27 yaşındayım cam eşya alma hastalığım oldu, ne yapmalıyım?

Çeyiz vs değil bu bildiginiz begenme alma 😂😂 paşabahçe vb markalari begendiklerimi aliyorum. Bu tarz seylere para yatirmak hep sacma gelmisti ama bu 1 senede baya fikrim degisti enflasyonla 😂😂 sizde aliyor musunuz?

27 yaşındayım cam eşya alma hastalığım oldu, ne yapmalıyım?
Cevapla