çeyizimi yapmaya başlıyorum ama önemli olanları önce almaya başladım sizce en çok işime yarayacak ev aleti olarak ilk ne almalıyım?

çeyizimi yapmaya başlıyorum ama önemli olanları önce almaya başladım sizce en çok işime yarayacak ev aleti olarak ilk ne almalıyım?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ketle çaytı ama sadece su kaynatmaya yarıyor :D
tost makinesi her zaman kulanılmıyor bence gereksiz.
en güzeli iyi bir blender ve doğrayıcı hatta ben mutfak şefi aldım daha iyi yanına tek blender
o kadar.
evde kalmışsın ne çeyizi. alırsın alırsın modeli eskir sen evlenenne kadar
Tava abla o lazım olur kocanla kavga edince vurmak için
Çaycı ve blender
Kettle kanka philips al
Yani aile mutfağında ne varsa yavaş yavaş alsan iyi olur.
tencere takımı