Çeyiz alışverişi yaparken eşinizle beraber mi karar verirsiniz yoksa eşim beğenirse onu alırım diyenlerde misiniz? 🛒
#ÇeyizAlışverişi
#ÇeyizAlışverişi


Çeyiz alışverişi, genellikle birlikte yapılması gereken önemli bir karar sürecidir. İki tarafın da fikirlerini ve tercihlerini paylaştığı, zevklerin uyum içinde olduğu bir süreç olmalı. Bu, hem karşılıklı saygı ve anlayışı artırır hem de ilişkinizi güçlendirir. Ancak herkesin durumu farklı olabilir. Kimi çiftler ortak kararlar alırken, kimileri de bireysel olarak seçimler yapabilir.
Bence de böyle olması gerekiyor. Yani gidip çiftlerin birbiriyle ortak hareket etmesi daha mantıklı.
Eğer o eşi bulursam tabi ki de onunla birlikte karar veririm
Cevap
11Cevap
evet eşimle birlikte karar veririm her zaman.
Yani insan nişanlı olduğu kişiyle karar vermeli gadası
Kadın ve erkek birlikte karar verirler çeyize, kadın ne istediğini söyler, erkek te "sen nasıl istersen bitanem" der sdfsdfdf 😅😅
Haha 😃
Her şeyim hazır @bynarcos ta çelik don hediye etti
Haha görseldeki gibi mi almış. 😅
https://hizliresim.com/27yavxe
İnşallah daha agirini almıştır 🤣
Umarım rahat edersin 😂😂
Güvende olmak daha önemli 🤣
@вуηαяcσѕ eyvallah adamsın ❤️
Benim çeyizimi annemle babam alıp hazırladı. 😀😃😄👍🏻
Ben onu izlemeyi tercih ederim. Baksın beğensin "ayy bu ne kadar güzel" diyerek sevinçle baksın bana yeter.
Mümkünse bu konuda tüm kararları o versin kadınların alışveriş olayına karışmaya cesaret edemem doğrusu😬
Eşimle beraber vermiştik, sonrasında yalan oldu evlilik
Tabii ki kadınların fikri önemli. Yoksa sonradan aldığımızı değiştirmek isterler illaki.
Beraber karar verip alışveriş yapmıştık, boşandık maalesef
Evet, eşle karar vermek iyidir..
Eşim olursa inşAllah onunla karar veririz
Kadın kullanacak onalsın beğensin
Bazı şeylere evet bazılarına tek başına
Bir eksiğim yok
Evet
Olabilir
Öyle olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?