Bazen sen okudun, sen çalışıyorsun işin iyi diye daha az çeyiz yaparlar. Bu durum biraz haksızlık bence.

Bazen sen okudun, sen çalışıyorsun işin iyi diye daha az çeyiz yaparlar. Bu durum biraz haksızlık bence.

Yapabilirler zaten kendim diyorum benden umudu kesin öyle evlilik niyetim yok kalanlara daha fazla yapın diye :D niye tepki göstereyim ki daha fazlaları ve güzelleri onların olsun
Ne güzel dilekler
Cevap
5Cevap
umursamam
Biliyorum kuzum sen cömertsin
Biz geçtik onları aman alsın benim hakkımıda huzurlu yuva olsun kardeşim Le aram açılmasın çeyiz ne ki kurban olsun ya
Katılıyorum buna ama haksızlık olursa anlaşma olmaz ki
Onlar ergence bana göre bazı evlilik ve haksızlık lar insana bu haksızlıkları mumla aratır bence
Bana da öyle geliyor
Acı gerçekler daha ağır basar bende
Mesela neler mumla aratır
Haksızlık evlilik te her türlü daha zordur eşya böleşmek neki o haksızlığı unutursun
Tam anlayamadım kuzum
Gerçekten benim imkanım varsa kardeşimin yoksa asla tepki göstermem. Ben de elimden geldiğince destek olurum.
Ama senin de varsa işte. O da bu ekonomide zor
Olduğu kadar yapacağız artık😇
Hayır yaptıktan sonra en ufak kavgada yapması diyorlar o koyuyor
Ona da nankörlük denir ama yani
İnsanlar minnet duygusu belli olmasın diye her şeyi yapıyorlar
Yooo, en güzelleri onun olsun zaten mutlu olurum sadece.
Ama senin çocuğunun hakkı da oluyor o çeyizde
3 çocuklu aile diyelim eğer zenginse malı mülkü yerindeyse o zaman haklısın adalet eşitlikle olur ama ailenin durumu belliyse orada adalet eşitlikte aranmaz birine daha az birine daha çok gider ona yapacak bir şey yok. O benim kardeşim elalem değil, benim gözüm kalmaz. Bana herşeyin iyisi yapılıp ona yapılmayacaksa ben ona yapılsın o mutlu olsun isterim, benim ailemin hakkı hukuku 3 kuruşu benim çocuğumu hiç alaka etmez o benim meselem çocuğumu hiç bağlamaz
Ama çocuğun hakkı işte, yarın Bir gün yaşlanınca çocuğun var, diğerleri telefonluk olacak sadece
Çocuğun hakkını anlayamadım ben hala😂 ne hakkı olacak dantel mantelde😂 ben alır yaparım çocuğuma çok isterse
Hayır, bolluk içinde evlendin ya, borcun yok, paranla çocuğuna iyi bir hayat sunarsın. Ancak paran yoksa çocuğun 35 40 yaşına kadar debelenmek zorunda kalır, diğer akrabaları hayatını kurarken. Onu kastettim canım
Məsəla evin ilk kızına hər şey detayına kadar alınır. Sonrakilerde yavaş yavaş bu daha az olur.
Şanssızlık işte :)
İlk kıza takı da çok oluyor
Evət, keşke ilk olsaydım. Altın severim. Bozdur, bozdur yerdim.😸
Kim sevmez ki. Eskiden dikkat etmezdim şimdi ben de seviyorum 🤣🤣
Yok aşko hiç öylə sevmem falan deme. Altın için ölürüm, de erkek tarafına.😸 Hatta tavır falan yap. Ayarı yüksek olsun. Ben de öylə saftım eskiden. Kız arkadaşım söyledi. Slk slk hareketler yapma. Evlenirken tabiki altın istiyceksin, takmasan bile o senin yatırımın dedi.😸
22 ayar altı kurtarmaz. O da burma olmalı
Yaa Türkiyə'de böyle kök söktürenleri, iliğine kadar sömürenleri kıymet veriyorlarmış. Öğrenmiş olduk.
Ben de aynı fikirdeyim
Durumları demek ki ona goreymis derim sonuçta kardeş düşman değil
Evet değil
Haksızlık konusuna da bakın çeyiz😂 çocuk musun ergen misin nesin?
Güldüm
Bazende tam tersi yaparlar her zaman en iyi o olsun, kardeşi alt sınıftı öyle kalsın falan.
Evet çok sinir bozucu
Kardeşim olmadığına göre göstermezdim evin tek kızı olmak çok güzel bence 🤣
Annem çeyiz yapmıyor ablama yığınla çeyiz eşya aldı
Bıkmıştır ablana alırken
Evlenmeyi düşünmüyorum djjshshsh
Hayır , aksine yardım ederim
Gökhan keşke abim olsan he :)
🤣🤣🤣 bitmiyor du bu sorular
Yok bitmeyecek :)
Sorun yok mutlu olsun hepsi onun olsun.
Ne kadar tatlısın ama orada senin çocuğun da hakkı var hayata geri başlıyor
O örtülü hak diye geçiyor, hukukta bile vermeyince devlet veriyor sana eşit olarak hakkını.
Bana yapmasınlar zaten
Neden öyle dedin ki, ihtiyaç da var sonuçta
Ben istemem
Yo yapsın bize ne
Senin payın da var orada
Hakkımız varsa şoke şoke alırız
Olmaz mı çocuk doğunca kardeşte bereket içinde sende yokluk. İnsan kendi için değil çocuğu için istiyor
Valla ne olursa olsun ya çeğizinde değiliz hak hukuk yok zaten ülkede
Hayır.
:)
gösterirdim
Asyam haksızlığa gelemez
Hayır mutlu olurum
AA ilginç
Tabi ki öyle o benim kardeşim herşeyin en güzelini hak ediyor ben ablasıyım bana az olsa ne olucak okula giderken bana verilen harçlıkla kendime yemek almazdım aç kalırdım dönerken kardeşime sevdiği şeyleri alayım sevinsin diye kimse bilmez bu içimizde ki güzel kalpli insanı ep kötü biziz ep çirkin biziz 😃
Haksızlık bence de
Kesinlikle haksızlık
Etkilemez
İyi sabırlısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?