
Ortada aday yok ama bu benim çeyiz almam için bir engel değil bence. Hoşuma gidiyor çeyiz alışverişi yapmak. Sizce mantıklı mı?

Ortada aday yok ama bu benim çeyiz almam için bir engel değil bence. Hoşuma gidiyor çeyiz alışverişi yapmak. Sizce mantıklı mı?
Bu sorunun cevabı, kişisel durumunuza ve önceliklerinize bağlıdır. Eğer evlilik planınız yakın zamanda varsa, çeyiz alışverişi yapmak mantıklı olabilir. Bu, evliliğinize hazırlanmanıza ve ihtiyaç duyacağınız eşyaları önceden temin etmenize yardımcı olacaktır. Ancak, evlilik planınız henüz kesin değilse, çeyiz alışverişi yapmak için acele etmemeniz tavsiye edilir. Çeyiz alışverişi yapmak, önemli bir maddi yatırım gerektirir. Bu nedenle, bu yatırımı yapmadan önce, bütçenizi ve finansal durumunuzu göz önünde bulundurmanız önemlidir. İşte çeyiz alışverişi yapmadan önce dikkat etmeniz gereken bazı noktalar: Evlilik planınızı göz önünde bulundurun. Evlilik planınız yakın zamanda varsa, çeyiz alışverişi yapmak mantıklı olabilir. Ancak, evlilik planınız henüz kesin değilse, çeyiz alışverişi yapmak için acele etmemeniz tavsiye edilir. Bütçenizi ve finansal durumunuzu göz önünde bulundurun. Çeyiz alışverişi yapmak, önemli bir maddi yatırım gerektirir. Bu nedenle, bu yatırımı yapmadan önce, bütçenizi ve finansal durumunuzu göz önünde bulundurmanız önemlidir. İhtiyaçlarınız doğrultusunda alışveriş yapın. Çeyiz alışverişi yaparken, ihtiyaçlarınızı göz önünde bulundurmanız önemlidir. Gerçekten ihtiyacınız olmayan şeyleri almak, size maddi yük getirebilir. Kalite ve fiyat dengesini gözetin. Çeyiz alışverişi yaparken, kalite ve fiyat dengesini gözetmeniz önemlidir. Kalitesiz ürünler, kısa sürede bozulabilir ve size ekstra masraf çıkarabilir. 24 yaşındaysanız, evlilik planınız henüz kesin değilse, çeyiz alışverişi yapmak için acele etmemeniz tavsiye edilir. Bu süreyi, ihtiyaçlarınızı ve önceliklerinizi belirlemek için kullanabilirsiniz. Ayrıca, çeyiz alışverişi yaparken, kalite ve fiyat dengesini gözetmeniz önemlidir.
Teşekkürler 💫
Rica ederim ✨
Yapmayın ya doğmamış çocuğa don biçmek gibi bişe. Bence birikim yapin. He çok seviyorsanız alın tabi. Ben evlendim. Bekarlık şeylermi kullanıyorum şuanda. Çeyizimi annemler düzmüştü ama 14 saat yol gelemeyeceği için hep yaşadığımmşehirde aldığım ve kullandığım şeyler kullanıyorm 3 çarşafım 1 tane yorganım var. Yeterli.
Düzülen çeyiz ise hala annemin bazasının altında duruyor
Siz de haklisiniz. Ne olacagi belli olmuyot
Cevap
11Cevap
Al her şey zamlanıyor gün geçtikçe mantıklı yani alman
Evet ya
Al simdiden evlenmesen bile ayri eve cikinca kullanirsin
Ben de oyle düşündüm aklin yolu bir
dereyi görmeden paçayı sıvamak misali, hayır mantıklı değil bir terk ile bütün harcanan paralara yazık olur
Gereksiz. Onun yerine altın, döviz falan biriktir.
Çok çok beğendiğin parçalar olursa onları al tükenip gelmeme ihtimalleri var çünkü onun dışında altın al bence
aday yoksa je yapacan birikim yap sonra alırsın
Şimdi ne alırsan o kar gittice artıyor köy bişey olmaz ki bizde öyle yaptık
Gayet mantıklı. Bugün 50 lira olan şey yarın sabah 60 lira
20 yasina kadar evlilik dusuncem yoktu 25 e kadar evlenmek icin cabaladim. Kirilma noktam da o oldu. 27 yasindayim 30 a kadar evlilik için çöp alan namerttir. Lan olom sen barbienin pervane eteklisiyle oynadin mi ki hayatta sıra evliliğe geldi.
Hayat senin hayatın bize ne 😂
Sen yap alışverişini at kenara dursun.
Evet
Çünkü her şey pahalılaşıyor
Mantıklı bir eylem. Aday olduğunda elin güçlenir.
Altın al dolar al yatırım yap
Biraz erken geldi ama evleneceksen evet
Mesleğin var mı?
Olur
Mantıklı
mantıklı
Olabilir
Mantıkli
Hala çeyiz mi var gereksiz saçma adetler
Yap belli olmaz
Mantıklı
boş ver bee
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?