AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
195Cevap
kesinlikle sevilen erkeğin sahip olduğu özellikler. ancak bazen olmayınca olmuyormuş :)
Bole bir erkegin nesli tukendi die biliodum
Ummm alırım bir dal 😄
yo var
Abi hani nerde var gostef hani?
Kardeşim umudunu kaybetme bak üstteki maddelerin hepsi bende fazlasıyla var ama terkedildim hala toparlanamadım. Ben hep doğru kişiyi bekledim herkesi reddettim halim ortada... Sen dua eksik etme kardeşim gerçekten böyle insan çok var.
@Toprakkk98 varsa bile bana denk gelmez
Sansima tukursem ruzgardan geri bana gelir
@TLG81
günaydın
Cok guzel yazmissin bunlarn hepsi var bende acikcasi evet tanidikdan sonra kizlarn bir cogu kopamiyor benden ama her kiz ayni degl bazilari da capkn erkekden hoslaniyor iste karakter farki
Valla hepsini bir arada bulunduran erkek varsa soyle ben alayim nikahima be gulum. Hani beklenen/aslinda olan gibi bisey bu bilmem anlatabildim mi:)
Kadınların erkeklere göre daha özel ilgi gerektirdiğine inanmıyorum. Yaptığım fedakarlıklar ve yaptığım güzelliklere nasıl karşılık aldığıma bağlıdır nasıl davrandığım
Konuya girmeden bunlar bunlar kesin vardir dedim ve hepsi cikti. Bir tek aglamaktan cekinmemeyi tutturamadim.
Neyse madalyami verin ben de leblebiyi veriyim bu is huzur icinde cozulsun
Ben böyleyim, problem nerde peki?
:D Eline sağlık, güzel yazmışsın doğruları yazmışsın.
Böyle diyosunız ama nerde p1ç var onlara gidiyosunuz bence siz ne istediğiniZi bilmiyosunuz
Dışarda o kadar çok sazan erkek varki tabi. Kızlarda haklı her an her erkek onlarınmış gibi görüyolar
Elinize sağlık güzel bir bence. Yorum yapılırken atlanılan bir şey var siz tamamının bir arada olacağı erkek diye idda etmemişsiniz haklı olarak. Tipleri sıralamışsınız. Aslında herkesin bildiği ama edebinden belki de söylemedği husus da eklenebilir. Ten uyumu...
Iki tarafinda hak ettigi ve olmasi gereken kisilikler cogunlukla zaten bu kisilikte olanlar mutlu ama kiymet bilene
ne ara buraya görüş paylaşmışım dedim bir an :) çabuk unutuyorum nedense :( yani neredeyse beni açıklamışsın ama o kadar aptallık edip önümdeki fırsatları görmedim, o kadar reddedildimki artık ilişki kurmaya cesaretim kalmadı diyebilirim :/ yani bir insan hem senin gibi sevgilim olsa diyip o insana duygularını açınca zaman isteyip başkasıyla olur ki? kızlar bir el atın bana da beni kaybedenler kıskançlıktan çatlasın demiyorumda ne kaybettiklerini görsünler yardım :D
Yalan inkâr ediyorum hâkim bey ne zaman romantik olsam kız arkadaşlarım sıkılır aksine hangisini gördüysem öküz ve odun erkekleri severler çünkü ne zaman ne yapacağı belli olmayan süpriz dolu erkek modelidir inanmayın beyler
Sevdigin insanin ufak vir gülümsemesi seni bulutlara cikarabilecekken; sevmedigin, ancak saydigin ozelliklerdeki bir adama 10 guzel madde daha eklesen bir poha yaramaz. Kalp onaylamiyorsa biziqolmaz:)
haklısın maalesef. Ama zaten niyet etmek lazım önce. Sonra da zamana bırakmak lazım. Hepsinden önemlisi de erkek sevmelidir kadın ise anlayışlı olmalıdır.
@yalnizkalp_06. Iki taraf da sevmeli, saygili ve merhametli olmali.
iki taraf severse mükemmeldir ama yalnız sen seversen ACI. Ya sadece karşındaki severse? İşte o zaman bırak seni aşkıyla uşursun (;
9 yok bende onun disinda tam. Bu arada burada hep boyle seyler yaziliyor ama normal hayatta nerde barzo öküz varsa onlara bakiyorsunuz hic inandirici gelmiyor.
Adaylara duyrulur hepsini tek bünyede barındıran birisini tanıyorum :P
Ah şuana kadar bir sevgilim olmadı ki bunlardan hangisi var test edeyim.
1-2-3-4-6-8-10 Bu sayılar özümde vardı. Sonunda neden aldatıldık :D
Şunların hepsini doya doya yapacağımız kızda bize nasip olur inşallah :D
Kıskanmak ve şımartmak hariç diğerleri tam ben.
Sonuç : Karı marı yok
"Bizler kaybedilecek insanlar değiliz." cümlesini söylemek kadar acı
Yamaç paraşütü arlamak istemeli bir erkek. . Ama mumkunse yanimda aglamasin..
sirf siz agliyonuz diye bizdemi aglayalim belli mi edeli
3 ve 8 dışındakiler yalan beyler.
Aman ha kanmayın : ))
Tuzak bunlar..
geç bunları , yalan dolan hepsi , para birinci madde olmalıydı, ikinci maddede ailesinin ekonomik durumu ya da kendi kariyeri, ücüncüde odunluk seviyesi ne kadar yüksek se o kadar kız bulma ihtimali artar... buraya gelen sorulardan belli, nerde sizi üzcek birisi varsa peşinden koşuyosunuz!!!
İdeal erkek ve kadının tanımına herkez bir şeyler ekleyebilir muhakkak o yüzde. Onunla mutluysan gerisini salla gitsin
3-4-7-8-9-10 var bende ekstradan mizah yeteneğimde ortalamanın üstündedir. Lakin yalnızız
Aynen evet ama nerede bu erkekler gercekten var mi varsa da bizmi görmüyoruz? 😕
Hay allah kahretmesin sizi kac defa dedim sagda solda anlatmayin diye :)))
Güzel diyorsun, hoş diyorsunda. Bunları haketmeden bekleyen kadınlar daha çok bekler ;)
Ağlamasın ama yaa , yemede yanında yat 😀 güzel olmuş teşkrler
Bak şimdi erkeklerin hepsi bu benim diyecek dkjsxnd
Bu ben değilim.
eline sağlıkta keşke bu saydıklarından bir yerde satılsada alsak mübarek bize hep maço anlamıyorum bunları nerde besliyolar :D
Çılgınlık dışındaki herşey bir kızın isteyeceği sekilden :)
Katılıyorum o zaman varım
Bizimle değilsin :)))
@Tlg81
:))))
çılgın Değilim işte:)) diğer yazanlar harfiyen uyuyor :))
Allah sahibine bağışlasın o zaman :)
@tlg81
eee tamam o zaman ne güzel olurdu ama sahipsiz bıraktılar uzun zaman önce :) bu özelliklere sahip olan bir Adam'ı bile terkedebiliyor bu kızlar :)
Kimseye sevgi batmaz durduk yere kimse kimseyi terketmez @tlg81
ediyor ediyor hatta şu Lafı duydum neden böyle bir karar alıyorsun bu kararı Alman için bir sebep yok bugüne kadar Mutluluğu tek sende tattım diyen sen değilmiydin diye sorduğumda, evet öyle adamlığın insanlığın tartışılmaz ilgin ve bugüne kadar ki gösterdiğin vefa ve sevgide tartışılmaz ama sen son bir Yıldır monotonsun
seninle eğlenirken bile sıkılıyorum dedi, işlerim biraz sıkıntıya girmişti param azalmıştı, ama ben kötü düşünmüyorum yinede hani ona bu para için ayrıldı olayını yapıştırmıyorum, kendi karar verdi kaybedende o oldu
Vaybe ne kızlar varmış :) işte bak sen hala onu unutamamışsın bizim gibilerinde değeri bilinmez @tlg81
ne oldu cevap vermedin ;)
:) aslında şöyle diyimmi unuttum 4 ay oldu ama ne koydu biliyormusun vefasızlık çok koydu 1 ay ölü yaşadım gibi bişey, sadece vefasızlık yaptıklarıma Karşılık aldığım bu darbe çok koydu unutamam sandım ama ilişki içindeki bana davranışları beni çok yormuş ki 1 ayın bitiminde kendimi kuş gibi hissetmeye başladım ve güldüm geçen bir ayda yaşadıklarıma..
sohbetin çok güzel özelden konuşalım desem hatalı bir cümle mi kurarım acaba :)
İnş istediğin gibi birini bulursun @tlg81
bilmem bulurum belki
ama sorumun cevabı bu değildi ama biraz politik olarak geçiştirilmiş gibi hissettim;)
Özelden sohbet istemiyorum @tlg81 yeterince açık oldu mu?
oldu
teşekkürler sohbetin için
Her aradığım özelliği bir kilise toplanak keske mumkun olsa ama burada merhametli de olmalıydı
tamam.
~ Emeğine Sağlık ~
teşekkürler
Icler acisi ya sadik erkekler sevilir falan filan milan. Aksi mümkün mü de meziyet sanilmis. Erkek nimetten sayilinca boyle oluyor tabi. Butun ozellikkler olmasi gerekenler zaten farkina varin kendinize gelin guzel kıslar tatli kıslar 😂
diyorum sana benden heryerde bahsetme rahat bırakmıyorlar diye :)
Şunlardan bir tanesi bile var mi acaba
@bahtlıbedeviii babalık duygusu dışında fazlalarıyla bilrlikte var desem
Eminim :D tabi tabi
@bahtlıbedeviii emin olmamakta haklısın tabiki :) görüştüğüm ve sevdiğim kız arkadaşım var ve bu geçtiğimz haftada 3 bayan bana bir şekilde ulaşıp görüşmek istediklerini ifade ettiler desem ne dersin? bence boş birisi değilim özelliklerimin farkındayım birileri farkında bence ;) tabi buna da inanmak sana kalmış mutlu geceler... :)
Ellerine sağlık çok güzel olmuş...
Demekki ben yarıdan fazla bir kısmını taşıyormuşum bu özelliklerin. :)
birde oje sürenler ve iyi yemek yapanlar lütfen
onları ultra romantiğe katalım işte :)
Tipiniz veya kendinizi pazarlacak başka maddi bir özelliğiniz olmadığı sürece erkekler, bu tarz manevi kısımlara geçilmeden elenirsiniz
Sonuna kadar haklısın... 👍
çılgın ve eğlenceleri olanlar dursun diğerlerini at
resimleri begenmedim hep ergenler.
onun dışında güzel olmuş.
5 ve 8 hariç hepsi bende vardı da noldu? Kızlara güven olmaaaz. Eninde sonunda gidiyorlar.
Ağlamak hariç doğru aglamasinlar bnce gulmemek icin kendimi zor tutuyorum :D
yalan. bad boys tercihidir kızların. zaten bu özellikleri anlamak için zaman gerekli. o zamanıda vermiyolar. bu özelliklerde olduğum için kız arkadaşlarımın burnu kalkıyor yavaş yavaş soğuyor benden sonra bırakıyor:)
Bu tarz paylaşımlar hiç inandırıcı değil
Gerçek hayatta görünen tablo o kadar farklı ki
Nerde öküz var serseri var onları seçiyorsunuz nasıl olsa
çevrenizde ki kızlar öyledir konuşmasını bilmeyen kaba saba insanlardan hoşlanmam ben genel olarak öyle bir erkekle işim olmaz
Kızların %90ı senin gibi değil
Sadece benim çevrem değil genel itibari ile böyle
ben kendimden ve kendi kız arkadaşlarımdan bakıyorum olaya öküz erkekler yerine hediyeler alan romantik nazik bir erkek daha cekici geliyor ve genelde hep sevgilileri o tarz insanlar.
İzmir gibi bir şehirde İİBF öğrencisiyim
Ama sizin gibilerine denk gelemedim henüz nedense
Bunların çoğu var ama hep aldatılıyorum:D kadınlara da yazın bişeyler
Emeğine sağlık eski sevgilimi anlatmışsın. Bayağı aşıktım ona bu yapısından dolayı.
Hadi be ordan gorursem soylerim dur sesli cevap
https://vocaroo.com/i/s0JcIejz6XsI al sesli cevap
ahah sesin şirinmiş :) dediklerine katılmıyorum ben kro diye tabir ettiğin (kaba, saygısız, astığım astık kesitiğim kestik ) insanlardan nefret ederim erkeklerinden de bir ayrı ederim ;)
Kaslı olanlarda tadından yenmez unutmuşsun onları :*.
10 tane madde saymissin bize sorsan 2 madde 1-nefes 2- pembe nufus cuzdani not-:(guzel olmasada olur )
Romantiklik ve babalık (daha öğrenciyim babalık yapamam) hariç hepsi var ciddiyim ama sevdiğimle olamıyorum. Odun da oluyorum arada ama sırf o odun olduğu için 😂 Romantikte olabilirim aslında ama yok olmuyor bir anlaşsak çıksak..
yazdığın şeylerin hepsi doğruda peki sana göre bu platformadaki erkekler neden en mutlu günlerinde öldürülmek isteniyor...
Dokuzuncu secenek bende yok.
Guzel olmus, eline saglik..
o kadar özellikli bir erkek varsa, yollayın biz de talip olalım yahu :)
Şimdi bunlardan her birinden az da olsa isteyen bayanlar eksi ve ya artı versin bakalım :)
En son madde bana uyabilir digerlerinden de var biraz
Hepsi bende mevcuttu bir aralar.. Babalık hariç :)
Kendimi tarif etmekte zorlaniyordum tesekkur ederim :)
Bende tek güvenilirlik ve sadakat var. Ne odunum ama
Ve bu 10 ozellıgın en az 2 sını tasıyan bı erkek olması :) bir erkekde bunların hepsini gectım 2 hatta 3 tanesı bıle aynı anda olması ımkansız.