Alışveriş & Hediyeler Korkmaz kahve makinası kaynatmıyor, ne yapmalıyım? çileklisüt033 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Kahve makinam kaynatmıyor Güncellemeler+1 yıl Bi kahve makinasına kanmam beeeee 😄😄 Korkmaz kahve makinası kaynatmıyor, ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bozulmuş olabilir 0 0 Yorumla
ArthurMorgan93 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl İç resistans ya da gelişmiş bir şeyse anakart bile yanmış olabilir 0 10 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Yeni tarz olanlardan Yorumla ArthurMorgan93 +1 yıl Anakart gitmiştir Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Yaaa Yorumla ArthurMorgan93 +1 yıl Büyük ihtimalle bendede oldu Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Kullanmadım bile fazla yaa Yorumla ArthurMorgan93 +1 yıl Hepsi öyle sana Beko öneririm Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Vestel beyaz güzel görünüyor bakcm artık Yorumla ArthurMorgan93 +1 yıl Beko Arçelik sağlam işte Vestel daha bi kırılgan Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Hımmm Yorumla ArthurMorgan93 +1 yıl Beko var şu an daha 6 ay oldu memnunum Yorumla
SuRPriSeloVE55 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 95% +1 yıl Kaynanan var mı var ise kaynatacak makine arama kaynar kazan gibi zaten onlar 0 0 Yorumla
BurcuQueen Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 93% +1 yıl Bendede temassızlık yapıyor Arzum 0 1 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Eskiler en iyisi bu yeni tip sorun hep Yorumla
truffade Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 50% +1 yıl Isıtıcı grubu arızalanmış kaç yıllık bir ürün 0 7 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 6 7 ay Yorumla truffade +1 yıl Garantiye gönder direkt korkma karaca Arçelik hepsi aynı :/ Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 1 ay sonra bitiyor ve ben bu 1 2 ay evde olamicam Yorumla truffade +1 yıl Hımm komşuna bırakırlar? Yorumla truffade +1 yıl Veya götüreyim 😅 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Olur😄 Yorumla truffade +1 yıl Tm yazarsın 😅 Yorumla
ツɥɐʎɐʇıɯʞɐʎɯış Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bende Arçelikten var tavsiye ediyorum 0 0 Yorumla
WUNDERWAFFE__ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Cezve kullan 0 4 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Vayyyy bunu düşünemediimmmm Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Tabii ki Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Teşkürrrr Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Hahahaa Yorumla
sıkıntıdanpatlayano Takip Et Xper 5 Yaş: 20 +1 yıl hmm fotosu var mı 0 1 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Korkmaz kahvekolik twin Yorumla
Benibirdahadoğurma Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl At gitsin 0 70 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Sebep Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Yenisini alırsın Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Al o zaman Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Alıyım senden kıymetli mi Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Tamam al bekliyorum Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Tamam gel özele Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Bana da bi 100 lira ateşlesene reis ya Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Dimi😄😄 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Sen s*ktir git akym 😂 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl @çileklisüt033 yazman lazım xperim yetmiyor Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Bnmde Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Demek ki benden değerliymiş aw jfhbjgjv Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl 2 levelsin yetiyor senin Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Level lzım diyor Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl @Gece_Kuşu Gardaşım şahsi algılama 😂 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl İçinde bi ses kahve makinası yalan diyor😄😄 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Kahve makinesi ihtiyaç sahibine gidiyor o zaman Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Sorun değil gardaşım jghbjf Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Almazsın ki Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Ya alırssaaam Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Benim gardaşım alır tam destek Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Almicagına adım kdar eminim Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Bak adamın bir bildiği var konuşuyor, şikayet edilmeden gel gayrı şu özele 😂 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl İstersen bende korkmazın bütün ortaklığını kendi üzerime yapayım jgjbjg Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Yahu yazamıyorummm Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Keşke gece kuşuna yüz lira sallasaydım akym yok sana makine falan git kendine o parayla xper al Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Abi sinir oldum zaten kullanmadım ki fazla yıkarken bile dikkat ederdim gitti Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Ona yazabilirsin o seni takip ettiği sürece tabi jghbjv Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Adam haklı dağılın 😂 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Ohoo gardaşım benim teklifimin hâla süresi var jgjbjv Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl S*ktir git demedim mi lan ben sana 😂 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Kesin yıkarken bozmuşundur jgjvjvjc Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Temizlik yapıyorm suç ypmıyorum suç bu adamlara😄 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl İyi be gidiyom aw iki destek verek dedik jgjbjf Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl E tamam da giren çıkan bize oluyor gene bak adama gece gece 10 binlik oluyordu djsjfjsjf Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 10 bin bi makinaya vermem 😄 10 bin vermem için kahveyi yapıp bulşık yıkması lzım Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Xp seviyem yetmiyor yahu Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Yav ikisin sen nasıl yetmez Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Benim ikinizede yetiyor alışveriş trafiğini benim üzerimden oluşturabilirsiniz komisyonumu alırım tabi kdjsjdnsjnf Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 😄😄😄 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Sana da o makinede kahve 😂 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Bak bu teklif hoşuma gitti 😂 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Cezvede yapacam kahveyi yeter 😄😄 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Çilekli süt yapar artık o kadarını da 😂 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl ☕☕ buyrun Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl İçmem bunu sen iç Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Niye Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Cezvede yaptım😄😄☕ Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Benim ol tuzlusunu yao Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Makina bahane 😄😄 Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Ne sandın tüm KS anladı bir sen anlamadın mı Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Yokk😄 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Adam başından beri diyor evlen sana ne kahve makineleri alacam diye ama anlamadın ki Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Beni bir tek gece kuşu anladı Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Adam senin için hedef koymuş evlilik görüyorum hojam çok parlak bir şekilde Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl O kadar olmasa da yine de bi dm gelsin demi gece yarısı 1500 yorum yaptık 😂 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Bencedeee çilekli süt abla gemiyi de karadan yürütmek imkansızdı ama zamanında yürütüldü neden bu ilişki yürütlümesin hadi nazı bırakkk Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Bu çocuğu sevdim ben hakikati konuşuyor 😂 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 😄😄 olmazzx Yorumla Benibirdahadoğurma +1 yıl Gece kuşu sen yengenle ilgilen kanka ikna et onu benim biraz işim var gidiyorum 😂 Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Hayatın temel kurallarından bir bilgi vereyim bir şeye şans vermeden olur ya da olmaz ihtimalini belirleyemezssin Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Hımmm Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Yenge bana emanet 👨✈️ 😂 Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Tövbesteyşınnnn Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Pilot emojisi atmıştım niye böyle bölük bölük oldukine Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 😄😄 allahım Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl 2 den 9 kadar bi sayı söylermisin acabaa yenge djjdkdn Yorumla çileklisüt033 +1 yıl 4 numara Yorumla GECE__KUŞU +1 yıl Tişikirler Yorumla çileklisüt033 +1 yıl Noldu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Bozulmuş olabilir
İç resistans ya da gelişmiş bir şeyse anakart bile yanmış olabilir
Yeni tarz olanlardan
Anakart gitmiştir
Yaaa
Büyük ihtimalle bendede oldu
Kullanmadım bile fazla yaa
Hepsi öyle sana Beko öneririm
Vestel beyaz güzel görünüyor bakcm artık
Beko Arçelik sağlam işte Vestel daha bi kırılgan
Hımmm
Beko var şu an daha 6 ay oldu memnunum
Kaynanan var mı var ise kaynatacak makine arama kaynar kazan gibi zaten onlar
Bendede temassızlık yapıyor Arzum
Eskiler en iyisi bu yeni tip sorun hep
Isıtıcı grubu arızalanmış kaç yıllık bir ürün
6 7 ay
Garantiye gönder direkt korkma karaca Arçelik hepsi aynı :/
1 ay sonra bitiyor ve ben bu 1 2 ay evde olamicam
Hımm komşuna bırakırlar?
Veya götüreyim 😅
Olur😄
Tm yazarsın 😅
Bende Arçelikten var tavsiye ediyorum
Rezistansı gitmiştir;)
Garantisi vasa servise gönder
Bozulmuştur belki
Cezve kullan
Vayyyy bunu düşünemediimmmm
Tabii ki
Teşkürrrr
Hahahaa
kokuyodur dsadsa
geçmiş olsun
İçine para kaçmıştır
Tamşr ettir
ee al kanka ucuz bişey ya
Eee nidek şimdi :D
hmm fotosu var mı
Korkmaz kahvekolik twin
At gitsin
Sebep
Yenisini alırsın
Al o zaman
Alıyım senden kıymetli mi
Tamam al bekliyorum
Tamam gel özele
Bana da bi 100 lira ateşlesene reis ya
Dimi😄😄
Sen s*ktir git akym 😂
@çileklisüt033 yazman lazım xperim yetmiyor
Bnmde
Demek ki benden değerliymiş aw jfhbjgjv
2 levelsin yetiyor senin
Level lzım diyor
@Gece_Kuşu Gardaşım şahsi algılama 😂
İçinde bi ses kahve makinası yalan diyor😄😄
Kahve makinesi ihtiyaç sahibine gidiyor o zaman
Sorun değil gardaşım jghbjf
Almazsın ki
Ya alırssaaam
Benim gardaşım alır tam destek
Almicagına adım kdar eminim
Bak adamın bir bildiği var konuşuyor, şikayet edilmeden gel gayrı şu özele 😂
İstersen bende korkmazın bütün ortaklığını kendi üzerime yapayım jgjbjg
Yahu yazamıyorummm
Keşke gece kuşuna yüz lira sallasaydım akym yok sana makine falan git kendine o parayla xper al
Abi sinir oldum zaten kullanmadım ki fazla yıkarken bile dikkat ederdim gitti
Ona yazabilirsin o seni takip ettiği sürece tabi jghbjv
Adam haklı dağılın 😂
Ohoo gardaşım benim teklifimin hâla süresi var jgjbjv
S*ktir git demedim mi lan ben sana 😂
Kesin yıkarken bozmuşundur jgjvjvjc
Temizlik yapıyorm suç ypmıyorum suç bu adamlara😄
İyi be gidiyom aw iki destek verek dedik jgjbjf
E tamam da giren çıkan bize oluyor gene bak adama gece gece 10 binlik oluyordu djsjfjsjf
10 bin bi makinaya vermem 😄 10 bin vermem için kahveyi yapıp bulşık yıkması lzım
Xp seviyem yetmiyor yahu
Yav ikisin sen nasıl yetmez
Benim ikinizede yetiyor alışveriş trafiğini benim üzerimden oluşturabilirsiniz komisyonumu alırım tabi kdjsjdnsjnf
😄😄😄
Sana da o makinede kahve 😂
Bak bu teklif hoşuma gitti 😂
Cezvede yapacam kahveyi yeter 😄😄
Çilekli süt yapar artık o kadarını da 😂
☕☕ buyrun
İçmem bunu sen iç
Niye
Cezvede yaptım😄😄☕
Benim ol tuzlusunu yao
Makina bahane 😄😄
Ne sandın tüm KS anladı bir sen anlamadın mı
Yokk😄
Adam başından beri diyor evlen sana ne kahve makineleri alacam diye ama anlamadın ki
Beni bir tek gece kuşu anladı
Adam senin için hedef koymuş evlilik görüyorum hojam çok parlak bir şekilde
O kadar olmasa da yine de bi dm gelsin demi gece yarısı 1500 yorum yaptık 😂
Bencedeee çilekli süt abla gemiyi de karadan yürütmek imkansızdı ama zamanında yürütüldü neden bu ilişki yürütlümesin hadi nazı bırakkk
Bu çocuğu sevdim ben hakikati konuşuyor 😂
😄😄 olmazzx
Gece kuşu sen yengenle ilgilen kanka ikna et onu benim biraz işim var gidiyorum 😂
Hayatın temel kurallarından bir bilgi vereyim bir şeye şans vermeden olur ya da olmaz ihtimalini belirleyemezssin
Hımmm
Yenge bana emanet 👨✈️ 😂
Tövbesteyşınnnn
Pilot emojisi atmıştım niye böyle bölük bölük oldukine
😄😄 allahım
2 den 9 kadar bi sayı söylermisin acabaa yenge djjdkdn
4 numara
Tişikirler
Noldu
Korkut?