Valla Küçük ev aletlerini Arçelik'ten aldım ve çok memnun kaldım. Peki siz Arçelik markasının ürünlerini nasıl buluyorsunuz, set halinde satılan küçük ev aletlerini nasıl buluyorsunuz?

Valla Küçük ev aletlerini Arçelik'ten aldım ve çok memnun kaldım. Peki siz Arçelik markasının ürünlerini nasıl buluyorsunuz, set halinde satılan küçük ev aletlerini nasıl buluyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet arçelik güzeldir tabi ki de
Ben de yeni aldım ve çok beğendim, gönül rahatlığıyla Arçelik ürünlerine güvenebilirsiniz. Kahve makinesi favorimm ☕
ben de çeyizimi Arçelik'ten almayı düşünüyorum :)
tercih ederim
İyi iyi
Arçelik iyi