Alışveriş & Hediyeler Kına gecesinde tepsi kırma, kına yakılıp oynanmasını mı yoksa duvak dansı mı tercih edersiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Tepsi kırma mı, duvak dansı mı yoksa kına yakılıp oynamak mı güzeldir? Kına gecesinde tepsi kırma, kına yakılıp oynanmasını mı yoksa duvak dansı mı tercih edersiniz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. ben istemem hiç birini 1 0 Yorumla
simalimsi Takip Et Xper 4 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Ay bir tek kına yakılabilir. Onu da kalkıp yıkarım muhtemelen. Diğerleri çok saçma 1 0 Yorumla
Sananehıııhhh Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Genelde oynanıyor yakınımsa köşede duygusallaşıyorum filan 😂😂😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl En güzel kına gecesi adeti, gelinin etrafında dönüp, türkü söyleyip, gelini ağlatmaktır. 😂 0 0 Yorumla
hatıce191919 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl duvak dansı yaptık biz kocakarılarnan 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı. tepsi kırma olabilir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben istemem hiç birini
Ay bir tek kına yakılabilir. Onu da kalkıp yıkarım muhtemelen. Diğerleri çok saçma
Genelde oynanıyor yakınımsa köşede duygusallaşıyorum filan 😂😂😂
En güzel kına gecesi adeti, gelinin etrafında dönüp, türkü söyleyip, gelini ağlatmaktır. 😂
duvak dansı yaptık biz kocakarılarnan
kına yaksınlar yeter 😅
Sadece oynamak güzel 😂
Hiç bir şey yapmak istemiyorum normal mi
tepsi kırma olabilir
Twerk dansı olmalı