Bir amcanın yeğenine nikahta çeyrek mi yarım mı takması doğru olur sizce?

Çeyrek aldı başını gidiyor bızde salkım Sabancı degılız ama bazıları dıyor kı büyük amcanın çeyrek takması doğru olmaz.. sızce ne yapmalı babam?
Bir amcanın yeğenine nikahta çeyrek mi yarım mı takması doğru olur sizce?
Cevapla