Benim için evlendiğimden beri çeyizime iyi ki almışım dediğim blender oluyor çünkü her öğünde işime yarıyor. Senin mutfakta en çok kullandığın alet ne?

Benim için evlendiğimden beri çeyizime iyi ki almışım dediğim blender oluyor çünkü her öğünde işime yarıyor. Senin mutfakta en çok kullandığın alet ne?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
En çok pasta çırpıcıları kullanıyorum ben ya da mutfak robotu falan
Su ısıtıcı
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!