Artık kızlar çalışıyorlar, sizce ailenin desteğine gerek var mı?

Artık kızlar çalışıyorlar, sizce ailenin desteğine gerek var mı?

Ben çalışıyordum çeyizim için baya harcama yaptım ama ailemde tamamen bana bırakmadı. Takılarımı yatak odasını aldılar. Nişanıma ait tüm masrafları karşıladılar. Belki her ailenin her şeyi yapmak için bütçesi olmayabilir ama çalışan kızları alıyorsa yalnız bırakmamak gerekir. En azından alırken fikir vermeli, içine sinmesi için rahatlatmalı. Basit gibi görünse de çeyiz işi gerçekten çok stresli. Ayrıca buradan erkek tarafına sesleniyorum. Her yöreye göre değişiklik gösterebilir ama damatların aileleri her şeyi kız tarafına bırakmaya başladılar. Beyaz eşyaları tüm halı perdeleri de kız tarafına aldırmaya başladılar. Erkek tarafına sadece gelini almak kaldı :)
Cevap
4Cevap
Hayır ortak
Çeyize erkek karışmıyor ki pek
kitleyebilirsen ailenin yoksa ensesi kalın kurt misali
Enseye kuvvet :)
belirli bir yşaa kadar aile çalışma çagına gelince kızın
Doğru diyorsun
Aileye çok yüklenmemek gerek
Aynı fikirdeyim
🙏🙏🙏
aile bazı şeylerde yardım edebilir ama daha çok kızın diye biliyorum
Çalışan kızlar kendisi alıyor o yoksa ailesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?