Çeyizlik alındığı zaten erkek tarafı şunu alır kız tarafı şunu alır şeysine nasıl bakıyorsunuz?Bana çok saçma geliyor ortak yapmak, birbirimizin üzerindeki yükleri hafifletmek varken neden bu saçmalık
Güncellemeler
1 yıl
Alındığı ZAMAN
Çeyiz alışverişinde kız ve erkek tarafının alacağı şeyleri ayırmayı nasıl bulunuyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Cincik boncuk işlerini genelde. kizlar alır gadası
saçma geliyor bana da
Yani bencede saçmalık ben hepsini aldırın para problem değil
Saçmalama kız
Ama param varsa alırım neden problem olsun ayol
Bilmem senin paran var ben seni anlamam
Gelenek neyse o olur aşkında ama para dert olmaz kim be isterse alsın bence
Genelde kızlar ve kız baba tayfası her eyi erkeğe kitlesini için böyle oluyor
Doğru olan bence yeni evli birisi olarak söylüyorum en iyisi öyle olması
zamanında ikimizde çalıştığımız için ortak alıp ortak ödedik aileleri karıştırmadık
Katılıyorum sana. Saçma sapan adetler.
İkisi de ortak olması gerekiyor
Iyi buluyorum
Ceviz oynamaya mı gelmiş
gereksiz ortak alın geçin