Kim buzdolabını aç kapa yapıp önünde canının ne çektiğini düşünmüyor ki?
Saatte 18 kez buzdolabını açıp ne içsem ne yesem de ferahlasam diye düşünüyorum, koca koca karpuzları sığdırmalık buzdolabı olanlar çok şanslı 🍉

Kim buzdolabını aç kapa yapıp önünde canının ne çektiğini düşünmüyor ki?
Saatte 18 kez buzdolabını açıp ne içsem ne yesem de ferahlasam diye düşünüyorum, koca koca karpuzları sığdırmalık buzdolabı olanlar çok şanslı 🍉

Evet sürekli aç kapa yaptığım için ne istedimi de unutuyorum😂 su içmem gerek onu canım istemiyor gidip kola falan içiyorum sonra ağrı sancı ne dersen oluyor 🙄🥲😭
Cevap
19Cevap
Karpuz yiyorum bol bol gadası
Evet soğuk içecekler severim.
Ah buzdolabi... ben normal pazar alisverisini bile sigdiramiyorum düşün yani... neyse sinirlenmiycem... su kardes... soğuk su. Boyuna su icerim ben. Baska seyler daha cok susatiyor beni. Faranjit var.. Asitli seyler sekerli seyler acayip yakiyor bogazimi midemi. En faydalisi su
Su şişelerini doldurdum dolaba, başka bişey içmek istemiyorum. Soğuk olmayan suya tahammülüm yok:))
Genelde odamda derin dondurucu var onun için de soğuk su bulunduruyorum Bir de içerisine meyve oluyor bazen oradan aşırma yapıyorum
Dolaba 7-8 çeşit içecek koydum. Ağzına kadar dolu diyebilirim. 😁 Durmadan birini içiyorum.
Dolap büyük olsa bile karpuz çok yer kaplıyor. Büyük karpuz çok lezzetli ama😌
eveeğttt yazın sıcağında tek aktivitesi bu olanlardanımm. Peki ya siizzzz
Kalorili içecekler içmiyorum maalesef. Sadece soğuk su, ev yapımı içecekler falan
Evet ama gazsız şeyler içiyorum ice tea meyve suyu falan
Evdeki meyvelerden meşrubat yapmaya başladım artık daha etkili oluyor meyveyi direkt yemektense buz gibi içmek
Bu sıcakta başka ne yapabilirsin soğuk olan ne varsa ona saldırıyorum ahahahah
Kendim içecek yaptığım için nadiren markete giderim
#Hükümdar
Açip açip içiyorum ama hiç biri bu sicakta fayda etmiyor.
buzdolabını açtığımda dondurma görmüştüm çok sevindim açıyımda yiyim dedim sarma çıktı :(
Soğuk içecek ve karpuz tüketiyorum
Biri beni mi çağırdı? 😃
Rakı varsa bana yeter
Bol bol soğuk ve sulu karpuz yiyorum
Bol bol su içiyorum ben
Fena🙄 meşrubat dayanmıyor
Soğuk kola içiyorum ben
Aşındırıyoruz da birsey yok
Yani
ben yapmiyorum
Soğuk su yetiyor
aynen
Ben 💁♀️
Evet
Ben yapmam
evet jskdlf
Karpuz kavun iyidir
Bu yüzden dolabı bozdum artik tam kapanmıyor 🤣
Limonata güzel gider
Kesinlikle aşındırırım
Evet ice tea olmadan olmuyor ya buz gibi olacak
Karpuz kavun
abokkm
Çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?