Birkaç yıldır fenomenler sebebiyle böyle bir akım oluştu. Sizce gerekli mi bu çok gelinlik değiştirme?

Birkaç yıldır fenomenler sebebiyle böyle bir akım oluştu. Sizce gerekli mi bu çok gelinlik değiştirme?

Gereksiz masraf bence ☺ Tek bir gelinlik olur ve o gelinlik benim için unutulmaz izler taşır en güzel anılarımdan birisi olur ama tek olur onun asıl anlamı tek özel ve biricik olması zaten çünkü özel bir elbise o öyle işte.
Gereksiz yönü var evet
Birden fazla gelinlik mi? Nasıl yani düğünün ortasında gelin giyinme kabinine gidip farklı bir gelinlik mi giyiyor djsğfjeodısosıssj çok dalga geçerim böyle gelenek mi olur
Evet aynen öyle 2 kez değişime gidiyor
Gerçekten şaka gibi...
İlk kez mi öğrendin
Öğrenmek zaten ilk kez olur ama evet
Evet doğru dedin. Duydun da burası için uygun kelime gelmedi ondan
Cevap
9Cevap
saçmadır bence de evet
Fazla masraf
Tek gelinlik takıntım var gerçekten. Birden fazla olmasına karşıyım sadece bir gelinlik giyerim giyecek olsam.
3 gelinlik durumu bir ara ne popülerdi
Ahahaha evet anlamsız icatlar bana göre 😅
Bir ara beğendim şimdi ekonomi nedeniyle gerek yok diyorum
Ya ben milyarder bile olsam tek gelinlik giymek bir başka güzel gibime geliyor 😃
O zaman her gün bir gelinlik giyer bunaltırdım herkesi 🤣🤣🤣
Ama dua edin milyarder değilim derdim 🤣🤣
🤣👍🤣👍
Ben şu Anadolu'da yapılan oynamalı düğünün kendisine karşıyım resmen boşa masraf, bir gelinlik yeter zaten anca kiralık olarak alıyor kadınlar
3 tane alanlar var
Bana göre saçma. Ama giyenler ne diye değişiyor bilmiyorum
Ben de hiç bilmiyorum
Ben kim aşama kim :)
Aynen çok saçma bir tane gelinlik yeter bence sürekli giy çıkar bir anlamı yok
Doğru
Bence gereksiz ama düğün farklı yerlerde yapılıyorsa o yerlerin kültürlerine göre giyinilebilir
Kültüre göre değişir
Düğünün kendisi saçmalık zaten. Bu da ayrı bi saçmalık olmuş
Her sene bir yenilik çıkıyor
giyilir de gerek yok gelin defileye çıkmıyor ki :D
Bir günlük defile
konser veren şarkıcılar konser aralarında gidip üst değiştirirler ya o hesap :D
Hepsini damat alıyor zaten
oh ne güzel :D :D
Tabii ki :)
damat batar bu gidişle :D
Damat olmak kolay mı
kolay kolay olmasına ama işleri gelin zorlaştırıyor :D :D
O da doğru
6 tane giyen gördü bu gözler giy çıkart derkn düğün biter bee
Arnavut düğünü mü
Yk..
Çok çok saçma.. Gösteriş budalası diyorum
Bazıları seviyor prensesliği
Saçma ve gereksiz israf bence..
Bir yerde öyle
Gereksiz masraf bence.
Peki
iki tane giyilir aslinda
Evet eskiden öyleymiş
saçma gösteriş tamameb
Gösteriş tabii
Her geçen gün bir şeyler abartılmaya devam ediyor
Her zaman oluyır bu durum
1 tane olsun en güzeli en içine sinen olshn bence
Elbette bir olsun tam olsun
Saçma ve gorgusuzluk
Bazıları için önemli
şımarıklık
Prenses gibi hissetme
Evet
Hoş da oluyır
Saçma
Bazıları gerekli buluyor
Doğrudur kına gecesinde duydum 3 4 kıyafet değiştiğini de düğünde duymadım hiç
Evet bunda da oluyır
🤷🤷
Saçmalık
:)
Çok saçma
Ekonomik açıdan mı
Her açıdan
Saçma
Bazı yerlerde yeni moda
Bence saçma
Evet
Saçma
Erkekler de hep gereksiz bulmuş
Evet öyle
Evet öyle
Neden ya 🤣🤣
Kız boşa masraf kdkdkd
Neden saçma olsun…
Değil bence de
büyük saçmalık hemde
Var böyle şeyler
Evet bencede
Hep aynı fikirdeyiz
Saçma
Gel de anlat
Saçma evettt
Maalesef
Tabiki saçmalık
Bazıları çok önemsiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?