
Merhaba,
Bu tür kuzine fırınları tasarım videolarında sıklıkla görüyorum. En pahalı olanı SMEG olsa da muadilleri 25 bin -75 bin ₺ arasında değişiyor. Bir kerelik gelen heves mi yoksa gerçekten alınması gerekir mi bilemedim. Alıp kullanan var mı?

Merhaba,
Bu tür kuzine fırınları tasarım videolarında sıklıkla görüyorum. En pahalı olanı SMEG olsa da muadilleri 25 bin -75 bin ₺ arasında değişiyor. Bir kerelik gelen heves mi yoksa gerçekten alınması gerekir mi bilemedim. Alıp kullanan var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence iyidir
Bu kuzine mı bee söyle bahce evimde odun yakıp o kuzinede çörek yapmak vardı
Onun verdiği tat hiçbir şeyde yok ya. Çayı unutma🤤
Burnumda tütüyor dur deme öyle :(( haftasonu ormana gidip ateş üstünde çay yapam bari
Off bizim oralarda orman çoktur, kuzine de her şey yapılır. şu an Antalya da bu dediklerin mümkün olmuyor ya, çok kalabalık. Bizim yerimize de iç, afiyet olsun. 😄
Antalyada Akseki taraflarında çok güzel cam ormanları var oralar baya iyi ama uzak 😁 valla benim burada her taraf orman göl, icerim tabi 😁
Akseki çok huzurluu ama dediğin gibi uzak kalıyor. 😅 Isparta, burdur tarafında misin yoksa? 😄
Yok be Kanadaya geldim geçici süreyle 😁 Bir dönem Alanyada yaşadım bilirim baya o bölgeyi, gezdim baya. Ispartada da askerlik yapmıştım ora da güzel ama rüzgarı fena 😁
Yaa senin burada, bu platformda ne işin var 😂 ben sıkıntıdan buradayım ama senin sıkılmaya hakkın yoook 😂 ( uzun zaman oldu yurtdışına çıkmayalı. Şanslısın.😏)
Yıllardır yoktum can sıkıntısından geldim, çok yoğun çalışıyorum eş dostta 3 4 tane var burada sadece öyle olunca kafa dağıtıyorum nette dönene kadar 😁 hahahh bizim ulke daha iyi yurtdisi sadece tatil için güzel 😄
Bu yorumuna hem katılıyorum hem katılmıyorum 😛 Kanada'da olmak ya da yaşamak yakın arkadaşımla en çok istediğimiz şeydi. Değerini bil 🤫
Hahahah buralar sandığınız kadar güzel değil doğası hariç 😄 bir anlatsam inanamazsin😄
Saçmalıyorsuun... anlatırsan dinlerim ama anlatacaklarına itiraz edeceğim simdiden söyleyeyim 😂 aslında benim için zor degil yurtdisina çıkmak, vize falan. Zor olan yerleşmek, kalıcı olmak. Ya gercekten yeter saklayin beni ya. 😄😂
Hahhaha bak ben 14 yaşımda ailemden ayrıldım öyle uzak falan bana koyacak bir adam değilim isim analistlik, ee hayatı da daha iyi analiz ederim değil mi 😄 itiraz etmen fayda etmez curuturum gsgsgs. Senin bir gidip 1 sene yaşayıp boyunun ölcusunu alman lazim😄
Hahaha burun sürtecek, akillanacaksin diyorsun. 😄 takdir ettim iyi kararlar vermişsin 😝 ya aslında sana sormak istediğim bir sürü şey var kafamda. Lakin çok soru sorarım diye susmayı tercih ediyorum hahah
Ee öyle bazen yasanmadan bilinmez 😄 teşekkür ederim, hahahah sor sor sorun yok 😄
Öncelikle şunu sormam lazım. Ev sizin mi yoksa kira mı?
Çok güzel yaa alınır
Of dimi yaa. Bir anlık heves ediyormuşum gibi geliyor ama değil. Harikalar 💖