Anam çeyizime almış, nasıl? Anneler kendi kafasına göre çeyiz almalı mı?

Gece gece gelen ceyiz perilerim.. Annem alırken bana sormadi ama beğendim, umarim pisirmesi guzel olur, paketin ustunde taç ultra granit yazıyor, biraz ağırlar kapakları falan çok kalın ağır normale göre, annem bu konularda benden daha iyidir kalitesini falan cok iyi anlar ama ben daha hafif birsey istiyordum sizin görüşleriniz neler, birde kuzenimin hediye aldığı 2 li madame dan fincan var benim hoşuma gitti sade ve hoş duruyor sizce ceyize koymali miyim
Anam çeyizime almış, nasıl? Anneler kendi kafasına göre çeyiz almalı mı?
Anam çeyizime almış, nasıl? Anneler kendi kafasına göre çeyiz almalı mı?
Anam çeyizime almış, nasıl? Anneler kendi kafasına göre çeyiz almalı mı?
Cevapla