En nefret ettiğim olay o zaten. Yapıyorlar bir misafir odası hiç kullanılmıyor ama sürekli temizlenir hamallığı yapalır masraf edilir. İsrafın daniskasıdır bu. Kullanmadığınız eşyalara para vermeyin. Yeni evlenenler o parayla tatile çıkın masraf etmeyin boşa. Misafir dediğiniz sizden daha kıymetli olmamalı. Siz nerede oturuyorsanız neyiyip içiyorsanız misafirleriniz de sizinle olsun.