Evlenmek istemediğim için hazırlık da yapmadım hata mı ettim?

Evlilik yerine tek başına olmayı tercih ettim.

O yuzden herhangi bir birikim de yapmadım.

Hata mı ettim?

Evlenmek istemediğim için hazırlık da yapmadım hata mı ettim?
Cevapla