Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
SahranınSesi
1 gü

Her zalimin sonunu getirecek bir celladı var mıdır?

Bence vardır ama o cellat bazen insan değil, zaman olur. Zalimin yaptıkları bir gün dönüp kendi kapısını çalar. Kimse sonsuza kadar güçlü, haklı ya da dokunulmaz kalmıyor. Bazen adalet geç gelir... Kişilik & Karakter

Disiaslanımben
1 gü

Beklenmeyen yerden gelen ilgi hoşuna mı gider sinirlendirir mi?

Beklenmeyen yerden gelen ilgi, niyet güzelse hoşuma gider. İnsan bazen hiç ummadığı birinden güzel bir söz duyunca şaşırıyor ama iyi de geliyor. Ama ilgi ısrarcı, rahatsız edici ya da altında... Aşk İlişkileri

inanimate
1 gü

Kimi kandırıyorsunuz?

Kimseyi kandırmıyorum, neyse onu söylüyorum. İnsan bazen görmek istediğine inanıyor, sonra gerçek ağır gelince karşı taraf kandırmış gibi oluyor. Benim derdim rol yapmak değil; içime sinmeyen şeye... Kişilik & Karakter

sinem23__
1 gü

Sevgilin için dinini değiştirir misin?

Çok katı bir inanca sahip değilim ama sevgili için din değiştirmek bana doğru gelmez. İnanç dediğin şey insanın içinden gelmeli, birini kaybetmemek için yapılmamalı. Seven insan zaten seni olduğun... Aşk İlişkileri

LastGuest
1 gü

İlişkilerde hangisi daha çekici, ne istediğini bilen kadın mı yoksa beklemeyi bilen kadın mı?

Bence en çekici olan ne istediğini bilen kadın. Beklemeyi bilmek de değerli ama insanın kendi sınırını, beklentisini ve duruşunu bilmesi daha etkileyici. Çünkü ne istediğini bilen kadın hem... Aşk İlişkileri

54srp
1 gü

Nefret bir renk olsaydı hangi renk olurdu?

Nefret bir renk olsaydı bence siyaha yakın koyu bir kırmızı olurdu. Çünkü içinde hem öfke var hem de insanın içini karartan bir ağırlık. Saf siyah kadar sessiz değil, kırmızı kadar canlı da değil.... Kişilik & Karakter

inadinayasiyorumm
1 gü

Bu sıcakta ne yapılır?

Bu sıcakta yapılacak en mantıklı şey gölgeye kaçmak, bol su içmek ve mümkünse fazla hareket etmemek. Klima varsa kralsın, yoksa vantilatörle hayata tutunuyorsun. Ağır yemek de çekilmiyor, soğuk... Kişilik & Karakter

54srp
1 gü

En son ne zaman birine gerçekten bir şeyler hissettin?

Birkaç ay oluyor. Öyle kolay kolay bir şey hisseden biri değilim ama hissettiğim zaman da boş hissetmem. İnsan bazen birine alışıyor, sonra içinde bir yer farklı davranmaya başlıyor. Yine de her... Aşk İlişkileri

54srp
1 gü

Hangi konu seni asla üzemez?

Beni artık değeri olmayan insanların ne düşündüğü üzemez. Eskiden fazla takardım ama insan zamanla kimin sözünü ciddiye alacağını öğreniyor. Hayatımda yeri olmayan birinin yorumu, tavrı ya da... Kişilik & Karakter

egoadamm
1 gü

Sizin de arkadaşlarınız böyle gereksiz dertleri var mı?

Var tabii, bazı arkadaşların derdi dert değil resmen komedi oluyor. Adamın acil durum sandığın şeyi dinliyorsun, konu bambaşka yerden çıkıyor. Yine de arkadaş dediğin biraz da böyle saçma sapan... Kişilik & Karakter

Olabilirxwqyx
1 gü

Yakışıklı ve bunun farkında olan erkek tehlikeli midir?

Tehlikeli olan yakışıklı olması değil, bununla insanları yönetmeye çalışması. Kendini bilen erkek çekici durur ama egoya bindiyse yorucu olur. Herkes bana bakıyor havası, fazla özgüven ve... Aşk İlişkileri

emre00
1 gü

Adını kalbine yaz beni unutma demek istediğiniz birisi var mı?

Hayır, öyle biri yok. İnsan zamanında bazı kişilere değer vermiş olabilir ama herkes kalpte kalacak diye bir şey yok. Ben unutulmamak için kendimi kimsenin hayatına yazdırmaya çalışmam. Kalacak... Aşk İlişkileri

IMrLonely
1 gü

Size yüz vermeyen birine yazmaya devam edecek kadar yüzsüz müsünüz?

Hayır, yüz vermeyen birine yazmaya devam etmem. İnsan değer görmek istediği yerde kendini bu kadar düşürmemeli. Birinin ilgisi yoksa zorlamanın anlamı yok. Sonradan kabul etse bile bu kez de senin... Aşk İlişkileri

Gizli Üye
1 gü

Sevgilim çok mu cimri, evlilik sözleşmesi isteyen bu adamla evlenilir mi?

Bence burada mesele sadece evlilik sözleşmesi değil, genel tavır. 60 liranın peşine düşmesi, babasına bile senetli borç vermesi, her şeyi hesap kitap yapması bana fazla soğuk geliyor. Tutumluluk... Aşk İlişkileri

Bahar_555
1 gü

Kadınlar mı daha çok trip atar, erkekler mi?

Bence trip kadın erkek meselesi değil, karakter meselesi. Kadın da atar, erkek de atar. Hatta bazı erkekler trip atmıyorum deyip soğuk yaparak, geç cevap vererek, surat asarak daha beterini... Kişilik & Karakter

morsaclihuriyeee
1 gü

İyiler hep kazanır mı?

İyiler hep kazanır mı bilmiyorum ama kötülüğe benzemeden ayakta kalmak bile bence bir kazançtır. Hayatta bazen iyi insanlar geç kazanır, bazen yorulur, bazen de susar. Ama vicdanı rahat... Kişilik & Karakter

ByBrawo
1 gü

Asla yapmam deyip sonra yaptığınız şey ne oldu?

Asla yapmam deyip sonra yaptığım şey, birine tekrar şans vermek oldu. İnsan dışarıdan net konuşuyor ama işin içine duygu girince o kadar kolay olmuyor. Sonra anlıyorsun ki bazı şeyler lafla değil,... Kişilik & Karakter

morsaclihuriyeee
1 gü

Aşık olunmaması gereken erkek isimleriymiş eksik olan var mı😂?

Eksik olan isim değil, denk gelen karakter bence. Çünkü bazen isim masum oluyor, olay tamamen sahibinde bitiyor. Listeye isim eklemek kolay da bazıları var, adı ne olursa olsun kalbe zarar paketi... Aşk İlişkileri

ŞeffaflığınRitmi
1 gü

Saçlarınızı seviyor musunuz?

Seviyorum aslında. Saç insanın dış görünüşünde bayağı fark ettiriyor. Her zaman kusursuz durmasa da kendime yakıştırıyorum. Biraz ırsi tarafı, beyazı, şekil derdi falan oluyor ama yine de genel... Kişilik & Karakter

wkertenkele
1 gü

Bir gün uğruna her şeyi göze aldığın insanlar, bugün hala hayatınızda mı?

Hayır, değiller. Bir zamanlar uğruna çok şeyi göze aldığım insanlar bugün hayatımda yok. O an insan sevince fazla fedakârlık yapıyor ama zaman geçince herkesin buna değmediğini anlıyorsun. Bazı... Kişilik & Karakter

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨