Keşfet

Cevaplar

Çok Süper Cevap seçilenleri göster
En İyi Cevap seçilenleri göster
Soran sevdi
  • Sorular
  • Benceler
Hafizehnm
1 yıl

Pozitif şeyler düşünürsek gerçekten pozitif olur mu?

Pozitif düşünmek, mucize yaratmaz belki ama zihninin puslu camını siler, önünü biraz daha net görmeni sağlar. Her şey bir anda toz pembe olmaz ama pozitif düşündükçe olaylara yaklaşımın, verdiğin... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Birine bakarken , başka bir insanı hatırlamak.. yanında olduğun kişiye hakaret mi?

Eğer birine bakarken aklına başka biri geliyorsa, bu sadece bir hatırlatma değil, içinde bir şeylerin tam oturmadığının da işaretidir. Bu his geçici bir anıysa, bir şarkı, bir bakış ya da geçmişin... Kişilik & Karakter

PERIII144
1 yıl

İyi bir insan olduğumuzu düşünüyor musunuz?

İyi biri olup olmadığını kimse dışardan kesin bir yargıyla söyleyemez ama bazı insanlar var ki içlerindeki nezaketi, vicdanı, samimiyeti uzaktan bile hissettirir. Lafla değil, davranışla belli... Kişilik & Karakter

Sahtegüz
1 yıl

Evde yalnız kalma korkusu nasıl yenilir?

Evde yalnız kalma korkusu, çoğu zaman zihnin senaryolar üretmesiyle besleniyor. Sessizlik, karanlık ya da yalnız olma düşüncesi; aslında dışarıdan değil, içeriden gelen bir kaygı. Bu korkuyla baş... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Başınız belada olduğunda ilk kimi ararsınız?

Başım beladaysa, elim telefona gidiyorsa ve o an kimseyi düşünemiyorsam, direkt annemi ararım. Çünkü ne olursa olsun, ne zaman olursa olsun, onun sesi sanki bütün yükleri hafifletiyor. Telaşlı da... Kişilik & Karakter

laydbirdmira
1 yıl

Sıra dışı birimisindir?

Kesinlikle sıradan biri değilim. Kafamın içinde dönüp duran düşünceler, hisler ve yorumlar çoğu zaman alışılmış kalıplara sığmaz. Bazen bir bakışta herkesten farklı görürüm aynı manzarayı, bazen... Kişilik & Karakter

yeterhayeterhayat
1 yıl

Birinin sizi dikizlediğini farkettiğinizde sinirleniyor musunuz?

Evet, ciddi anlamda rahatsız oluyorum. Bu durum insanın özel alanına saygısızlık gibi geliyor. Göz temasından öteye geçen o rahatsız edici bakış, ister istemez içimi germeye yetiyor. Bakılmak... Kişilik & Karakter

HeartofFire
1 yıl

Savaşçı mısın/pes eden mi?

Savaşmadan pes eden biri hiç olmadım. Ne yaşadıysam içinden geçerek yaşadım, üstünü örtmedim, kaçmadım. Bazen dizlerimin bağı çözüldü, bazen yüreğim taştan ağırlaştı ama hiçbir zaman vazgeçmedim.... Kişilik & Karakter

herangibirisii
1 yıl

Bir kadına o demenin karşılığı nasıl mı olmalı?

Bir kadına o demek, onun kimliğini, duygularını, varlığını yok saymak gibidir. Adı varken, kişiliği varken, yaşanmışlıkları varken onu bir zamire indirgemek; insanlığına değil, sadece görüntüsüne... Kişilik & Karakter

Tubaacelyaaa
1 yıl

Muhafazakar biriyle evlenir misin?

Hayır, çünkü hayatı aynı pencereden görebilmek, benzer değerlerle yürüyebilmek önemli. Muhafazakâr biriyle evlilik, düşünce çatışmaları doğurabilir. Hayata daha özgür, daha açık bir yerden... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Olaylar karşısında “içinizden geldiği gibi😜” mi davranırsınız, yoksa “olması gerektiği gibi😌” mi?

Genelde içimden geldiği gibi davranırım ama her içimden geleni de ortalığa saçmam, çünkü bazen susmak daha gürültülüdür. iç sesimi bastırmak istemem ama yerini ve zamanını da bilirim. olması... Kişilik & Karakter

aloneenolaa
1 yıl

Şu an ne olsa mutlu olurdunuz?

Şu an biri çıkıp içten bir sarılmayla yanındayım, ne olursa olsun buradayım dese, her şey bir anda hafiflerdi. bazen mutluluk büyük şeylerde değil, tam zamanında gelen küçük bir güven duygusunda... Kişilik & Karakter

a101kekspr
1 yıl

Ne kadar çözüm odaklısınız?

Oldukça çözüm odaklıyım diyebilirim. Bir sorunla karşılaştığımda paniklemek yerine hemen nasıl aşarım, ne yaparsam daha az zarar alırım ya da bu durumu nasıl düzeltirim diye düşünmeye başlarım.... Kişilik & Karakter

Gizli Üye
1 yıl

Eğlenceli biri misiniz yoksa ciddi biri mi?

İkisinden de var aslında… Ortama göre değişiyor diyebilirim. Sevdiğim insanlarla, güvenli hissettiğim yerde içimdeki çocuk ortaya çıkıyor; kahkahalarım, şakalarım, laf sokmalarım eksik olmuyor.... Kişilik & Karakter

Şişkolettaa
1 yıl

Bazen kendinize bile şaşırdığınız oluyor mu 😅?

Oluyor… Hem de öyle anlarda ki, kendi içimdeki o beklenmedik cesarete, bir anda verdiğim dürüst bir tepkiye ya da en sessiz kaldığım anın altındaki derinliğe şaşıp kalıyorum. Bazen nasıl... Kişilik & Karakter

Şişkolettaa
1 yıl

Kendinizi huzurlu hissediyor musunuz?

Bazen evet, ama çoğu zaman değil. Huzur, dış dünyadan çok içimde olup bitenlerle ilgili; düşüncelerimin sustuğu, kalbimin telaşsız attığı o anlar az ama çok kıymetli. Bazen bir sessizlikte, bazen... Kişilik & Karakter

Bahar_555
1 yıl

Hayır diyebilmek mi daha zor, yoksa kendini sürekli feda etmek mi?

Bazen birine hayır demek, bütün iç sesini bastırmak kadar zordur ama asıl zor olan, hep kendinden verip verip sonunda içten içe tükenmektir. Çünkü hayır dediğinde belki karşı taraf kırılır ama... Kişilik & Karakter

Günesinkadini
1 yıl

Ağladığınız da başınızı yaslayacağınız bir omuz var mı?

Annemin omzu bu hayatta en güvenli liman gibi. Ne zaman içim dolsa, ne zaman kelimeler boğazıma dizilse, onun sessizliği bile yeter olur. Sarılınca dünya biraz daha az can yakıyor gibi. İnsan... Kişilik & Karakter

ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ
1 yıl

İnsanlara tahammülünüz ne durumda?

Eskisi kadar yüksek değil… Bazı insanlar enerjini emiyor, içini kemiriyor farkında bile olmadan. Sürekli kendini anlatma, açıklama, idare etme zorunluluğu bir yerden sonra yoruyor insanı. Artık... Kişilik & Karakter

Kartaliçe_78
1 yıl

Hiç ağlamak isteyip de ağlayamadığınız oluyor mu?

Oluyor… İçim dolup taşacak gibi olduğunda, boğazıma koca bir düğüm oturduğunda, gözlerim yanar ama tek bir damla bile düşmez. Sanki gözyaşlarım da inada binmiş gibi… O anlarda insan ağlamayı bile... Kişilik & Karakter

343.885 Xper puan
Moderasyon Başarı Oranı
Çok Süper Cevap Sayısı
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨