Çok çeyiz yapan kızların kıymeti bilinmiyor mu gerçekten?

#profilo
Çok çeyiz yapan kızların kıymeti bilinmiyor mu gerçekten?

#profilo
Bence de bilinmiyor. Ben hiç çeyiz yapmadım. Daha doğrusu koyacak hiç boş alanım olmadı. Çocuklukta çok merak ederdim görünce isterdim. Darısı evlenicek olanlara çeyiz yapanlara. Çok güzel bir duygu. Her kadın/kız bu duyguyu yaşamalı.
Sadece âşık olduğum erkekle evlenirim bunun için yıllardır evlenmiyorum çeyiz konusu da ciddiye aldığım bir konu değil aşk varsa ve karşılıklıysa anlamlıdır evlilik benim için eşyalar sonra da alınır..
Umuyorum seni hak edecek biri denk gelir, ne kadar hassas olduğunu biliyorum 💗
Teşekkürler güzel dileğin için 🙏💓☺️
Amin ne demek 🙏
Çok teşekkürler nezaketin için 😍🧚
Ricalar ne demek
Bilinir bence
Teşekkür ederim abla <3
Rica ederim canım
Cevap
7Cevap
Çeyiz gibi ortaçağ geleneğini sürdüren birinin kıymetinin bilinmesi anlamsız olurdu zaten
Güldürdün
Çeyiz değil de artık bu devirde insan insanın kıymetini bilmiyor gerçekten.
çeyizle alakası yok bence
Şans işi
Çeyizi olmayan kızın kıymeti bilinmez
Şimdi devir değişti mi peki
Masraf olmasın diye düğün istemez ise ve çeyizi yoksa kıymeti olmuyor. cevremde gördüğün bu
Maalesef böyle
Alakası yok diye düşünüyorum
Umarım öyledir
Çeyiz niye yapıyor ki?
Alınan her eşya çeyiz kapsamında ya
Erkekler çeyiz fotosu da istiyor mu artık?
Evet :)
En azından onu bari atsınlar ama ya.
Evet bilinmez. Bence çok ceyize de ihtiyaç yok.
Bence de yok da yapıyoruz işte
Çeyiz ve bohça gibi adetleri sevmiyorum.
İşte gelenek adı altında...
Gelenek adı altında damat sömürmek..
Çeyizi kadın alır ama
Bence kimse bişey almasın.
Ceyiz karakter belirlemez..
Tek çeyizm kitaplarm
Kayınvaliden kovalar :)
Ne alaka
Öyle derler
Toplum
Bilinir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?