Nişanlım çay içmeyi çok sevdiği için çeyize çay makinesi almayı düşünüyoruz. Sürekli açık kalması gereken bir cihaz olduğu için enerji tüketimi düşündürüyor. Sence enerji tasarruflu bir model tercih etmek mi mantıklı?

Nişanlım çay içmeyi çok sevdiği için çeyize çay makinesi almayı düşünüyoruz. Sürekli açık kalması gereken bir cihaz olduğu için enerji tüketimi düşündürüyor. Sence enerji tasarruflu bir model tercih etmek mi mantıklı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O kadar para harcayacan çeyiz diye onlara acımıyacan kullandığın elektiriğe mi acıyacan çok çeyizlerin boyu bükük kaldı şimdi yani çeyizlerin başı kel mi yoksa öksüz mü yetim mi
almayın ablacım, ocağınıza incir acağı diker.
gerçekten çok elektrik tüketiyor, geliriniz yüksek değilse önermiyorum.