nişanlım ben kendi kıyafetlerimi kendim alırım, senin ailenin almasına gerek yok ben böyle şeylerden hoşlanmıyorum dedi, ailem nasıl tepki verir bilemiyorum çünkü çeyiz bizim için önemli. napabilirim tavsiyeniz var mı?

nişanlım ben kendi kıyafetlerimi kendim alırım, senin ailenin almasına gerek yok ben böyle şeylerden hoşlanmıyorum dedi, ailem nasıl tepki verir bilemiyorum çünkü çeyiz bizim için önemli. napabilirim tavsiyeniz var mı?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
normal durumdur
Çok da doğru, beraber ikiniz mantıklı şeyleri alın, iki yetişkin sayılırsınız.