BİM de buldum hemen aldım 31₺ hemde büyük boy servis tabağı, paşabahçe de güzel marka 


Bence iyi yapmışsın bizde de var aynısından ben almıştım kullanışlı salata koyuyoruz biz genelde içine
Cevap
2Cevap
Uygun evet
Aynısı bende de var. gayet kullanışlı yanında süslü tabaklar da oluyor illaki. bu da sade olsun içini suslersin yaptıklarına 🤪
Bencede , meyve tabağı bile olur yani öyle kullanışlı ahah
Bu tarz şeylerden mutlaka al kullanilir lazım oluyor bizde çeşit çeşit servis tabağı borcam var evlenmeden çeyiz düzenlerden ailem 😂
Aynen kesinlikle, kızartma olur pilav vs olur salata falan her şeye olabilecek bir şey tatlı bile konulur yani
Aynisi benim ceyizimde de var olur
Gayet iyi almışsın
Bencede bir tane daha alsam mı diye düşünüyorum da annem yeter dedi
Bence al yavrum çünkü her şeye zam geliyo günden güne misafir gelince falan çok kullanırsın
Trendyolda 400₺ olan kahve fincanı migrosta 158₺ ye almıştım geçen hafta , uygun fiyatlı denk gelince alıyorum 🥰
Kız nerde yaşıyosun sen bi ben mi bulamıyorum şunları
Ahah Mersin'de yaşıyorum ☺️ migrosta 260₺ ye satılıyordu money kart ile 158₺ ye aldım , hemde beyaz modası geçmez bir şey olmaz ve de Kütahya porselen'in ürünü 🐥🐥
Kaç fincanı var 2 mi,
Hayır 6 fincan ve alt tabakları 😂😅😅
Resimde bakkk 🤌
Çok iyi almışsın ya :/
Bu pahalilikta baya iyi bencede , birtakım 400/500 olmuş her yerde
Tabii ya çok iyi almışsın düğün ne zaman bacım
Daha tanışma bile yok sadece annelerimiz biliyor 🥲
Kız Allah canını almasın ben de diyorum evleniyo herhal 😂
Hayırlısı olsun hakkınızda şimdiden al da her şey pahalılaşmadan
Ahahahh 😂 evlensem bime gitmek aklıma gelmez ki hepsini topluca alırım bir yerden , ara ara bakıyorum işte güzel bir şey denk gelince alıyorum, vakti gelince insan strese girer ne unuttum diye falan
Aynen iyi yapmışsın güle güle kullaN
Amin inşallah 🌸
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.
Ne ya 😂
Güzel 👍🏻 lazım oluyor 😀
Evet 🐥
annemin çeyizinde bile var bu
Ahahh
Yani baya sade
Klasik, en azından sıkılmam ya da desenli olanlar gibi deseni solmaz sonradan
Desenli yerine modeli daha iyi olabilrdi
Yani ya kare ya dikdörtgen ya oval olur zaten bende bunu aldım fiyatı uygun geldi diye
Yok Paşabahçenin başka bir serisi vardı onunkiler daha güzel
Valla bimde denk geldi aldım tesadüfen o yüzden bilmiyorum
Ben genelde online alıyorum şimdide baktım mesela
Bende hep bakıyorum da , öyle ortada bir şey yok yani kendi kendime alıyorum denk geldikçe ufak tefekleri. Bir şey belli olsa bende topluca online alırım
Hmm senin durum farklı. Ben çoğu şeyimi aldım da böyle cam erzak saklama kapları kaldı salata kasesi eksik hepsini Paşabahçeden hallediyorum 7 8 bin tutuyor şu an
Gayet uygun tutmuş , cam daha sağlıklı bende cam tercih ediyorum, plastik kötü bir görüntü gibi geliyor
Plastik hiçbir şey almadım hep cam dediğin gibi daha sağlıklı.
Fena değil ama ucuz
Ne güzel işte pahalı mı olsun 🥲😂 salata, tatlı , kızartma falan için gayet güzel gibi
Aynen benim karıma tam 1 mn tl lik çeyiz dizildi ben olsam 2 mn lik dizerdim
Mn milyon mu?
Evet altınları ve arabayı saymıyorum çeyiz olarak araba aldım o zamanın parası 200 Bn şimdi 1 mn
Allah arttırsın inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar