Maddi olarak ailem yardımcı olursa sevinirim. Gerisini ben hallederim.
Ailemin sıkılmasına gerek yok geleneksel adetleri yerine getirsinler, yeterli.
Çeyiz yapmayacağım, sadece gerekli temel eşyaları alacağım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben tek yapardım
Biliyorum ablam 🌸
Teşekkür ederim abla <3 🌸
Rica ederim
Böyle saçma bir şeyle uğraşmak istemeyeceğim için ailem ayarlar.
Ya çok tatlısın 🤣
Hahah təşəkkür edərim.😸💕
Annem yapıyor örgü örüyor bazen diyor ki "bunu senin çeyizine örüyorum" 😄😄
Ne güzel emek veriyor kadın
Veriyor da evlenecek biri var mı ki benim ile 🤔🤷♂️🙁
Ailemden yardım alarak yapacağım mecburen. Henüz kalıcı bir işim de yok birikimim de.
Bol kazancın olur istediğini alırsın umarım 🙏
İnşallah 💗
Maddi olarak ailem yardımcı olursa sevinirim. Gerisini ben hallederim.
🙏🌸
Bu devirde tek başına zor. Yardım güzel olur
Çeyiz yapmiyorum ama yapsaydım da bilemedim. Niye ceyize bu kadar taktik biz😁
O işi 25 sene önce yaptık
O kadar yaşın var mı şaşırdım
Önümizdeki ay 50 oluyorum 😊
Aşırı şaşırdım şu an
Neye şşaşırdın?
Yaşımı saklamayışıma mı?
Yok daha genç biri sanıyordum ben sizi. 24 falan. Yorumlardan öyle sanıyordum.
Yaşlı değilim ki ben.
Yaş dediğin iki haneli bir sayıdan ibaret brnim için. Ben kendimi hep 30 yaşında hissediyorum
Yaşlı değil. Ama yarı yaşında düşünüyordum
Demek ki ruhumdaki gençliği yansıtabiliyorum 😇
Kesinlikle öyle 🙌
Aileyse yardım edicek tabiki
Her aile bir mi
'Gerçek ' bir aile ise elbette ki yardım edecektir
Elbette. Ama bazıları çeşitli koşullarla edemiyor. İşte hayat
O konuda bişey diyemiyorum
Karışık akraba falan da var
Doğru bazımyörelerde var
çeyiz mi kaldı ya :D
Aldığın her şeyin adı çeyiz aslında
Ailem yardım ederse ailemle olmazsa kendim
Geneli ediyor ama etmeyen de var
ne çeyizi yahu boş ver
Olmuyor işte boş ev :)
zaman içerisinde her şey oluyor
Olmuyor eşya ihtiyacın illa oluyor
Biz çeyiz hazırlıyor muyduk ya.
Mecbur :)
Ege'den birisini buluruz. Orada her şeyi kızlar hallediyormuş 😂
Nasıl bedavacı
Ee sen öyle dedin 😂
Buna daha once biz cevap vermedikmi ya
Hayır
Yok baskasi sormustur siz icin demedim
Ailemin zevk anlayisi ihtiyac anlasiyi fsrkli cunku
yardım alınır herhalll..
Alınır bence de
Çeyize gerek yok temel eşyalar yeter
Hic ugrasmadim.. ne verdilerse o. :)
Tabi ki yardım etmeliler
Aileden yardım alınır
Gücüm yettiği kadar kendi başıma gerisi eşim de
Aileden umut yok diyorsun.
Yük olmak istemiyorum
Ben de aynıyım
Geçti bizden
Öyle düşünme
ailemde yardim eder
En dogru olani
Bence de
Tek yapıyorum
Çay diye okudum ya 😂😂
Guzel geldu