Ne ev, ne beyaz eşya, ne para, ne çeyiz... Hiçbiriyle ilgilenmeyen ekonomik yükü tamamen size bırakan biriyle evlenir miydiniz?

Ne ev, ne beyaz eşya, ne para, ne çeyiz... Hiçbiriyle ilgilenmeyen ekonomik yükü tamamen size bırakan biriyle evlenir miydiniz?

Hayır. Kadının yeri evidir. Bunu savunurum her zaman.
Fakat bu ekonomide tek maaşın eve yettiği nerede görülmüş. Ülkenin %70-80'inin 30k geçen maaşı yok. Tek maaşın yetmesine imkan yok.
Bize de ben oturup yiyeceğim diyen değil. Beraber hallederiz beraber yeriz diyen kadın lazım. Diğerleri uzak dursunlar.
Cevap
19Cevap
evet ben düşünürüm.
Aslaaaa. Bırak evlenmeyi öyle sorumsuz biriyle sevgili bile olmam
Çok doğru. Bu sorumsuzluk resmen
Çeyiz hariç zaten öyle değilmi her şey erkeğin sırtında.
Biraz öyle gerçekten
Biraz mı 🤦♂️
Biraz derken sen de haklısın ama her erkek almıyor maalesef çoğu erkek bırak ev almayı arabasını bile kadının parasıyla alıyor
Çoğu mu bence yanılıyorsun. İç ve Doğu bölgeleri hepsi hâlâ öyle. Ege'de biraz öyle ama genel olarak bu böyle
Çok öyleli böyleli bi cümle oldu ama güzelde oldu bence
Mesela bizde yatak odası mutfak misafir odası tamamen kadın tarafından alınır beyaz eşyalarını neredeyse hepsi kadın tarafından alınır Küçük Ev aletlerin hepsi kadın tarafından alınır televizyon falan hepsi kadın tarafından alınır yine
Sizde erkek bişey almıyo o zmn?
Ne güzelmiş ordan kız bulmak lazım
burada yatak odası bile almayıp, 2 3 bilezikle evlendiriyo kimisi
Düşünmem. Erkek dediğin çalışır. Karısını çalıştırmaz.
En azından maddi beklentisi olmaz
Olur hayatım, ketçap mayonez de ister misin diye soralım beyefendiye
Çoğu erkek maalesef böyle farkında mısın
Maalesef öyle..
Ama ben canımı dişime taktım 18imden beri çalışıyorum. Okumak için yıllarımı verdim. Büyük konuşmayayım da baba parasıyla tüm gün yatan birini istemezdim.
Çok haklısın. Ben de hep çalıştım. Ve bunu yükünü iyi bilirim.
Olabilir düşünürüm ama bu devirde bu ekonomik şartlar altında zor
Bir şey yapması gerekiyor Ama çoğu erkekte hiç kıza bir şey aldırtmıyor işin tuhafı da bu yani
Doğru diyorsun
Düşünürüme. Yesin paramı.
Ilk Kelimeyi anlayamadım ben
Düşünürüm. Yesin paramı.
Seviyorsak olur
Sevmiyorsan zaten evlenemezsin ki benim arkadaşımın tanıdığım kadarıyla öyle yani
Erkek düşünebilir fakat kadın düşünemez. Ki ben olsam mutlaka ikimiz de çalışalım derdim evleneceğim adama. Çalışmak herkes için en güzeli.
Bu devirde zor öyle hayat
Erkeklerin kadınlardan beklentileri oluyor maalesef
Cimri biri ile hayat bitmez. Ömür törpüsüdür öylesi...
Olmaz. Calisarak bir deger uretmeyen insan sorun uretir.
Hiç mantıklı bir hareket değil. Ortak yapmak doğru olan
düşünürüz adamım biz bakariz sultanimiza
İddialı sözler
kicimiza güveniozki ole dioz alla alla sende ha
Çok iyi umarım şanslı kızımız iyi biri olur kıymetini anlar
Ceyiz için sana gelecez işte tanirsin :D
Benden çok soru soranlar var sende bana taktın he
Eee senin tecrübene inandim alla alla
Benim tecrübeme inansalar bazı şeyler böyle olmazdı da neyse çok dertliyim
Aaa hangi konuda dertlisin hic sormadik ta
Hiç sorma uzun mevzu
Konu basligini söle bari
Tabii ki hem ayrıca eve de katkısı olur en son çalış hemen işini çalışsın bence çok güzel bir şey birbirinize destek olmak lazım nasılsa her şeye eşit
Evlenmem tabi ki
Zor olur
Yokk hayatta evlenmem
Çok zor böyle insanlarla zaten
Gayet güzel bır durum zaten tek kışı gecınemezsın
Ben bakarım kocama jsjssj
Yani bir zahmet karinada bak ne abi
Buna evet diyen çıkarsa oturur ağlarım
Çok zengin birisi değilse, hayır...
Düşünmem her insan çalışmalı
Ben düşünüyorum
düşünmem
Hyr tabiki
Kadından maddi beklentin oluyor mu
Düşünebilirim sonuçta işe almıyorum eşim oluyor
Yokkkk
Düşünemem
Tembel insan sevmem.
hayır ya döşerim
Hayır çok zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?