Çeyiz alışverişi yaparken “bunu almasak da olur” dediğin ama sonradan keşke alsaydık dediğin bir ürün oldu mu?

Var mıdır böyle yaşadığınız bir pişmanlık?

Çeyiz alışverişi yaparken “bunu almasak da olur” dediğin ama sonradan keşke alsaydık dediğin bir ürün oldu mu?
Çeyiz alışverişi yaparken “bunu almasak da olur” dediğin ama sonradan keşke alsaydık dediğin bir ürün oldu mu?
Cevapla