Ben kahve makinesi diyorum çünkü neredeyse her gün kullanıyorum. Peki, sen çeyiz için en sık kullanılan ürünün ne olduğunu düşünüyorsun?

Ben kahve makinesi diyorum çünkü neredeyse her gün kullanıyorum. Peki, sen çeyiz için en sık kullanılan ürünün ne olduğunu düşünüyorsun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Blender
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!