Evlilikte bütün her şeyi a'dan z'ye erkeğe yaptırmak yanlış değil mi?

ailem olmadan bütün herşeyi yapıyorum ve kız tarafı hiç bir şey yapmıyor nişan kına gecesi hiç bir şey. Yani çatal bıçak takımı vs bile yok desem doğrudur. kiz seviyor gibi gözüküyor bilmiyorum. Ama mesela bugün bileziklerini aldık 5 tane 20 gr 285.000 bin tl tuttu. Nişanı annesi evde yapalım diyor masrafa girmesin çocuk daha fazla diye. ama kız yok ev küçük arkadaşlarım görse ne der olmaz diyor yani daha uyguna yapacağımız nişanı 30 40 bin daha pahalıya yapacağız. nişanda taki seti olur onda da çok ısrar etti. ilk defa evleniyorum olmasın mı diye. ama annesi yine müdahale etti saçmalama kızım vs diye. kız bana ben en uyguna gideceğim diyor ama sizce gerçekten uyguna mi gidiyor? Annesi süt hakkı da 20 gr 1 adet daha bilezik istedi oda 57 bin tl biriktirdiğim 400 bin tl sadece altina gitti ve diğer eşyalar için daha hiç bir şey yapamıyorum şuanlık. Kız ben seni beklerim diyor ama insan sevdiğini niye zora koyar ki? Cumhuriyetleri kuyumcular bilezikler ile takas ettik nakit te lazım oldu üzerine koymak için kız hiç demedi okadar harcadın 3 4 bin ben vereyim gizliden. Bilmiyorum ama seven sevdiğini gerçekten bu duruma sokar mi annesi zorluk çıkarsa dahi bilmiyorum
Evlilikte bütün her şeyi a'dan z'ye erkeğe yaptırmak yanlış değil mi?
Cevapla