Beyaz eşya almaya gideceğiz. Birlikte gidelim, babandan utanırım dedim. Ayıp mı?

Arkadaşlar merhaba. Benim 3.5 yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım çok iyi biri ailesi de öyle. Aileler tanıştı ancak ekonomik sebeplerden dolayı nişan evresine henüz geçemedik. Üniversiteden yeni mezun olduk ve bir iş düzeni gerekiyor. Bu haftasonu erkek arkadaşım ve babası ile evimize beyaz eşya almaya gidicez. Ben de utanırım baban olunca baş başa mı gitsek dedim ama geri de pişman oldum böyle söylediğim için. Sizce çok mu ayıp etmişim?
Beyaz eşya almaya gideceğiz. Birlikte gidelim, babandan utanırım dedim. Ayıp mı?
Cevapla