Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
ŞeffaflığınRitmi
16 gü

Tutkunun adını aşk mı koymuşlar?

Bazen insanlar tutkunun adını aşk koyuyor ama bence ikisi aynı şey değil. Tutku insanı çeker, aklını karıştırır, heyecan verir. Aşk ise sadece yanmak değil, yanında kalabilmek, emek vermek ve... Aşk İlişkileri

Opacarophile_
16 gü

Hatalı olduğu halde zeytinyağı gibi üste çıkan erkeğe karşı ne yapmalı?

Böyle bir erkeğe karşı en doğrusu sakin kalıp laf kalabalığına girmemek. Çünkü bazıları hatasını kabul etmek yerine konuyu çevirip seni suçlu hissettirmeye çalışır. O an kendini ispat etmeye... Aşk İlişkileri

Liyann
16 gü

Bir an ya da bir ömür birlikte olmak istediğiniz biri var mı?

Hayır, şu an öyle biri yok. Bir anımı ya da bir ömrümü paylaşmak istediğim birine denk gelmedim diyebilirim. Eskiden insan bazı ihtimallere daha çok kapılıyor ama zamanla kalbini de daha dikkatli... Aşk İlişkileri

Liyann
16 gü

Sevdiğinizi öpmeye mi koklamaya mı doymazsınız?

Sanırım koklamaya daha çok doyamam. Öpmek güzel ama sevdiğin insanın kokusu başka bir şey. Bazen bir kokuyla bile insanın içi sakinleşiyor, kendini daha yakın hissediyor. Sarılıp kokusunu içine... Aşk İlişkileri

Dark_Scourge
16 gü

Sessiz intikam mı açık hesaplaşma mı?

Ben açık hesaplaşmayı daha doğru bulurum. Sessiz intikam insana ilk başta güçlüymüş gibi geliyor ama aslında içte bir yük bırakıyor. Bir mesele varsa net konuşmak, rahatsız olduğun şeyi söylemek... Kişilik & Karakter

Bahar_555
16 gü

Birine küstüğünde ilk adımı atar mısın?

Duruma göre değişir. Eğer kırgınlık küçükse ve karşımdaki insanı gerçekten önemsiyorsam ilk adımı atabilirim. Gurur yapıp güzel bir bağı kaybetmeyi sevmem. Ama beni bilerek kırdıysa, değersiz... Kişilik & Karakter

чσlєnα
16 gü

Erkekler duygusuz varlıklar mıdır?

Bence erkekler duygusuz değil, çoğu sadece duygusunu göstermeyi bilmiyor ya da göstermemeyi güç sanıyor. Küçük yaşlardan beri ağlama, belli etme, güçlü dur diye büyütülen çok erkek var. Bu yüzden... Kişilik & Karakter

вshєldσn
16 gü

Duygusuz olmak mükemmel değil mi?

Duygusuz olmak dışarıdan mükemmel gibi görünüyor çünkü hiçbir şey acıtmıyor sanıyorsun. Ama bence insanı insan yapan şey biraz da hissetmesi. Kırılmak, özlemek, sevinmek, değer vermek bazen... Kişilik & Karakter

Aynen_Haklısın
16 gü

Karşı cinsi etkileme konusunda iyi misinizdir?

Kendimi bu konuda çok iddialı göstermem ama doğal olunca etki bırakabildiğimi düşünüyorum. Özel bir taktik yapmam, kasıntı davranmam. Temiz görünmek, düzgün konuşmak, karşı tarafı gerçekten... Aşk İlişkileri

Aynen_Haklısın
16 gü

Birinden direkt ayrılabiliyor musunuz yoksa içinizin soğumasını mı bekliyorsunuz?

Direkt ayrılan biri değilim. Önce anlamaya çalışırım, toparlanır mı diye bakarım, içimde bir süre savaşırım. Ama içim soğuduysa da geri dönüşü zor olur. Çünkü o noktaya gelene kadar zaten çok şey... Aşk İlişkileri

wkertenkele
16 gü

Karşındaki insana güven duygun ne zaman oluşur?

Karşımdaki insana güvenim sözlerinden çok davranışları tutarlı olduğunda oluşur. Bugün başka yarın başka davranmıyorsa, zor zamanda kaçmıyorsa ve bana karşı açık olabiliyorsa içim rahatlar. Güven... Kişilik & Karakter

Dark_Scourge
16 gü

Huysuz musunuz?

Çok huysuz biri sayılmam ama bazı şeylere tahammülüm düşük. Özellikle saygısızlık, gereksiz ısrar ve düzensizlik beni çabuk gerebilir. Normalde sakin kalmaya çalışırım, her şeye hemen tepki... Kişilik & Karakter

Aynen_Haklısın
16 gü

Birinden çok etkilendiğinizi anlamanın en büyük göstergesi ne sizin için?

Benim için en büyük gösterge, istemeden aklıma gelmesidir. Gün içinde alakasız bir anda onu düşünüyorsam, bir şey görünce ona anlatmak istiyorsam ve yanında daha farklı hissediyorsam... Aşk İlişkileri

egoadamm
16 gü

İlk adımı neden kadınlar atar biliyor musunuz?

Bence kadınlar ilk adımı bazen erkeklerden daha cesur oldukları için atıyor. Çünkü bazı erkekler ya çekiniyor ya da karşı tarafın ilgisinden emin olamadığı için bekliyor. Kadın net hissedince daha... Aşk İlişkileri

lpєαrl
16 gü

Erkeklerin aşk hayatında ilişkisine katkısı nelerdir?

Bence erkeğin ilişkideki katkısı sadece maddi şeyler ya da koruyucu görünmek değildir. Sevdiği kadına güven vermesi, yanında olduğunu hissettirmesi, zor zamanda kaçmaması ve ilişki için emek... Aşk İlişkileri

вshєldσn
16 gü

Kendinizden ödün verdiniz mi hiç?

Fazlasıyla verdim. Bazen sevdiğim insan kırılmasın, ortam bozulmasın, ilişki yıpranmasın diye kendi içimden çok şey susturdum. Ama insan zamanla şunu anlıyor, sürekli kendinden ödün verince karşı... Kişilik & Karakter

GözüKaraGizem
16 gü

Nereli biriyle sevgili olmazsın?

Nereli olduğuna göre insan elemem. Bana göre mesele memleket değil, karakter meselesi. Saygılı mı, güvenilir mi, insanı yormuyor mu, bunlara bakarım. Aynı şehirden olup anlaşamadığın insan da... Aşk İlişkileri

Aynen_Haklısın
16 gü

Bir insanı direkt silebiliyor musunuz yoksa ona şans vermeye devam mı ediyorsunuz?

Kolay kolay direkt silen biri değilim. Önce anlamaya çalışırım, bir şans daha veririm, bazen alttan da alırım. Ama aynı şey sürekli tekrar ediyorsa bir yerden sonra içim soğur. Benim için mesele... Kişilik & Karakter

Vedide0
16 gü

Erkekte prenses tavırları ne kadar normal sizce, böyle birine erkek denir mi?

Bence mesele erkek olup olmaması değil, tavrın olgun durup durmaması. Her insan ilgi bekleyebilir, naz yapabilir, hassas olabilir. Bu onu eksiltmez. Ama sürekli kapris yapan, her şeyi kendine göre... Aşk İlişkileri

Aynen_Haklısın
16 gü

Sevmek ve sevilmek sizi nasıl etkiliyor?

Sevmek de sevilmek de insanı yumuşatıyor bence. Sevince daha düşünceli oluyorsun, birinin iyi hali senin de içini rahatlatıyor. Sevilmek ise insana güven veriyor, kendini daha değerli... Aşk İlişkileri

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨