedikodusunu yapmak için, şunun oğlu şunu almış bunun oğlu burayı okumuş benim dedikodumu da yapmayıver. ayrıca çalan ev telefonunu veya annemin telefonunu da açmam ben banane am.k beni mi arıyor.
Güncellemeler
+1 yıl
görünüşe göre %90 misafirleri sevmeyenleriz :)
Güncellemeler
+1 yıl
şimdiki gençlik bende dahil bayağı bir yabaniymişiz :D
Eve misafir gelince odaya saklananlardanım !!
Cevapla