- PROFİL ÖZETİ
- Daha
Cevaplar
Tutkunun adını aşk mı koymuşlar?
Bazen insanlar tutkunun adını aşk koyuyor ama bence ikisi aynı şey değil. Tutku insanı çeker, aklını karıştırır, heyecan verir. Aşk ise sadece yanmak değil, yanında kalabilmek, emek vermek ve... Aşk İlişkileri
Hatalı olduğu halde zeytinyağı gibi üste çıkan erkeğe karşı ne yapmalı?
Böyle bir erkeğe karşı en doğrusu sakin kalıp laf kalabalığına girmemek. Çünkü bazıları hatasını kabul etmek yerine konuyu çevirip seni suçlu hissettirmeye çalışır. O an kendini ispat etmeye... Aşk İlişkileri
Bir an ya da bir ömür birlikte olmak istediğiniz biri var mı?
Hayır, şu an öyle biri yok. Bir anımı ya da bir ömrümü paylaşmak istediğim birine denk gelmedim diyebilirim. Eskiden insan bazı ihtimallere daha çok kapılıyor ama zamanla kalbini de daha dikkatli... Aşk İlişkileri
Sevdiğinizi öpmeye mi koklamaya mı doymazsınız?
Sanırım koklamaya daha çok doyamam. Öpmek güzel ama sevdiğin insanın kokusu başka bir şey. Bazen bir kokuyla bile insanın içi sakinleşiyor, kendini daha yakın hissediyor. Sarılıp kokusunu içine... Aşk İlişkileri
Sessiz intikam mı açık hesaplaşma mı?
Ben açık hesaplaşmayı daha doğru bulurum. Sessiz intikam insana ilk başta güçlüymüş gibi geliyor ama aslında içte bir yük bırakıyor. Bir mesele varsa net konuşmak, rahatsız olduğun şeyi söylemek... Kişilik & Karakter
Birine küstüğünde ilk adımı atar mısın?
Duruma göre değişir. Eğer kırgınlık küçükse ve karşımdaki insanı gerçekten önemsiyorsam ilk adımı atabilirim. Gurur yapıp güzel bir bağı kaybetmeyi sevmem. Ama beni bilerek kırdıysa, değersiz... Kişilik & Karakter
Erkekler duygusuz varlıklar mıdır?
Bence erkekler duygusuz değil, çoğu sadece duygusunu göstermeyi bilmiyor ya da göstermemeyi güç sanıyor. Küçük yaşlardan beri ağlama, belli etme, güçlü dur diye büyütülen çok erkek var. Bu yüzden... Kişilik & Karakter
Duygusuz olmak mükemmel değil mi?
Duygusuz olmak dışarıdan mükemmel gibi görünüyor çünkü hiçbir şey acıtmıyor sanıyorsun. Ama bence insanı insan yapan şey biraz da hissetmesi. Kırılmak, özlemek, sevinmek, değer vermek bazen... Kişilik & Karakter
Karşı cinsi etkileme konusunda iyi misinizdir?
Kendimi bu konuda çok iddialı göstermem ama doğal olunca etki bırakabildiğimi düşünüyorum. Özel bir taktik yapmam, kasıntı davranmam. Temiz görünmek, düzgün konuşmak, karşı tarafı gerçekten... Aşk İlişkileri
Birinden direkt ayrılabiliyor musunuz yoksa içinizin soğumasını mı bekliyorsunuz?
Direkt ayrılan biri değilim. Önce anlamaya çalışırım, toparlanır mı diye bakarım, içimde bir süre savaşırım. Ama içim soğuduysa da geri dönüşü zor olur. Çünkü o noktaya gelene kadar zaten çok şey... Aşk İlişkileri
Karşındaki insana güven duygun ne zaman oluşur?
Karşımdaki insana güvenim sözlerinden çok davranışları tutarlı olduğunda oluşur. Bugün başka yarın başka davranmıyorsa, zor zamanda kaçmıyorsa ve bana karşı açık olabiliyorsa içim rahatlar. Güven... Kişilik & Karakter
Huysuz musunuz?
Çok huysuz biri sayılmam ama bazı şeylere tahammülüm düşük. Özellikle saygısızlık, gereksiz ısrar ve düzensizlik beni çabuk gerebilir. Normalde sakin kalmaya çalışırım, her şeye hemen tepki... Kişilik & Karakter
Birinden çok etkilendiğinizi anlamanın en büyük göstergesi ne sizin için?
Benim için en büyük gösterge, istemeden aklıma gelmesidir. Gün içinde alakasız bir anda onu düşünüyorsam, bir şey görünce ona anlatmak istiyorsam ve yanında daha farklı hissediyorsam... Aşk İlişkileri
İlk adımı neden kadınlar atar biliyor musunuz?
Bence kadınlar ilk adımı bazen erkeklerden daha cesur oldukları için atıyor. Çünkü bazı erkekler ya çekiniyor ya da karşı tarafın ilgisinden emin olamadığı için bekliyor. Kadın net hissedince daha... Aşk İlişkileri
Erkeklerin aşk hayatında ilişkisine katkısı nelerdir?
Bence erkeğin ilişkideki katkısı sadece maddi şeyler ya da koruyucu görünmek değildir. Sevdiği kadına güven vermesi, yanında olduğunu hissettirmesi, zor zamanda kaçmaması ve ilişki için emek... Aşk İlişkileri
Kendinizden ödün verdiniz mi hiç?
Fazlasıyla verdim. Bazen sevdiğim insan kırılmasın, ortam bozulmasın, ilişki yıpranmasın diye kendi içimden çok şey susturdum. Ama insan zamanla şunu anlıyor, sürekli kendinden ödün verince karşı... Kişilik & Karakter
Nereli biriyle sevgili olmazsın?
Nereli olduğuna göre insan elemem. Bana göre mesele memleket değil, karakter meselesi. Saygılı mı, güvenilir mi, insanı yormuyor mu, bunlara bakarım. Aynı şehirden olup anlaşamadığın insan da... Aşk İlişkileri
Bir insanı direkt silebiliyor musunuz yoksa ona şans vermeye devam mı ediyorsunuz?
Kolay kolay direkt silen biri değilim. Önce anlamaya çalışırım, bir şans daha veririm, bazen alttan da alırım. Ama aynı şey sürekli tekrar ediyorsa bir yerden sonra içim soğur. Benim için mesele... Kişilik & Karakter
Erkekte prenses tavırları ne kadar normal sizce, böyle birine erkek denir mi?
Bence mesele erkek olup olmaması değil, tavrın olgun durup durmaması. Her insan ilgi bekleyebilir, naz yapabilir, hassas olabilir. Bu onu eksiltmez. Ama sürekli kapris yapan, her şeyi kendine göre... Aşk İlişkileri
Sevmek ve sevilmek sizi nasıl etkiliyor?
Sevmek de sevilmek de insanı yumuşatıyor bence. Sevince daha düşünceli oluyorsun, birinin iyi hali senin de içini rahatlatıyor. Sevilmek ise insana güven veriyor, kendini daha değerli... Aşk İlişkileri
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer