kolay kolay arıza yapmayan 7 kilogram enerji tasarruflu parçası pahalı olmayan araba misali 😂 herkes tarafından tavsiye edilebilen bir çamaşır makinesi arıyorum tavsiyesi olan var mı acaba? not; resim temsili sadece
Hangi çamaşır makinesi markasını tavsiye edersiniz?
5 senedir kullanıyorum hiç arıza vermedi servisi de ilgili ama parça durumu hakkında bilgim yok. Sıkmasına gelince benim makine 9 kg 1200 devir ve gayet güzel sıkıyor
Bizde 10 kiloluğu var 1 senedir. Bebek gibi çalışıyor. Serviside ilgileniyor. Kredili sistemle 15 ay taksitle aldım. 7 yıl parça garantisi 10 yıl motor garantisi var. Kazanıda press kazan değil. Yani rulman arızası olduğunda servisi kolayca değiştirebilir. Diğer markaların kazanları press kazan. Yani herhangi bir kazan arızasında dış katmanı kesip lehimlemek zorunda kalıyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Beyaz eşyada bosch derim. Tüm beyaz eşlarım da bosch. Ama bir taraftan da çok şans işi markasız bile olanlar uzun yıllar sorunsuz çalışıyor
haklisiniz vala, cok tesekkur edeirm
Ay fotoda ki makine benim makinenin aynısı 😅
Profilodan çok memnunum tavsiye ederim
genel anlamda saglam bir marka diye biliyorum gercekten, sıkması falan iyi mi?
ya da ariza falan veriyor mu? servisi parcasi falan nasil
5 senedir kullanıyorum hiç arıza vermedi servisi de ilgili ama parça durumu hakkında bilgim yok. Sıkmasına gelince benim makine 9 kg 1200 devir ve gayet güzel sıkıyor
peki cok tesekkur ederim degerli yorumunuz icin 🌹
Vestel al geç. 12 ay taksitle alabiliyorsun 7 yıl garanti yaparsın
hocam vestel cabuk bozulur, parcalari dandik diyorlar, serviside pek iyi degil diyolar ama siz memnunsunuz anladigim kadariyla
Bizde 10 kiloluğu var 1 senedir. Bebek gibi çalışıyor. Serviside ilgileniyor. Kredili sistemle 15 ay taksitle aldım. 7 yıl parça garantisi 10 yıl motor garantisi var. Kazanıda press kazan değil. Yani rulman arızası olduğunda servisi kolayca değiştirebilir. Diğer markaların kazanları press kazan. Yani herhangi bir kazan arızasında dış katmanı kesip lehimlemek zorunda kalıyorlar.
anladim verdiginiz bilgiler icin cok tesekkur ederim hocam cok sagolun
Rica ederim
Evlilik mi var onun için mi
yok abi besbekarim 😂 bendeki camasir makinesi biraz eski, degistiriyim diyorum
Yaş kaç
30 ...
BU Yaşta bekar mısın
knk ne yapalim hayat.. yoksa ben hep evlenmeyi istemisimdir
Sevgilin var mı şuanda varsa kaç yaşında o
knk besbekarim sevgili falan yok bende
bu arada bandirmada yasiyom knk bende 😂
Bosch kullanıyorum ben memnunum
genel anlamda saglam bir marka aslinda aklimdan geciyor ama biraz pahali gibi, de kalite tesaduf degildir tabi, cok tesekkur ederim 😊
Arçelik tavsiye ederim
neden hocam?
Kaliteli
Servisi fazla ve parçası ucuz
eyw hocam cok tesekkur ederim
Fabrikasında çalışıyorum
Ben teşekkür ederim
vaaayy 😂 cok iyi ya, cok tesekkur ederim allah kolaylik versin
Sağolasın
Bosh? Adını duyduğum sadece bu var.
eyw bro 😊
Arçelik
tesekkur ederim
arçelik
tesekkur ederim