inciitanesiii
s

Sorular

2 gü
36
27

En çok aldatan burç Aslan iken en sadık burç Boğa ve Oğlak çıktı! Doğru mu sizce?

Aslan, ilgi odağı sever eksik olursa anında başkalarına gider denmiş. Sadık burçlardan Boğa yani üşengeç zaten bulmuş birini üşenir başkasına...

7|10
2 gü
12
19

Bu sıralar günleriniz yoğun mu geçiyor, durgun mu?

https://www.youtube.com/embed/9a1czAUpcTs #inci🎧

5|9
2 gü
12
20

Dayanamadığınız diyet bozan lezzet nedir?

Hiç bir şey yolumdan döndürmez beni derken çikolatayla bakıştım😏 #inci🌸

3|7
2 gü
23
16

Kadınların trip atarken kullandığı klişe sözler neler?

Ben, trip atınca sesli harf kullanmıyorum jsjsjs anlarsa geçmiş olsun 😀 #inci🌸

5|6
6 gü
26
39

Gece kapın açık mı uyursun yoksa kapalı mı?

Hiç umurumda olmuyor ya ha açık ha kapalı... İyi geceler 🌙 #inci🌸

6|10
6 gü
16
20

Kolay affeder misiniz?

Affetmek değilde, eskisi gibi olamayacağım kesin. Birlikte dağılmaktan korkmayacağın insanlar olsun hayatında. Eksiklerini ya da hatalarını yüzüne...

4|8
7 gü
43
42

Üzülünce göğe mi bakarsınız yoksa yere mi?

Gökyüzü bazen ciğerlerime doluyor. https://www.youtube.com/embed/j0AGa-pX6gA #inci🎧

7|10
8 gü
43
33

En saçma beş burç! Sırasıyla Başak, akrep, aslan, yay, terazi. Siz listede var mısınız?

Link bırakıyorum. Listede İkizler yok çok şükür yarabbim sjsjjss neyse size göre en saçma beş burç hangisi?...

8|13
8 gü
19
26

Başkalarına verdiğiniz tavsiyeleri kendiniz uyguluyor musunuz?

Çok güzel akıl veririm ama ruh hastası gibi davranırım 😒 https://www.youtube.com/embed/MDWUyOcmN3c Bugün bu şarkıyı abartıcam🎧🌸 #inci🖤

5|9
9 gü
14
25

Kendinizi yarım, eksik hissediyor musunuz bazen?

"Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce üstüme öyle bir hüzün çöktü ki altında bir çiçek gibi ezildim. Onun için de bu masmavi...

2|11
9 gü
78
93

Kilolu insanlara "ama yüzün çok güzel" demek teselli midir?

Ama gerçekten yüzleri güzel oluyor. Bunu ona söylemek onu incitirmi, üzer mi bilmiyorum. #inci🌸

11|15
10 gü
13
27

"Kilo almışsın ama yakışmış" iltifatlı küfür müdür?

Kadınların birbirine "kilo almışsın ama yakışmış" sözü bir nevi laf sokmamıdır altında bir şey aramak mı lazım😒 #inci🖤

4|8
10 gü
15
18

Çiftler birbirinin burçlarını bilmek zorunda mı?

Kendi burcunu biliyorsun tamam. Onun burcu ne diye sorulunca, cevap veremezsen bu bir sorun olur mu aranızda? Bence olmamalı ama bilsin ya🙄...

3|8
11 gü
17
19

Dünya'ya yeniden gelseydiniz, neyi farklı yapardınız?

Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya, ikincisinde daha çok hata yapardım. Kusursuz olmaya çalışmaz, sırtüstü yatardım. Neşeli olurdum, ilkinde...

6|7
12 gü
12
21

En son ne zaman üzüldünüz, kırıldınız?

Bazen eksikliğini o kadar çok hissediyorum ki, bi duvarın dibine çöküp saatlerce ağlamak istiyorum. Ama bazen de mutlu oluyorum, çünkü bahanelere...

4|7
12 gü
12
40

Sevgililer gününe yalnız mı gireceksin?

Burcuna göre kimle sevgililer gününe giriyorsun? İkizler şaşırtmıyor😒 https://www.youtube.com/embed/0LAop-1t8_I #inci🎧💕

4|10
12 gü
23
47

Pazartesi sendromu yaşıyor musunuz?

Bana neden şımarıklık geliyor ya😏 🌼Günaydınnnnnn🌼 https://www.youtube.com/embed/3wQD3iL9_94 #inci🌼

5|16
96.162 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...