Aldığım her maaşla çeyiz alıyorum. Nişanlım düğün hediyesi 5 bin TL'lik saat istiyor. Ne yapmalıyım?

Aldığım her maaşla çeyiz alıyorum. Kendime gram harcamıyorum. Nişanlımada çekip atmıyorum bunu. Benden 5 bin TL değerinde bir saati dugun hediyesi olarak istediğini söylüyor. Ben hep çeyiz alıyorum almiycm saat dediğim de de topla paranı al diyor alacaksan onu ne zaman arasam beni üzüyor sizce napmaliyim

Aldığım her maaşla çeyiz alıyorum. Nişanlım düğün hediyesi 5 bin TL'lik saat istiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla