+1 yılErkekler neden böyle şeylere karışıyor ya ben anlamıyorum. Hangi marka olursa olsun. Bir kadın irdeler ev eşyalarının kalitesini. Süpürge o marka olmuş, kahve makinesi şu marka olmuş ne fark eder. Böyle biriyle evli kalabilir misin iyi düşün öyle evlen...
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın kalbim kırık kafam karışık şans verirsem bile bu son olacak
En İyi Cevaplar
u +1 yılDurumu olan alır ayrıca yani kız tarafı alacak diye bir şey yok.. anlaşmaya bağlı... sırf bundan dolayı ayrılma.. diğer hareketleri nasil.. her şartta yanında mı, sana sahip çıkıyor mu, ailesine karşı seni koruyor mu falan..
05 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum aslında ilgili biri ama belki de rol yapıyor şimdiye kadar hesap ödetmedi ama mesela arada bir sen ısmarlarsın falan diyor
- +1 yıl
Çeyiz de kız şunu alır, erkek bunu alır diye bir sart yok.. gücü neye yetiyorsa alir.. bu konuda tavrini koy.. ve çalışmadığım için hassasim.. sende böyle yapıyorsun daha cok kırıliyorum de.. farkinda değildir sen dersen farkeder belki.
Soran+1 yılSence olaya çok mu iyi niyetli yaklaşıyoruz birkaç gün önce birbirimizi iyice tanıyalım çeyizi nişanlanınca konuşalım demiştim dün yine aynı konuyu açınca patladım Kasım indirimi var elektronikleri al dursun falan deyip sonra kahve makinesi al kahve içeriz süpürge Philips olsun falan deyince yeter dedim sen çeyizle benden daha çok ilgileniyorsun
- +1 yıl
Belki muhabbet olsun diye demiştir atariz ya birbirimize bunu al şunu al bu indirime girmiş bak diye ben seni gazlamak istemiyorum bunu onunla konuş daha sağlıklı olur.. tavrını ölç sana yaklaşımıni ölç aileler biliyor mu bilmiyorum zaten ailen yardim edecek herşeyi sirtlanma hayırlısi olsun hakkinizda
Soran+1 yılHayallerimi ve heyecanımı nasıl yanlış anlatmış olabilirim anlamadım
Ben gereksiz bir şeyi istemem. İstesem bile alacak kişi sensin sende bitiyor. Alsanda almasanda niye aldın niye almadın diyecek değilim. Kaliteli olur olmaz bilemem. Zaten sen alınması gereken kalitede alırsın bundan şüphe edemem zaten.
Bu ilk tepki verdiğimdeki mesajıydı
+1 yılneden böyle şımarıksınız? adam senin çalışmadığını biliyor ve kim bilir kaç saat araştırdı fiyat performans ürünlerini bulmak için. ben olsam ayrılırdım senden hak etmiyorsun
09 Yorumla
Soran+1 yılSG o zaman benim durumumu bilen paramın olmadığını da bilir
Soran+1 yılSizin gibilere para yiyen yakışır ben ondan hiçbir şey talep etmedim
- +1 yıl
töbe töbe niye bu kadar sinirlendin :D şu an alacak param yok dersin konu kapanır. valla hiç yapıcı biri değilsin ben olsam terk edip üstüne engellerdim yüzüğü de satıp bara giderdim
Soran+1 yılsenin tipin belli oldu seven insan evleneceği kişinin durumunu bilir ve adam olan kadından beklentiye girmez
- +1 yıl
ama sen soruyu o şekilde sormamışsın ki. ben olsam zaten hiç bir eşyayı aldırmam. sen sanki markalarını sana söylediği için sorun olmuş gibi sormuşsun soruyu
Soran+1 yılBak benim maddi durumum iyi değil akıllı bir insan git Philips al diğerleri kötü der mi ben bilmiyor muyum hangi marka iyi
- +1 yıl
tamam bu şekilde sorsaydın farklı cevap verirdik :D hiç soru sormayı bilmiyosun ben olsam terk ederdim
Soran+1 yılSabaha kadar ağladım terk et benim gibisini hak etmiyorsun
- +1 yıl
peki buraya kadardı. bitti artık her şey iyi geceler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Dediğim gibi çalışmamalı büyük sorun ediyor
Ayrıca onun için maddiyat senden daha önemli
çalışmadın ve onunla evlendin diyelim ilerde sana ekonomik şiddet de uygulayacaktır
bu ilişkiyi ilerlemeden gözden geçir
134 Yorumla
Soran+1 yılDemekki doğru düşünüyorum. Bana hiç hesap ödetmedi ama arada şaka yollu ısmarlarsın falan diyor
Soran+1 yılYaşadıkça tanıyorum işte ilk başta böyle değildi mağazaya gittiğimizde bir ihtiyacın var mı derdi beni paragöz falan mı sandı anlamadım .
Memur
Soran+1 yılHepsinin mk ben de atama bekliyorum ben de mi böyle olacağım ne alaka ya biz yokluk gördük o da. Yani gerçekten paragöz biri mi
Soran+1 yılAraba almayı düşünüyordu sonra vaz geçti pahalı diye bana ileride evlilik kredisi sana çıkar üstüne altınları koyup araba alırız dedi ben de o krediyi çekmem dedim
Soran+1 yılBen şu an şoktayım bunları gördüğüm halde nasıl devam ediyorum onunla sence şans vermeli miyim gerçek yüzünü daha fazla gösterir mi
- +1 yıl
Hayır ayrılma devam et ama ciddi adımlar atma
Emin olduğun zaman devam edemeyeceğini söyle
Ama bu konunun üzerine git ve onun gerçek düşüncelerini ortaya çıkar
İlerde çalışırsan evi nasıl geçindireceğinizi
Maaşı ona mı vereceğini sor
Annene yardım etmene karışıp karışmayacağını öğren
Çalışmazsan neler olacağını kurcala
Soran+1 yılÇalışırsam ortak hesap açacakmışız kendi hesabımız da olacak tabi. Çalışmazsam durumumuz şıkışık olabilirmiş ama idare edermiş. Evi var ama kendi ailesini oturtmuş yani biz kiracı olacağız
Soran+1 yılYardım konusunda bir şey demedi ailemizin bize ihtiyacı olursa ederiz dedi ama bunu birbirimizin haberi olur dedi
Soran+1 yılÇünkü kafama onun dedikleri takıldı ve ben sordum bunları.
Soran+1 yılBunlardan sonra yakınlaşma olmadı zaten soğukluk oldu ve şu an gerçekten emin olmak istiyorum kendimden
Soran+1 yılArtıları şöyle sadık evlemeden önce cinsellik düşünmüyor. dindar. yalı işi tipi normal. Romantik. İlgili.
Eksileri cimri olup olmadığına karar veremedim ama parayla ilgili kesin olumsuzluk var. Bence boy takıntısı da var ama belli etmiyor ben minyonum. Patavatsız
Soran+1 yılAslında benim için sadık olması çok önemli buna güveniyorum ama bu cimrilik olayı netleşirse biter
Soran+1 yılKafam karışık işte
Soran+1 yılZamana bırakıyorum daha fazlası olursa biter
Soran+1 yılYeni bana arabasının deposunu doldurmamı teklif etti
Soran+1 yılAraba alacaktı bana sen işe girince depomu doldurursun dedi ben de ciddi misin beni taşıma ücreti falan mı bu dedim hayır yaparsan jest olur vs dedi sonra olay büyüdü
Soran+1 yılNeden üzülüyorum pekş
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu tarz şeyler alınacaksa da ortak alınır sen neden aliyormussun onu anlamadım açıkçası. Şimdiden böyle bencil ve düşüncesiz davranıyor ise ilişkini gözden gecirmelisin.
150 Yorumla
Soran+1 yılMutfak eşyasını kız evi alıyor ya hani sanki ben kötü marka alacak gibi bana sürekli şundan al bunu yap demesi üzdü
Cevap sahibi+1 yılBence çok saçma bir yaklaşım madem sen alacaksın o zaman onun da karışmaya hakkı yok. Marka olunca ne değişiyor anlamadım senin kullanacağın ve senin alman gereken şeyin kararını bir zahmet kendin ver. Bu gösteriş merakliligi yüzünden zaten her başa gelen.
Soran+1 yılKafam çok karışık
Cevap sahibi+1 yılAçık açık konusmalisin yani senin aklını kemirecegine onun da kemirsin hatta benim gücüm buna yetiyor aradaki farkı ödeyeceksin buyur o nu alalım de. Anlamıyorum bazı şeyleri gerçekten neden kolaylaştırmak varken zorlaştırmak.
Soran+1 yılBunu demek bana koyar
Cevap sahibi+1 yılOnun demesi ona koymuyorsa senin demen de sana koymamali bazı şeyleri anlaması için açık açık söylemen gerekir.
Soran+1 yılSöyledim sen benim çalışmadığımı biliyorsun ve ailem destek çıkacaksa onlara marka belirtmem dedim keşke beni çeyizden daha fazla düşünseydin dedim
Cevap sahibi+1 yılCevabı ne oldu peki?
Soran+1 yılArtık bu raddeye gelince ml kafası anladı ben düşünemedim kusura bakma falan dedi
Cevap sahibi+1 yılNeyse ki o kadarını diyebilmis o da bir şey en azından. Bu dönemlerde herşeyi açıkça konuşup belirtmelisin ki ilerde sıkıntı cekmeyesin bunlar önemli.
Soran+1 yılBilmiyorum ayrılmalı mıyım çok kırıldım hiçbir erkeğe durumum iyi değil demek istemezdim
Cevap sahibi+1 yılAyrılmak şu an için çok acele bir karar olur ama bu tavrı devam ederse ciddi olarak dusunmelisin. Ayrıca kirilmana gerek. yok yani bunu gurur meselesi yapma Allah in bildiğini kuldan saklamaya gerek yok. Herkes herşeye sahip olmak zorunda da degil.
Soran+1 yılAma bunu dile getirmek beni çok üzdü artık buluşunca parası yok muamelesi yapılacak
Cevap sahibi+1 yılO mumaleleyi yapacaksa zaten karakteri oturmamış demektir o zaman gerçekten doğru insan değildir. Insanların eksik yönlerini yüzlerine vurmak bariz karakter eksikliğidir. Yapacağını sanmıyorum.
Soran+1 yılYa illa ki olacak hesabı ben ödemek isterken asla kabul etmeyecek ama önceleri sen ısmarlarsın diyordu
Cevap sahibi+1 yılBekle bakalım peşin yargılı olma. Ama dikkatimi çeken şey baya bir ikileme dusuyorsun sanki doğru adımı attığından emin değilmiş gibisin. Bilmiyorum buna sebep sadece bu olay mi.
Soran+1 yılBaşka şeyler de var mesela geçen sevgili kombini attım bize alırsın artık dedi hani ona al diye atmadım ya da ben alayım mı diye
Soran+1 yılAnlamadığım şey hesabı ben ödemeye çalışırken ödetmiyordu hiç ama neden bu konuya geldik bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılFlört dönemi farklı oluyor maalesef yani ia ciddiye binmeye başlayınca tavirlarda farklilasabiliyor. Belki aklını karıştıran birileri de olabilir bu da mümkün çünkü bu dönemlerde her kafadan bir ses çıkıyor. Ama sen bitirme konusunu bu kadar kolay dile getiriyorsan kaybetme korkusu olmadığı anlamına geliyor. Sevip seçildiğinde emin misin?
Soran+1 yılBen ağlarım zırlarım ama bittiği an biter çok pişman olan flörtlerim oldu hepsine yalvardım yapma pişman olacaksın diye bitti ve ne yaptılarsa geri dönüşü olmadı bu insanda da biterse geri dönüşü olmaz bu kadar uzatmamın sebebi onun gerçekten iyi niyetine inanmıştım
Cevap sahibi+1 yılIllaki öyle olmalı zaten yani bir karar veriyorsan arkasında durmalisin en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir belli ki öz güveni yüksek birisin bu senin için büyük bir artı. Inanmıştım dedin o inancın kalmadı mı?
Soran+1 yılİnancım azaldı kalmadı değil. Ama artık o ne teklif etse boğazıma dizilcek bir şey almak isteyemeceğim onun yanında sanki ona al dermiş gibi olacak ya da çeyiz konusu hiç açılmayacak ona kızdığım için belki benim de seçme hakkım azalmış oldu ileride daha iyisini istersem bana sen önemli olan sevgi dememiş miydin diyecek
Cevap sahibi+1 yılHaklısın olabilecek öngörüler ama inşallah olmaz. Böyle mantıklı olgun düşüncelere sahip birine nişanlımın bu tarz yaklaşması gerçekten çok saçma ve şaşırtıcı.
Soran+1 yılGerçekten mantıklı mı düşünüyorum öyleyse ayrılmak da mantıklı
Cevap sahibi+1 yılMantıksız demedim sadece acele ile verilmiş bir karar olabilir dedim sonuçta ortada verilmiş emekler var biraz daha sakin kafa ile düşünmek daha mantıklı olur unutma ki öfke ile kalkan zararla oturur.
Soran+1 yılBilmiyorum bu durumu nasıl aşacağız
Soran+1 yılÇalışınca bana nasıl davranacak
Cevap sahibi+1 yılBekle bakalım belli ki bu bahsettigin olay yeni gelişmiş hele birkaç defa bir araya gelin tavırlarına bak bakalım öngördüğün şeyler mi olacak yoksa gerçekten aklına birşeyler dank etti de daha mi mantıklı davranacak yani bazı şeyleri biraz daha zamana bırakmak daha akıllıca olur.
Soran+1 yılBuz gibi olduğum birine nasıl sıcak davranabilirim onun aldığını nasıl kabul edebilirim hayatımda dlenciliği hiç sevmezsek bu konuma düşüp o insanla nasıl ilerleyebilirim
Cevap sahibi+1 yılGerçekten sogudunsa evet çok zor çünkü hicbirsey hiçbir zaman eskisi gibi olmuyor bu durumda ama ben tarafsız biri olarak sadece verilen emeklere yazık olmasın uzuntune bir tane daha eklenmesin diye uğraşıyorum açıkcasi. Ama buz gibi lafından sonra bunu yapmamam gerektigini anladım.
Soran+1 yılBen insanların iyi olduğuna inandığım için kırıldım hep insanlar kötüymüş hep kendilerini düşünürmüş evlenmek bu devirde bitmiş kimsenin diğer yarısı değiliz artık anladım
Cevap sahibi+1 yılMaalesef haklısın bu zamanda herkes sadece ve sadece kendini düşünüyor birilerinin yarışı olmak falan onlar benim kusagimda son demlerini yaşadı ve bitti.
Soran+1 yıldüşünüyorum düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum belki uzun zamandır beraber olsaydık bu kadar düşünmezdim birbirimizden emin olurduk. Seninle güzel şeyler yaşayacağıma inanmıştım iyi kalpli olduğunu biliyorum ama bazı sözlerinin iyi niyetle de söylense nereye gideceğinin farkında değilsin.
Ben senden biraz süre istiyorum düşünmek için.
Bunu yazsam mı yoksa direkt mi btirsem
Cevap sahibi+1 yılOldukça mantıklı bir mesaj bunu diyebilirsin kesinlikle. Kestirip atma bence...
Soran+1 yılBaksana diğer yorumlara onun Parama göz dikeceğini beni onun parasını yiyen biri olarak göreceğini söylüyorlar cidden parasal sıkıntısı mı var
Cevap sahibi+1 yılParasal sikinti ile bu konunun ne alakası var anlamadım parasal sıkıntısı olan insan senin halinden de anlar bu söylemi gerçekleştirmez ki
Soran+1 yılAsıl sıkıntı nedir peki bence de onu para konusunda farklı düşünceleri var gibi bazen çok harcıyor bazen böyle kalbimi kırıyor belki de benim de harcamamı istiyor ama ben ona kalpten bi hediye versem beğenecek mi marka olmazsa
Cevap sahibi+1 yılYani bilemiyorum marka takıntısı olan bir insansa bu sebep olabilir ve dediğim gibi bu gibi dönemlerde her kafadan bir ses çıkar ve söylenenlere kulak veren biri ise istemsizce yapıyor olabilir. Yani bilmiyorum tanımıyorum cimri bir insanmi paylasimci mi ama ne olursa olsun senden bu tarz bir şey istememeli yani sonuçta ailene de yük. olacak bir şey olduğunu düşünebilmeli. Peygamber efendimiz ne demiş zorlastirmayin kolaylaştırın.
Soran+1 yılEvet ne olursa olsun ben çok da zengin olsam benden böyle bir şey beklemesi bana erkekliğini sorgulatır
Cevap sahibi+1 yılErkekliğini sorgulamak değil de karakterini sorgulatmali.
Soran+1 yılBen bi kalbimi bilirim kırıldıysa kesin bir şey vardır mesela ilk başta boyu taktığını düşünmüştüm şakayla karışık ben seni büyütürüm falan demişti ve yine çok kızmıştım bitirmeyi düşünmüştüm sonra özür dilemişti falan
Cevap sahibi+1 yılHmm manevi olarak böyle hissiyatlarin varsa ve sen bu konuda kendinden eminsen zaten doğrudur herşeyden önemlisi kendi kalbinin sesini dinleyebilmek mantık bir yere kadar.
Soran+1 yılDoğru kalp önemli
Cevap sahibi+1 yılHakkınızda hayırlısı olsun inşallah dediğim gibi mantıklı düşünen birisin ve en doğru kararı vereceğine eminim.
Soran+1 yılBeynim çok doğru kararlar alıyor benim sorunum kalbim o hep duygusal iyi niyetli ve hep şans veriyor
Cevap sahibi+1 yılAh o kalp yok mu bunu yaşayan bir tek sen değilsin emin ol. Ama gel gör ki kalbe söz gecirmek zor.
Soran+1 yılBenim biraz daha gücüm olsaydı bu konu hiç buraya gelmezdi eminim ki direkt bitirirdim
Cevap sahibi+1 yılGüçsüz olduğunu düşünme bunun güçle irade ile. alakasi yok bunun vicdan merhamet iyi niyetle alakası var bunlar sende mevcut olunca her şey o kadar kolay olmuyor maalesef.
Soran+1 yılTeşekkür ederim benimle uzun uzun konuştun anladın çok saol
Cevap sahibi+1 yılRica ederim teşekküre gerek yok yardımım oldu ise ne mutlu.
Gizli Üye(18-24)+1 yılSana kalmis bir sey knk senin seylerine uymuyorsa pek baska care yok gibi duruyor cunku bunun ilerisini de dusun omurluk bir durum yani oyle bir iki sene surecek sonra bitecek gibi bir durum da degil adamin huyu buysa ve hic senlik ve sevmedigin bir seyse...
010 Yorumla
Soran+1 yılBen maddi durumuma göre davranan biriyim ama o elindeki parayı markaya yatırıp parasız kalacak biri
Cevap sahibi+1 yılNe guzel dusunmussun. Sirf paran var diye de illa marka pahali seyler almak zorunda degilsin gosterise gerek yok gorgusuzluge gerek yok ihtiyacin olan seyi alirsin sevdigin begendigin seyi alirsin srif almak icin almazsin ve marka oldugu icin...
Karakter iste knk ya da huy mu dersin boyleyse yapacak bir sey yok artik..
Soran+1 yılBen yokluk gördüm gocunmam arkadaşlarım beni pazardan giyiniyorum diye sevmiyor ya da güzelim diye sevmiyor beni ben olduğum için seviyor o savurgan biri ben aksine tutumluyum
şu an çalışmıyorum ama çalışınca tabiki istediğimi alıyorum giyiyorum geziyorum
Cevap sahibi+1 yılAman bozma kendini hep boyle ol. Pazardan giyiniyorsun da ne varmis valla bende cok sey aldim giyindim halen de aliyorum, tamam turkiyede yasamiyor olabilir ama geldikce gider alirdim sort esofman gecelik tarzi tisort terlik falan bunlar benim bildigim en klasik yer pazardir hemen istedigini aradigini bulursun hem daha ucuz oluyor boş ver sen onlari hepsi bi markacasi hepsi bi moda oldu...
Soran+1 yılKalbim çok kırıldı ondan bunu beklemiyordum beni anlayacağını düşünüyordum annemin babamın ayrı olduğunu biliyor ben hep içinde ukteler kalmış çocuğum keşke hemen atansaydım
Cevap sahibi+1 yılAh kiyamam. Inshallah bir an once atanip istedigin gibi guzel bir hayat yasarsin..
Soran+1 yılAmin saol aslında ben bu olaylara değil de daha çok ailevi şeylere üzülüyorum belki iyi bir ailem olsaydı bunlar yaşanmayacaktı
Cevap sahibi+1 yılKader naparsin herkes her konuda sansli olamiyor, kimisi zengin olur ailesiyle arasi olmaz kimisi fakir durumu olmaz ama aileleri simsikidir vs o yuzden yine elindekilerine sukret hep dua et isteklerini Allahtan dile ve inshallah her sey guzel ve gonlunce olur...
Soran+1 yılAmin saol
Cevap sahibi+1 yılEstagfurullah. Hayirli gunler...
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalışmadığını biliyo maddi durumun nasıl bilmiyorum fakat şu an bunu demesi çok saçma bide bir erkeksin 😕
12 Yorumla
Soran+1 yılMaddi durumum iyi olsa bile bir erkeğin bir kızdan çeyiz istediği görülmüş mü ve ben onu uyardım bu konular aile arasında konuşulur diye
Cevap sahibi+1 yılTabi ayıp bence de işin zor gibi 😕
Sende ona yap aynısını tepkisine bak sonrada koy kapının önüne sabah çöpçüler alıyor onun gibi çöp karalterlileri
02 Yorumla
Soran+1 yılBen ona git istikbal al Bellona al ne bileyim Armine den al deseydim değerim olurdu zaten
Sen al ben alayım mı varmış, birlikte alın ödeyin. Birlikte yaşayacağıbız ev için bir havuz hesap oluşturun. Alın. Yavaş yavaş ödeyin…
012 Yorumla
Soran+1 yılKalbim çok kırık ya neyse artık olmayacaksa biter
- +1 yıl
Birden kestirip atma. Bu dönemler çok yıpratıcı oluyor. Marka önemli değil ki. Huzurunuz önemli. Anlat ona. Düşünememiştir. Bizim gibi ince düşünemez erkekler. Dümdüz söylenmedikçe de anlamazlar. İfade et. Benim gücüm bunlara yetiyor. Bunu alacağım de. Anlar. Ayrılığa odaklanma hemen.
Soran+1 yılAma bunu düşünmesi gerekmez miydi yokluk görmüş biri
Soran+1 yılPeki diğer yorumlardakiler yanlış mı düşünüyor teşekkür ederim bu arada dinlediğin için
Soran+1 yılYani zamana bırakayım ama bu şartlarda ona sıcak davranamam kalbim çok kırıldı
Soran+1 yılYani ona nasıl davranmalıyım bilmiyorum
Soran+1 yılTeşekkürler
Soran+1 yılAmin sizin de
+1 yılDurumunuza göre hareket etmeye calisiyor olabilir o da zaten bunu diyorsa bakmıştır araştırmıştır
07 Yorumla
Soran+1 yılAbicim benim durum arzuma yetiyorsa o Philips al diyor anlıyor musun
- +1 yıl
Sen şunu mu diyon yani ben daha ucuzunu alacakken o lükse kaçıyor
Soran+1 yılBen durumuma uyanı alacağım hiçbir erkeğin de marka belirttiğini görmedim hayatımda
- +1 yıl
Hmm burada durum derken kendi durumun ama sen onunla evleneceksin o da iyi bir seyler yapmaya calisiyor elinden geldigi sekilde bunda bir sey yok onun durumu iyi demek ki onun durumu senin durumun oluyor haa oturup konusursun bir yerde sen dogrusun bak gereksiz yere fazla para harcamaya gerek yok fazla para harcayinca iyi bir sey olmuyor zararina oluyor zaten
Soran+1 yılOnun durumu benim durumum falan değil evli değiliz daha ben kız evi olarak gerekeni alacağım ama hepsini Philips alırsam zor
- +1 yıl
Peki takı düğün şu bu filan istiyor musun hem de en iyisinden
Soran+1 yılBen en iyisi demedim hiçbir zaman ama desem değeirm olurud
Gizli Üye(18-24)+1 yılNişanlın baya ezik yA bu devirdeki erkekler ztn kadın eline bakıyor çalışmayan kadın istemiyoşar evde kalırsın demesi
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBak bazı eşyalardan marka gerekiyor ana eşyalarda. Ama söz konusu kahve makinesi cart curtsa abartmis baya ayrıl bence seni yetersiz hissettirir sürekli.
03 Yorumla
Soran+1 yılAblacım ben zaten düdüklünün bile fissler i almayı düşünüyorum kendisi bu markayı bilmez bile ama sürekli Arzum kötü Philips al falan demesi canıma tak etti
Cevap sahibi+1 yılAyril bence. Böyle bir kadınla ömür geçer mi Allah aşkına. Kadın dediğin az işveli olur renkli olur takılmaz böyle ufak şeylere. Seni sevenin gözünü marka görür mü. Evleneyim de ne olursa olsun der. Ayrıca yüzük takmamissin niye istiyor böyle şeyler
Soran+1 yılAbla ben kadınım zaten
+1 yılMuhtemelen senin ailen de ona aynısını yapmıştır.
01 Yorumla
Soran+1 yılAsla daha aileler tam tanışmadı
+1 yılOlmayan nişanlın ne iş yapıyor? Sende ondan yat, kat ve araba iste. Eşitlensin durum
03 Yorumla
Soran+1 yılMemur hiçbir şeyi yok
- +1 yıl
Kendinde olmayanı senden mi istiyor dürzü herif
Soran+1 yılBilmem beni ne sandı acaba
+1 yılevet ayrıl. öyle biriyle hayat mı geçer. kuruşunda hesabını yapar o. üstelik çalışmıyorsun.
049 Yorumla
Soran+1 yılHaklıyım yani
- +1 yıl
HAklısın tabi. böyle bir mevzuda düşüncesizlik eden , hang konularda düşünceli olacakki.
Soran+1 yılBilmiyorum kafam çok karışık yeniden bir şans vermeli miyim yoksa bitmeli mi
- +1 yıl
bu bir hata değil , karakter meselesi. sorun karakterinin uygunsuz olması. ikinizin arasındaki uyumu , anlaşabilirliği sorgulamalısın. nişanlılık dönemi bunun için var
Soran+1 yılDimi hata böyle olmaz karakteri bu o hep marka isteyecek
- +1 yıl
:) marka istemek değil sorun. yatığı düşüncesizlik. hesapçı biri sanırım. evlenince seni rahat ettirmez. maddi hesap yapar. bencildir o
Soran+1 yılGeçenlerde evlenince evlilik kredisi sana çıkar çekeriz üstüne biraz daha koyar araba alırız dedi ben de çekemem dedim
- +1 yıl
tahmin ettiğim gibi. parasal mevzular odak noktası onun. seni bir süre sonra parasını yiyen canlı gibi görür.
Soran+1 yılGeçen sevgili kombini attım bize alırsın dedi ama ben ona alsın diye atmadım ya da alalım diye bütün bunlara rağmen tüm hesapları kendi ödüyor bana ödetmiyor bu yüzden kafam karıştı
- +1 yıl
Başka beğenmediğin bir hareketi var mı? sigara içer mi , sinirlenir mi , küfredermi , temizliğine dikkat eder mi , ana kuzusu mu?
Soran+1 yılAslında başka beğenmediğim bir şey yok kafamı karıştıran da bu zaten patavatsız ve bence savurgan
- +1 yıl
ona baktığında sevişmeyi istiyormusun? koynunda istiyor musun onu?
Soran+1 yıl%70 falan istiyordum daha yeniyiz de ama heyecanlıydım
- +1 yıl
işi maddi durumu nasıl? evlenince sen çalışacakmısın , ailesine yakınmı oturacaksınız?
Soran+1 yılMemur ben çalışmasam sorun olur mu dedim biraz sıkışık oluruz ama sorun etmem dedi ailesine yakın oturmayız çocuğumuz olursa annem bakar diye bizimkilere yakın olmak istiyor. Bu konu da sinirimi bozdu benim annem niye baksın çocuğa
- +1 yıl
çok hesapçı. bişey diyemedim şimdi. çok zorlar seni
Soran+1 yılİnan kafam o kadar karışık ki duygularım yüzünden yanlış karar vermek istemiyorum
Soran+1 yılBak istediği kahve makinesinin fiyatını görünce pahalıymış sen bunu almazsın zaten dedi yani alabilirsin de almak istemezsin dedi
- +1 yıl
düğün ne zaman. hangi şehirdesin?
- +1 yıl
afedersin ama öküz de biraz. ne biçim cümleler bunlar
Soran+1 yılDaha aileler tanıştı ortada sadece söz var yani hiçbir şey yok
- +1 yıl
he iyi. biraz daha tanırsın. ama böyle hesapçı biri ile olmaz sanki. üstelik memur :) sürekli hesap eder o
Soran+1 yılMemurlar hep böyle mi sence zaman vermeli miyim
- +1 yıl
evet geneli böyle. söylediklerin ilgimi çekti , bir kız arkadaşım benzer şeylerle muhatap oldu ama o evlendi. eşi bankada çalışıyor.
kendisi için en kalitelisini alır , eşinin harcamaları göze batar , öyle küçük hesaplar yapar. misafirliğe bile gitmiyor ,
Soran+1 yılBu aslında cimri de değil bana birkaç kez çeyiz muhabbeti açtığında geçiştirdim çok yeniyiz daha diye acaba almayacağımı mı düşündü
- +1 yıl
:) ben çeyiz falan aldırmadım. herşeyimi kendim aldım :) gerçi öyle de mutlu olunmuyor :)
cimri demedim hesapı olur , yorar seni , diken üstünde olursun hep.
Soran+1 yılOlmayınca olmuyor işte ben çok ince düşünceli biriyim çabuk kırılıyorum
- +1 yıl
zaten hep öyle oluyor. bir iyiye bir kötü , bir narine bir odun geliyor. :(
Soran+1 yılBana neden hem parasal konu konuşan erkekler geliyor sorun bende mi acaba öyle gözüm yüksekte de değil acaba baban çıkarcı biri olduğu için böyle erkekleri mi seçiyorum
- +1 yıl
NAsip sanki. evren insana istemediği kişileri sunuyor. o kadar berbat bir durum ki. mıknatıs gibi sevmediğimiz karakterleri çekiyoruz
Soran+1 yıl
Bu aralarında en iyisiydi üstelik- +1 yıl
dünyada iyi de bitmez kötü de. belki değişir zamanla sıkma canını. insanın bütün enerjisini tüketiyorlar. hele senin gibi hassas olunca.. biraz gamsız olsan aamaaaan boş ver derdin.
- +1 yıl
ohoo henüz yüzük takılmadan bu hesapları yapıyorsa , bence dön yol yakınken. kesin eminim. son kararım
Soran+1 yılDiyorsun.
- +1 yıl
evet öyle diyorum
Soran+1 yılBi abla erkekler ince düşünemez falan demiş erkekler ne düşünür gerçekten nasıl düşünür
- +1 yıl
Bu ince düşünmemek değil , bu düşünememek oluyor bence.
Soran+1 yılGüzel bir noktaya değindin
- +1 yıl
evlenirsen neler ile karşılaşabileceğini düşün ve onlara katlanabilir miyim de. bu kişi için değer mi de. mutlaka onda bunları örtecek bir özellik bulmaya çalış seveceğin bir yanı. belki onu cinsel olarak çok arzulaman olabilir
Soran+1 yılSadece iyi niyetli ev erkeği
- +1 yıl
:) bu yetmez. onu hayal ettiğin oldu mu? hangi şehirdesiniz?
- +1 yıl
elbette değil ama bari o anlamda istediğin biri olsun , o bir çok kusuru örter
- +1 yıl
Diğerleri yok işte :) adam çalışmayan kıza çeyiz ısmarlıyor , hemde markasını söyleyerek
Soran+1 yılVe ben ptal gibi hâlâ şans mı versem diye düşünüyorum
- +1 yıl
Aptal deme kendine. sen iyi birisin. ondan böyle
Soran+1 yılBenim için dua et işim olsun böylelerine boynumuzu bükmeyelim
- +1 yıl
edeyim. inş. ç kısa zamanda hayırlı bir işin olsun , hayırlı bir nasibin olsun, iki dünyada da mutlu ol. hep gül hep gülümse
Soran+1 yılAllah razı olsun tüm iyi insanlar mutlu olsun
- +1 yıl
senden de
+1 yılKendisi çok zenginse, dediklerini kendisi alsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil ama üzüldüm
+1 yılbence bazı markalarda denmesi gerek, alıp rezil mi olsun sonrası o da etkilenecek maddi
06 Yorumla
Soran+1 yılDuygusuzsunuz yokluk görmemişsinix
- +1 yıl
alakasız, alırsın x bir ürün 3-5 ay sonra arıza yapar dayanıklı değil sonra yenisini alırsın değişen ekonomi fiyatlar sana daha pahalıya patlar örnekleri var kullanmaya başla anlarsın hayat tecrübesinde
Soran+1 yılİyi siz en iyisini alın belki bir gün aynı durumda olurux
- +1 yıl
olayı çarpıtmaya gerek yok, her marka her üründe iyi değildir yorumlarına baktım Arzum kötü marka değil ki küçük ev aletlerinde, phlips dediğin belki sadece ütüde güzel bunu bilmediği belli nişanlının. birde soruna yorum yapan herkese aynı dıurumda oluruz diye cevap vermek saçma beddua edeceksin soru sormayacaksın burada olup biten fikir alışverişi
Soran+1 yılDoğru ve akıllıca fikir alışverişi istiyorum. Kalbim kırık
- +1 yıl
kalbini kırmak için burada değiliz ki hani hayat tecrübesi, kullanılan cihazlar
+1 yılNeden olmasın ki iyi bir şey markaları bilmek ve kaliteli seçim yapar.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlayı anlamadın mı
+1 yılcanım nisanlin var sende evlenince aliriz takilari bozdurur oderiz
00 YorumlaAlamadığını belirtmene rağmen ısrarcı oluyorsa ayrıl kanka alamıyorsan ben alırım aşkım sen üzülme hallederiz ve ya hangisini alabiliyorsan şimdi alalım daha sonra yenileriz tarzı cümleler kurmasını beklenir
01 Yorumla
Soran+1 yılBunu ben artık isyan edince sen benim durumumu bilmiyor musun deyince söyledi
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnları erkek tarafı alır benim bildiğim hangisi istenirse onu alırım yani 😅
08 Yorumla
Soran+1 yılMutfak elektroniği kız alır ya ondan dolayı
Cevap sahibi+1 yılonuda ben alırım istediğinden tabi
Soran+1 yılVay be biz boşa yaşıyoruz
Cevap sahibi+1 yılNiçun
Cevap sahibi+1 yılNeden ayrıldınız
Soran+1 yılSon nokta olarak arabamın deposunu Fullersin atanınca dedi...
Cevap sahibi+1 yılS*ktir et oyleleri saçma slk biriymiş sanki eşyayı o kullanacak sen kullanacaksın
Soran+1 yılYine de kalbim acıyor
Gizli Üye(18-24)+1 yılYani düğüne kdr çok sorun çıkartır bu moloz gibi geldi
04 Yorumla
Soran+1 yılÇok kalbim kırık
Cevap sahibi+1 yılHaklısın bende kirilirdim ayrıl bence ilerde daha çok kirilirsin
Soran+1 yılO kadar karışık ki kafam zaten buraya kadar onun iyi niyetine inandığım için geldi ama çok mu saf çok mu patavatsız yoksa çok mu uyanık anlayamıyorum
Cevap sahibi+1 yılBence uyanık o uyanık ayrıl
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlgunlaşmamış böyle dediğinde kibarlığı bırakıp ver hadi parasını alayım diyip lafı yapıştır
05 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum kafam çok karışık üzülüyorum
Cevap sahibi+1 yılOlmaz kuzum o çocuktan hayatını zehir etme biliyorum başkasını sevemem VS diyorsun ama öyle olmuyor daha çok sevdiğin daha donanımlı daha güzel insanlar çıkıyor karşına yaşlarınız kaç
Soran+1 yıl25-30 iyi kalpli olduğuna inanıyorum onun patavatsız biri evet ama bilmiyorum kafam karışık
Cevap sahibi+1 yılOlgun bir kadınsın buna sen karar ver hakkında hayırlısı olsun
Soran+1 yılHaklısın saol
+1 yılÇeyize kadın kendi zevkine göre karar verir onun karışması saçma zaten sen kullanacaksın sen ne istersen onu alırsın
00 Yorumla
+1 yılKullanışlı olsun diye demiş olabilir mi ne niyetle sorduğunu öğren bakalım ne diyecek
00 Yorumla
+1 yılSende marka alacak birini bul deseydin
010 Yorumla
Soran+1 yılİnan birçok şey dedim üzüldüm ve şu an kararsızım bitirsem mi diye
- +1 yıl
Kendisine kırıldığını ifade et eğer tekrar anlayışsız davranırsa anne ve babanıza anlatın ona göre karar verin
Soran+1 yılAnlayışlı davrandı aileye anlatılacak bir şey yok istediğim zaman biter kafam karışık şans versem bile bu onun son şansı olacak
- +1 yıl
Yinede bir şans ver eğer istersen
Soran+1 yılÇok içime oturdu kendimi ezik gibi hissettim onun yanında nasıl rahat davranacağım bilmiyorum
- +1 yıl
Rahat davran oda senin gibi biri
Soran+1 yılAma beni küçük düşürücü geldi yanlış mıyım ben belki tepki vermeden markasız bir şey alsaydım kızacaktı
- +1 yıl
Yok ya sanmam belki daha kullanışlı olsun daha uzun kullanın diye demiştir
Soran+1 yılVereceğim şans son şans umarım göz yaşıma değer
- +1 yıl
İnşAllah
+1 yılcnsellik yasadıysan ayrılmak icin yolunu buluyor
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır evlenmeden düşünüyorum
Soran+1 yılDüşünmüyorum
- +1 yıl
bıxımkıler evlılık dıye tutturuyor bnde asık olmadan istemiyorum
Soran+1 yılAşk sevgi bir yere kadar bazen sevsen de onun takıntılarının önüne geçemezsin
Daha neler görcez pes
06 Yorumla
Soran+1 yılBen de daha neler göreceğim bilmiyorum
Soran+1 yılKafam o kadar karışık ki şaka amaçlı mı söyledi ciddi miydi patavatsız mı bilmiyorum
Soran+1 yılTartıştık zaten bana
Hayallerimi ve heyecanımı nasıl yanlış anlatmış olabilirim anlamadım
Ben gereksiz bir şeyi istemem. İstesem bile alacak kişi sensin sende bitiyor. Alsanda almasanda niye aldın niye almadın diyecek değilim. Kaliteli olur olmaz bilemem. Zaten sen alınması gereken kalitede alırsın bundan şüphe edemem zaten.
Demiş
+1 yılPara giriyorsa işin içine böyle ayrıl
06 Yorumla
Soran+1 yılKafam çok karışık belki benim durumum Arzum almaya yetiyor ama o illa Philips al diyor
- +1 yıl
çok saçma şeyler bunlar.. sanki eşya mürvetten daha değerliymiş gibi. En sevmediğim şey 😒
Soran+1 yılKafam çok karışık
- +1 yıl
Ya çok saf bile bile yapmıyor, ya çok maddiyatçı
Soran+1 yılAslında iyi niyetine inandım hep ama bir insan bu kadar saf olur mu
- +1 yıl
Olur :) belki oda şu an neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilmiyordur.. fazla sıkma canını
+1 yılAyrılın
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Ayrıl
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet..
Soran+1 yılSorun değilll
Ona ne ki kullanacak sen değil misin
01 Yorumla
Soran+1 yılYorumlarda çokça bahsettim artık ayrılığı düşünüyorum
Erkek misin
01 Yorumla
Soran+1 yılKızım farkındaysan
+1 yılAyrıl tatlım
00 YorumlaAyrıl knk
00 YorumlaEvet yük olmaya çalışıyor
00 Yorumla
+1 yılSöylemem
00 Yorumla
+1 yılOlmaz
00 Yorumla
+1 yılHayri
00 Yorumla
+1 yılBu şekilde davranan hiçbir insandan olmaz
00 Yorumla
+1 yılSamsung, Siemens,
00 Yorumla
+1 yılO alsın
00 Yorumla
+1 yılYol ver gitsin
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSeviyomsn
07 Yorumla
Soran+1 yılSevgi bir yere kadar
Cevap sahibi+1 yılTabiki onn icin sordm sonunda aci cekmezsen ayrl
Soran+1 yılNe düşünüyorsun peki
Cevap sahibi+1 yılMüsaden olursa biseyler sorcam burada değil ama olur mu
Soran+1 yılSorr
Cevap sahibi+1 yılÇktm gzldn
Cevap sahibi+1 yılGördnmü
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer