Gece gece gelen ceyiz perilerim.. Annem alırken bana sormadi ama beğendim, umarim pisirmesi guzel olur, paketin ustunde taç ultra granit yazıyor, biraz ağırlar kapakları falan çok kalın ağır normale göre, annem bu konularda benden daha iyidir kalitesini falan cok iyi anlar ama ben daha hafif birsey istiyordum sizin görüşleriniz neler, birde kuzenimin hediye aldığı 2 li madame dan fincan var benim hoşuma gitti sade ve hoş duruyor sizce ceyize koymali miyim
Anam çeyizime almış, nasıl? Anneler kendi kafasına göre çeyiz almalı mı?
Ben annemle bu konularda hem fikirim çeyiz almaktansa henüz olmayan bir şey için… birikim yapmayı daha mantıklı buluyoruz.. ama herkesin düşünce yapısı farklı düşünmüş almış diye mutlu olabilirsiniz :) olmadı zamanla kendi zevkinize göre değiştirir ya da kullanmadıklarınızı hediye edersiniz…
Birikim mantikli da işte bu fiyatlar gözümü cok korkuttu gram altin yapmak icin para biriktiriyosun biriktirirken fiyati artiyor daha cok biriktirmen gerekiyor
Annenin ne güzel bir zevki var, bardağın ve bardak altının rengine bayıldım. Anneler çocukları için her şeyin en iyisini, en kalitelisini alır, onların zevkleri hem sadedir, hem de şıktır, detayı şimdi okudum, o fincanı kuzenin mi aldı, resimdeki fincanı, bak o da güzel, hem de çok güzel, kuzenin de zevkli, kesin annenin yiğenidir :D Güle güle kullan
Haha bir övülmeyen ben kalmışım bu yazida😅 teşekkür ettim cok💕 evet annemle kuzenimi cok benzetirler her yonden sade şık begenirler bnde oyleyim ama çok ağır geldi o granit set normale gore
Kullanışlı granit yapışmaz kendi baharında pişiren pilav bile on numara bunda hayırlı insanlarla kullan ınş çok güzel doğru seçim annenin kesesine bereket alma deyince üzülüyor hepsi düşünmüş almış sağolsun
1
5 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Çok uyumlu renk takım birde Anne hatırası tabiki koymalısın bayıldım fincana yemek sonrası eşinle keyif kahvelerin olsun ınş hoş sohbetli
Haha enisteniz belli ceyizi kiz yapar erkek isterse yardm eder diye biliyorum ben, birde ilerdeki eşin kendi almak ister annenle zevkleri farkli olabilir
Aslinda şöyle oldu tava ona hediye gelmisti o da hediye posetinden magazayi bulmus digerlerini almış çeyizine koyariz dedi, bnce de aslinda sorulsa daha iyi