Gelin bohçasına önce hayır dediler, şimdi istiyorlar, normal mi?

Merhabalar.

Erkek kardeşim aralık ta evlenicek. Gelin kızın annesi bohçaya gerek yok dedi, Gençler kendileri gitsin beğendiklerini, halletsinler dediler. Benim Annem ztn ta geçen sene başlamıştı bişeyler almaya ama kaynana öyle deyince Annemde tamam dedi. Hatta bir kaç şey almıştı tarak seti vs. onları da öylesine götürüp hediye etti annem gelin kıza hani almıştım evde kalmasın diye.

Şimdi dün gelin kız erkek kardeşime şey demiş. Annen Anneme bohça yapmıcaz hem dururumuz yok gibi vs. şeyler dedi onlar balkonda konuşurken ben duydum. Halbuki kendi annesi dedi. Ne alaka şimdi ya? Bende yanlarındaydım annesi kendisi dedi. Annem çoğu bohça için aldığı şeyi de türkiye de bıraktı çünkü şeker bayramında ziyarette gelinin annesi demişti gerek yok diye. Muhtemelen kendisi masraf etmek istemedi diye tahmin ediyorum.
Şimdi kadın perşembe yemeğe çağırdı. Şimdi eğer derse biz vazgeçtik bohça istiyoruz, o zmn Ne yapalım?

Gelin bohçasına önce hayır dediler, şimdi istiyorlar, normal mi?
Cevapla